ja koko sarja! JyP on selvästi parempi joukkue ja ansaitsee mestaruuden.
Me on hävitty tää matsi!
7
112
Vastaukset
- tsilleensä!!!
niin no se on semmonen juttu että se joka voittaa on parempi. Tämän päivän pelissä Pelicans on selkeästi luonut enemmän hyviä maalipaikkoja kuin jyppi, mutta jyppi on ne harvat paikkansa käyttänyt ja kyseessä kun on maalinteko peli, niin enemmän niitä tehnyt voittaa.
Jypin taktiikka heikompana kiekollisena joukkueena on rikkoa koko ajan ja se on tuottanut tulosta, syystä että pelsuilla ei pidä kantti ja lähtevät mukaan tähän tyyliin.
Pelsujen kannattaisi pitää päät kylmänä ja pelata vain sitä omaa peliään, se tuottaa tulosta. nyt mennään täysin jypin ehdoilla.- Tehokkuus ratkaisee
Voi olla, että pelicans on luonut enemmän maalipaikkoja, mutta sitten ovat tuhlaajapoikia! Maalivahdet ovat kuitenkin torjuneet molemmat 19 kertaa! Joten laukaukset kohti maalia on tasan, ei siis Pelicansien eduksi! Jypillä on hyvä taktiikka ja sillä pärjätään Pelicansia vastaan, ainakin minusta tuntuu näin!
- tsilleensä!!!
Tehokkuus ratkaisee kirjoitti:
Voi olla, että pelicans on luonut enemmän maalipaikkoja, mutta sitten ovat tuhlaajapoikia! Maalivahdet ovat kuitenkin torjuneet molemmat 19 kertaa! Joten laukaukset kohti maalia on tasan, ei siis Pelicansien eduksi! Jypillä on hyvä taktiikka ja sillä pärjätään Pelicansia vastaan, ainakin minusta tuntuu näin!
ei niillä torjuntamäärillä niinkään ole merkitystä vaan paikoilla, pelsuilla on ollut useita vapaita paikkoja 2-4 metrin pästä edestä, ne vaan pitää käyttää hyväksi jos aikoo voittaa- laukaukset 70-48, torjunnat 26-33.
Jyp vie varmasti mestaruuden jos pelicans lähtee hidän pelityylinsä mukaan pelaamaan. Luulisi Suikkasen teroittavan jätkien päähän oman pelin pelaamista tästä eteenpäin.
- JYPPIII
Nyt jäitä hattuun Pelsut,ei pelit ole vielä pelattu.Tunne on ajanut järjenyli ja siksi ongelmat maalin teossa ja ylivoimassa.Malttia nyt niin saadaan kova sarja aikaseksi.
- tsilleensä!!!
joo, jypin vahvuudet erikoistilanteissa, siksi niitten kanattaa pelata fyysistä, kun kerta pelsut siihen mukaan lähtevät. 5-5 pelissä jyppi on heikoilla, eilenkään ei yhtään maalia, 2 ylivoimalla, 1 alivoimalla, 1 tyhjiin. Pitäisihän Suikkasen tämä tajuta, antaa jypin ottaa jäähyt, itse pois boxista, niin varma voitto, tunne tosiaankin ajanut järjen yli.
- Alivoimallakin...
tsilleensä!!! kirjoitti:
joo, jypin vahvuudet erikoistilanteissa, siksi niitten kanattaa pelata fyysistä, kun kerta pelsut siihen mukaan lähtevät. 5-5 pelissä jyppi on heikoilla, eilenkään ei yhtään maalia, 2 ylivoimalla, 1 alivoimalla, 1 tyhjiin. Pitäisihän Suikkasen tämä tajuta, antaa jypin ottaa jäähyt, itse pois boxista, niin varma voitto, tunne tosiaankin ajanut järjen yli.
No eihän se auta Pelicansia, että antaa Jypin ottaa yksin jäähyt! Jos se olisi niin yksinkertaista, niin sinäkin olisit varmaan valmentajana. Montako minuuttia Jyppi otti eilenkin jäähyjä? Ainoa, joka maalin värkkäsi niiden aikana, oli Jyp itse! Ei siis auta, vaikka antaisi kuinka monta jäähyä Jypin ottaa, jos ei tee niiden aikana yhtään maalia. Huonoa tuuria ei voi oikein yksin syyttää. Kyllä osa on valmennustavassa ja käskytyksessä. Mutta suurin syy on pelaajien korvien välissä. Päitä kun ei oikein voi vaihtaa, ainakaan koko joukkueelta, niin ei taida tulla mitään. Mutta ei se hirveesti haittaa täällä Päijänteen pohjoispäässä. Mennään vaan näin!
- tsilleeensä!!!!
Alivoimallakin... kirjoitti:
No eihän se auta Pelicansia, että antaa Jypin ottaa yksin jäähyt! Jos se olisi niin yksinkertaista, niin sinäkin olisit varmaan valmentajana. Montako minuuttia Jyppi otti eilenkin jäähyjä? Ainoa, joka maalin värkkäsi niiden aikana, oli Jyp itse! Ei siis auta, vaikka antaisi kuinka monta jäähyä Jypin ottaa, jos ei tee niiden aikana yhtään maalia. Huonoa tuuria ei voi oikein yksin syyttää. Kyllä osa on valmennustavassa ja käskytyksessä. Mutta suurin syy on pelaajien korvien välissä. Päitä kun ei oikein voi vaihtaa, ainakaan koko joukkueelta, niin ei taida tulla mitään. Mutta ei se hirveesti haittaa täällä Päijänteen pohjoispäässä. Mennään vaan näin!
ei liene minun vika jos et asiaa ymmärrä. Väännän vielä rautalangasta, jypin kannattaa pelata sikaa jos pelsut siihen mukaan lähtevät, koska siitä silloin tulee molemmille keskimäärin saman verran jäähyjä ja jyp on vahvempi erikoitilannepelaamisessa. Pelsujen vahvuudet ovat 5-5 pelissä.
Jyp pelaa taktisesti niin ettei pelsut juurikaan pääse vyöryttämään 5-5 tilanteita ja saamaan peliä haltuunsa, rytmiä päälle. Nämähän ovat perusjuttuja jääkiekossa. Jyp alkoi hämmentää kentällä ensi minuuteista lähtien ja pelsut lähti mukaan, siinä se vika korvien välissä.
Niin ja siitä "auttamisesta", suoraan laskien jyp ei olisi tehnyt ainotakaan maalia tasakentällisin, siis jos vain jyp olisi ottanut jäähyjä ja pelsut olisivat voittaneet matsin. Näin se homma etenee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391