Minulla todettiiin verikokeissa korkeat kilpirauhasarvot, T4V taisi olla jopa 54.
MInulle määrättiin Tyrazolia 6 taplettia aamuisin, eli siis päiväannos kerralla. Tuntuu vähän oudolta, että kaikki otetaan kerralla eikä esim. osissa 2 taplettia 3 kertaa päivässä tms. Te joilla on kilpirauhasen liikatoimintaa, niin millä annostuksella lähditte liikkeelle?
Tyrazolin annostuksessa
3
165
Vastaukset
- Rok
9 pilleriä 3 aamulla, 3 päivällä ja 3 illalla, mutta minun T4V olikin 78. Reilun viikon jälkeen arvot putosivat tuolla annostuksella 43. Minua kiinnostaisi tietää mikä on ylläpitoannoksesi nyt? Ja onko tilanne tasapainossa?
- sj
Miksköhän mulla on taas niin pieni annostus kun t4v oli 103 ja otan vaan 3 aamulla ja 3 illal...
- tyrazol
Mä sain kans tuon kuusi tablettia mutta annostus oli niin että 2 aamulla 2 päivällä 2 illalla, sillä annoksella meni jonkun aikaa sitten vähennettiin pikkuhiljaa ja jossain vaiheessa sain myös vajaatoiminnan lääkkeen rinnalle 2 vuotta menii aikaa paranemiseen nyt en oo viiteen vuoteen tarvinnut mitään lääkettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517