iltaa ja voisistko katsoa mitä kuvioita minulle on näkyvillä? tyhjän päällä menen ja miesasiakin on rempallaan hänen elämäntapojensa takia.kuljenko taas yksin tai onko mitää valonpilkahdusta? ahistaa utelias naapurikin kun aina kohdatessa utelemassa jotain ,vaikka haluan elää omaa elämääni ilman tilityksiä siitä mitä teen vai olenko tyhjänpanttina...
kissalepakkoa kutsun
tuulikki-katariina
2
63
Vastaukset
elä välitä naapurista hänellä ei ole omaa elämää siksi kyttää kaikkea mitä liikuu. tiedät itse et olet arvokas. kun saat oman itse tuntosi kuntoon olet valmis onneen.
kun saat itse tuntosi kuntoon sinut huomaataan. jos ruvet pohja mullassa ei kukaan sieltä halua kaivaa ylös koska se vie liikaa voimaa ja energiaa.- ok itsetunto kyllä
no mitäs näkyy siteen? et vastannut.mulla itsetunto ihan kohdillan ,olen aka ok näköinen ja kuntoilen paljon.ei ulkonäköpaineita.ottajia riittää mut ei kolahda kukaan-mitä näet? et vastannut ,siihen odotin että vastaat-siisn tulevat tapahtumat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760