Minulla todettiiin verikokeissa korkeat kilpirauhasarvot, T4V taisi olla jopa 54.
MInulle määrättiin Tyrazolia 6 taplettia aamuisin, eli siis päiväannos kerralla. Tuntuu vähän oudolta, että kaikki otetaan kerralla eikä esim. osissa 2 taplettia 3 kertaa päivässä tms. Te joilla on kilpirauhasen liikatoimintaa, niin millä annostuksella lähditte liikkeelle?
Tyrazolin annostuksessa
3
139
Vastaukset
- Rok
9 pilleriä 3 aamulla, 3 päivällä ja 3 illalla, mutta minun T4V olikin 78. Reilun viikon jälkeen arvot putosivat tuolla annostuksella 43. Minua kiinnostaisi tietää mikä on ylläpitoannoksesi nyt? Ja onko tilanne tasapainossa?
- sj
Miksköhän mulla on taas niin pieni annostus kun t4v oli 103 ja otan vaan 3 aamulla ja 3 illal...
- tyrazol
Mä sain kans tuon kuusi tablettia mutta annostus oli niin että 2 aamulla 2 päivällä 2 illalla, sillä annoksella meni jonkun aikaa sitten vähennettiin pikkuhiljaa ja jossain vaiheessa sain myös vajaatoiminnan lääkkeen rinnalle 2 vuotta menii aikaa paranemiseen nyt en oo viiteen vuoteen tarvinnut mitään lääkettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954