Parikymppiset yksinäiset nuoret ilmoittautukaa!

SairasihminenST

Tähän ketjuun! Tässä yksi yksinäinen kohta 20v täyttävä mies. Ei ole kavereita, olen yksin, haluan vain tietää että onko muita samanikäisiä yksinäisiä??? Ties vaikka tämän ketjun kautta saisi edes kirjeenvaihtokaverin :)

36

2168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijaksaaaaaaa

Onhan meitä.
      Terveisin kohta 21v mies.
      Taas viikonloppukin yksinkin.

• SairasihminenST

Joo viikonloppu menee täälläkin vaan kotona ollessa... Jos sitä vähän riipaisis jälleen . Alkoholinkäyttö on noussut roimasti kun olen alkanut väsymään tähän yksinäisyyteen. Omalla tavalla tämä oma rauha on ihan jees, tarkemmin sitten kun ajattelee niin kyllä tää on ihan v*tusta!

• SairasihminenST

Ts. kontrolli on alkanut pettämään pahasti :s Tarvitsis jonkun extra boostin jolla pääsisi täältä pohjamudista takasin maanpinnalle ja vauhdilla... Vajaat 1,5 vuotta sitten pääsin samasta pohjamudasta ylös kun ihastuin erääseen tyttöön netin välityksellä mutta toista samanlaista pelastusta 99,99% varmuudella ei ole tulossa. Eikä kyllä mitään muutakaan pelastusta

• hhhhgggggggggggggg

Miks ilmoittautua? Ei siitä seuraa täällä koskaan mitään.

• pomppupallo90

Täällä yksi 21-vuotias naisenalku, joka viettää taas viikonloppua yksin. :(

• welhocanal+

voisin viettää viikonlopun kanssasi

• pomppupallo90
        welhocanal+ kirjoitti:

voisin viettää viikonlopun kanssasi

Tervetuloa vaan viettää viikonloppua mun kanssa! :)

• welhocanal+
        pomppupallo90 kirjoitti:

Tervetuloa vaan viettää viikonloppua mun kanssa! :)

kiitos

• SairasihminenST

Taas on niin alakuloinen, masentunut, itkuinen ja yksinäinen olo. :( Tämä on kamalaa!!

• dipa

halaus ajatuksen voimalla!

• yksin myös

en yksin mutta yksinäinen. samassa taloudessa poikaystävä, mutta silti tuntuu yksinäiseltä. ajattelin huomenna repäistä ja mennä yksin leffaan tai tehdä jtn muuta kivaa.. Jos jään odottamaan toisen aloitetta, homehdun neljän seinän sisällä kuoliaaksi.

• yksin

Täällä myös yksi yksinäinen 20-vuotias nuori nainen. Kolme eläinystävää löytyy täältä kotoolta ja se on jo suuri apu, mutta kyllä päivittäin kaipaisi ihan muiden ihmisten seuraa. Asiakaspalvelutyö on hieman tuonut helpotusta yksinäisyyteen, saa edes joitain sosiaalisia kontakteja. Vaikka ei se ole suuri lohtu, kun lähinnä tulee tervehdittyä ja hyvästeltyä. Työkavereistakaan ei ole tullut niin tuttuja, että heidän kanssaan tulisi vietettyä aikaa työpaikan ulkopuolella.
      Omassa elämässäni kirjeenvaihto on sellainen tukipilari, on joku jolle kertoa kuulumisia ja avautua. Olen löytänyt sitä kautta muutaman todella mukavan keskustelukumppanin, vaikka nyt kirjeitse ollaankin vain yhteyksissä.
      Kaikista eniten kaipaan kuitenkin sitä, että olisi joku kenen kanssa mennä kahville, elokuviin, ostoksille, kävelylle ym... tai viettää mukavia illanistujaisia ihan kotioiloissa.
      Paljon voimia kaikille yksinäisille!

• safssafd

Oletko Vantaalta?

• yksin

En tiedä kenelle "safssfd" tarkoitit tuon kysymyksen aloittajalle, jollekin muulle vai kenties minulle (juuri sinua ennen kommentoineena). Mutta minä en ainakaan Vantaalla asu vaan Kanta-Hämeen alueella.

• jepa

22/m/vantaa (y) :]

• 7 + 7

24/m/Turku :P

• liianyksinliiankauan

Täällä kans yksi 20- vuotias tyttö, yksinäisyyttä takana jo vuosi kausia ja itsekkin aiemmin lievittänyt alkoholilla asiaa. Nyt yritän ottaa itseäni niskasta kiinni

• Helppo ratkaisu

Lähde ulkomaille. Siellä juttelevat enempi. Älä kuitenkaan pohjoisiin maihin.

• Tääkkäkin yksinäinen mies 27 vuotias en käy ulkona muuta kuin töissä, kauppa ja se on siinä. Loput aikaa vietän sisällä tietokoneella ja pelaan yleensä. Toisin kuin monet muut en juo alkoholia ollenkaan (ei ole olutta tai tms mitään vastaa en vaan tykkää siitä ja hyvä niin vältympähän ainakin pahimmilta seuraamuksilta).

Kokista tommoset kylläkin menee mutta niistä yritän päästä eroon tai siirtyä ns "light" versioon

• fruittie

Nuo light-juomathan ovat _vielä_ pahempia, joten vaihtoa kannattaa miettiä ;)

Itsekin 20v Pk-seudulla, en niin "yksinäinen", mutta kaverit puuttuu. Kotona on mies, mutta kodin seinien ulkopuollella ois kiva jonkun muunkin kanssa käydä!

• adsasdaasd

Täällä yksi 21v "mies" Vantaalta. Jos kiinnostaa niin voin laittaa vaikka meseosoitteen.

• hjhhhhhhhhhhhhhhh

Laita vaan osoite ni lisään samantien :D

• yksinkö?

20/n/Helsinki

• Sayuri

Täällä 21-vuotias opiskelijanainen Joensuusta. Seurustelen, mutta minulla ei ole yhden yhtä ystävää tai kaveria. Muita Joensuulaisia täällä?

• joo-o mäkin olen todella yksinäinen 21/m/helsinki. jotenkin huomannut sen ainakin ittessäni, että kun on tullut oltua jo monta vuotta yksin, niin on sosiaalisuus päässyt katoamaan melkein kokonaan. Keskustelun aloittaminen varsinkin ja ylipäätänsä keskusteleminen tuntuu tosi tönköltä, eikä ikinä tiedä mitä sanoisi...

• dannica

Yksinäinen minäkin, pari kaveria löytyy mut eipähän heitä tuu enää nähtyäkää. Omat kaverinsa heilläkin että minä jään unholaan. Ällöttävä tunne et kaikki muut juoksee kaukana mut itse pyörin viel paikoillani. Mut onneks on sisaruksia, mut asuu etelässä et täytyy varmaa itekki muuttaa sinne ku on varaa ja työpaikka tiedos.

Ja oon 20-wee nainen

• stark91

20 vuotta ikää ja ei ole ollut minkäänlaisia kavereita moneen vuoteen... ei oikeastaan ikinä... tytöistä puhumattakaan... ja nyt asun omassa kämpässä joten ei tule edes perhettä nähtyä usein...

• gooseberries

Alle 20v ikää, kavereita vain koska se on vanhempien mielestä hyvä, haluan muuttaa omilleni. Samat naamat monta monta vuotta. Kirjekaveri olisi mahtavaa.

• yksi lisää

mies Joensuun alueelta, ikää 22. Kavereita kyllä löytyy muutama mutta silti "kärsin" tuosta yksinäisyydestä.

• Mintsu-

Täällä 19 wee täyttävä tyttö. Aivan yksin ja tylsistynyt. Voi, mun ihana elämä ; ) Välillä täytyy nauraa omalle tilanteelle eli onneksi huumorintaju on vielä tallella : )

• +1

22 vuotias Joensuulainen mies ilmoittaa itsensä :D. Talven opiskelut takana ja kesä tulossa...luultavasti yksin.

• hehe

Täällä tällänen 18v poju Vantaalta.Kyllä sitä vähän kaipais jotai seuraa,sellasta sielunkumppania enemmänki.Onha noita kavereita mutta ei niitä tuu nähtyä ku koulussa kun ei vaa kiinosta niiden kanssa pyöriä.Ois joku kamu jonka kaa vois heittää läppää ja ottaa joskus muutaman.Pikku hiljaa on vaa noi kaverit jäänyt pois matkasta,vaikka kyllähän ne mut haluis aina mukaan.Kyse onki mun kohalla siitä et ois kaveri joka vittu ois samalla aaltopituudella.

• fromfinlandwithoutlove

Parikymppinen mies pirkanmaalta
      Ei oo ollu oikeita kamuja sitten seiska luokan :(
      Justiinsa erosin tyttökaverista niin aivan yksin taas

Pitänee varmaan muuttaa takas vanhempien luo
      siellä se velikin asustelee :)

• mieskertoo

Vanhempia vituttaa, että eikö noista pääse koskaan eroon. Yks kun menee, niin toinen tulee.
        Eti mieluummin vaikka joku mummo panokaveriksi ja muuta sen luo.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      160
      3566
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      51
      2030
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1088
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1024
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe