olen kiinnittänyt huomiota tähän oikeudenbhakijaan ja siihen miten häneen suhtaudutaan palstalla ja äsken huomasin jotain vastaavaa, ja ajattelin ottaa asian esille!
http://anupalosaari.puheenvuoro.uusisuomi.fi/103683-tässä-teille-monikulttuurin-ihanuutta
Nuoren raiskatun tytön tapaus muistuttaa niin tätä tapausta, häneltäkin vietiin oikeudet ja vaikka ne tässä tapauksessa oikeuslaitoksen kautta tavallaan palautettiin, syyllisiä rankaisemalla, niin tyttöä vastaan käydään vihakampanjaa facebookin kautta.
Tapaus vastaa aikalailla tätä oikeudenhakijan tapausta, ero ilmeisesti vain siinä että tytön tapauksessa on kyseessä ovat alaikäiset.
Hiukan miettimistä palstalle!
11
83
Vastaukset
- Oikeudeton
Tämä oli hyvä, noitavainot ovat todellakin alkaneet uudelleen useammallakin palstalla ja vieläpä niiden toimista jotka ovat jo aikaisemmin syyllistyneet rikokseen noitavainonsa uhria kohtaan!
Joillakin palstoilla ne ovat keskenkasvuisia musulmaani kakaroita ja joillakin taas ihan kotitekoisia aikuisia keskenkasvuisia kakaroita, joita molempia suojellaan poliittisilla suhteilla, kuten näemme!- Pikku jatko
Musulm-ani sana on siis kielletty palstalla, eli viranomaissuojelu toimii!
- Oikeudeton
Aivan samalla tavalla kuin tämä raiskattu tyttö oli puolustuskyvytön häntä vastaan tehtyyn rikokseen, niin aivan samalla tavalla palstalla ajojahdattu taiteilija on ollut puolustuskyvytön, kun häntä vastaan järjestettiin laittomia kokouksia. tyttö sai oikeutta rohkeiden ihmisten avulla, niin samaa rohkeutta ei kenelläkään ole ollut tämän taiteilijan kohdalla, että palauttaisi tämän taiteilijan oikeudet!
Taidealamme on siis totaalisten pelkureiden käsissä ja juttu johtuu vain siitä että systeemi on mätä, kun nepotismi ja hyvävelijärjestelmä ohittaa lahjakkuuden ja ala on suljettu sisäpiirin ammattiala, niin ei ihme että alan viralliset toimijat ovat vain toisen taiteilijan oikeuksia polkevia halveksittavia raukkiksia!
Onneksi edes jossain on rohkeutta tallella, jotta tämä tyttö sai oikeutta, ja samaa rohkeutta soisi olevan enemmänkin! mutta ainakaan taidealalla sitä ei näköjään ole, koska ala perustuu alan virallisten toimijoiden täydelliseen raukkamaisuuteen!- Onko...
itsensä kanssa keskustelu mukavaa, oikeudeton? ( =
- Sinulla on...
....nämä rinnastukset todella verrattomia :D!
"Aivan samalla tavalla kuin tämä raiskattu tyttö oli puolustuskyvytön häntä vastaan tehtyyn rikokseen, niin aivan samalla tavalla palstalla ajojahdattu taiteilija on ollut puolustuskyvytön,"
"tyttö sai oikeutta rohkeiden ihmisten avulla, niin samaa rohkeutta ei kenelläkään ole ollut tämän taiteilijan kohdalla, että palauttaisi tämän taiteilijan oikeudet!"
Ehkäpä et ole osannut vetää oikeasta narusta! Empatiaa kyllä lohkee ihmisiltä jos lähestymistapa on oikea. Tuskinpa tuo tyttökään heti ensitöikseen lähti rähjäämään koko maailmalle että "olette syyllisiä kun minut raistattiin". Eikä hän varmaankaan ollut viranomaisille ja poliiseille samanlainen maanvaiva lukemattomine tutkimuspyyntöineen- sekä rikosilmoituksineen.
Minkälaisen opetuksen näet tuossa "ristiriidassa Make? Kannattaisikohan kokeilla lähestyä asioita hiukan toisella tavalla? - Oikeudeton
Sinulla on... kirjoitti:
....nämä rinnastukset todella verrattomia :D!
"Aivan samalla tavalla kuin tämä raiskattu tyttö oli puolustuskyvytön häntä vastaan tehtyyn rikokseen, niin aivan samalla tavalla palstalla ajojahdattu taiteilija on ollut puolustuskyvytön,"
"tyttö sai oikeutta rohkeiden ihmisten avulla, niin samaa rohkeutta ei kenelläkään ole ollut tämän taiteilijan kohdalla, että palauttaisi tämän taiteilijan oikeudet!"
Ehkäpä et ole osannut vetää oikeasta narusta! Empatiaa kyllä lohkee ihmisiltä jos lähestymistapa on oikea. Tuskinpa tuo tyttökään heti ensitöikseen lähti rähjäämään koko maailmalle että "olette syyllisiä kun minut raistattiin". Eikä hän varmaankaan ollut viranomaisille ja poliiseille samanlainen maanvaiva lukemattomine tutkimuspyyntöineen- sekä rikosilmoituksineen.
Minkälaisen opetuksen näet tuossa "ristiriidassa Make? Kannattaisikohan kokeilla lähestyä asioita hiukan toisella tavalla?""Ehkäpä et ole osannut vetää oikeasta narusta! Empatiaa kyllä lohkee ihmisiltä jos lähestymistapa on oikea. Tuskinpa tuo tyttökään heti ensitöikseen lähti rähjäämään koko maailmalle että "olette syyllisiä kun minut raistattiin".""
Ai jaa, mielestäni olen tehnyt kaiken oikein ja lain mukaan, ensin pyytänyt oikeuksiani aivan asiallisesti palauttamaan kouluaikana ja ilmnoittanut aivan selvästi, että jos näitä ei palauteta koulöuaikana, niin vien asian viralliseen tutkintaan. ja kun niitä ei kouluaikana palautettu, niin veinb asian viralliseen tutkintaan!
Kun virallisessa tutkinnasdsa osalliset kieltäytyivbät palauttamasta oikeuksiani, niin aloin pyytämään niitä julkisesti tällä palstalla ja kun sittenkään niitä ei suostuttu palauttamaan, tein asiasta julkisen oikeudenhakuvideon, joka muuten kaikista väitteistä huolimatta on aivan laillinen!
Mutta kerropas nyt osallisena miten näitä oikeuksia olisi pitänyt pyytää, osaatko?
- live_and_let_die
Minä pidän raiskatun, väkivaltaa kokeneen lapsen tapausta hiukan erinä, kun tapausta jossa henkilö ei ole ensimmäisellä yrittämällä päässyt taidemaalaliliiton jäseneksi, kuten eivät useimmat muutkaan hakijat pääse.
Vertailukelpoista?
Sitten siitä kokouksesta. Miksi se kokous pidettiin, miksi sinä et päässyt siihen mukaan? Eli kokouksen syy ja taustatekijät.
Vaikea keksiä muuta, kuin että ilmeisesti kanssasi on keskusteltu jo aiemmin huonolla tuloksella. Olet ollut jollakin tavalla niin hankala henkilö, että sinua ei ole uskallettu ottaa siihen mukaan. Muutenhan noin ei olisi tarvinnut toimia.
Tähänhän on selkeästi myös sinun puoleltasi joku syy, mikä se on?
Eikö tästä ole jo hiivatin kauan aikaa? Eikö sulla mene kaikki energia? Miksi käsitellä asiaa tällä palstalla jos se ei tuota tulosta? Kannattaisiko siirtyä eteenpäin elämässä tai kokeilla jotain tehokkaampaa vaikutustapaa?
Itsellenikin on tehty vääryyttää ja täällä varmasti on muitakin. Oma elämä siinä olisi mennyt kaikin puolin pilalle jos en olisi pystynyt niitä asioita jättämään taakseni...- Oikeudeton
""Minä pidän raiskatun, väkivaltaa kokeneen lapsen tapausta hiukan erinä, kun tapausta jossa henkilö ei ole ensimmäisellä yrittämällä päässyt taidemaalaliliiton jäseneksi, kuten eivät useimmat muutkaan hakijat pääse.""
Heh heh, sekoitat eri asioita keskenään, tahallasiko?
- live_and_let_die
Ps. Ymmärrän, että tästä aiheesta on tehty hiukan lyhyempi ketju, ton toisen perässä ei enää lukija pysy, se on niin sairaan pitkä.
- Minäpä kerron:
Kyseinen heppu on aina pitänyt ja kertonut olevansa kaikkia muita lahjakkaampi ja "parempi" taiteilija kuin muut. Tää kaikki on kuitenkin lähtenyt liikkeelle siitä syystä kun hän ei sittenkään niinsanotusti koskaa lyönytkään läpi niin suuressa yleisössä kuin taidepiireissä. Miksikö? No, nähtävästi ne eivät todellakaan ole niin loistoteoksia niin taidoiltaan kuin "ideoinneiltakaan"- jota hän muuten joka välissä itse kuuluttaa.
Shokki hänelle oli että hän huomasi "oikeassa elämässä" taantuneensa siihen tavanomaiseen "keskikastiin"- ja jopa alle eli harrastelijoiden tasolle. Sehän tällaista korkean egon omaavaa taiteilijaa rassaa niin vietävästi etenkin kun hän jokaisessa tuutissa on kaiken aikaa kuuluttanut olevansa "huippulahjakas huipputaiteilija".
No, jollakinhan sellainen shokki ja karmea totuus pitää yrittää selitellä. Mikä oivallisempi keino kuin tuollainen oikeudenhaku? Sehän selittääkin kaiken kun minulta on viety "oikeudet" ja mua on potkittu päähän virallisilta tahoilta. Vainoharhaisuus on vieläpä saanut hänet kaikille uskottelemaan että kaikki viranomaiset ja poliisitkin ovat ihan samassa kompuksessa muiden kanssa, koska niinkuin olettaa saattaa, niillä hänen tutkimuspyynnöillä ja rikosilmoituksilla ei ole minkäänlaista katetta edes ryhtyä tutkimaan asiaa.
Yhteenveto: Jos taiteilija todella on huippulahjakas ja taitava taiteenteossa, ei hän tarvitse minkään taidemaalariliiton apuja päästäkseen pinnalle ja kaikkien huulille taiteilijana. Suomessa- ja maailmalla on lukuisia esimerkkejä sellaisista taiteilijoista. Osa heistä on todella hyvin toimeentulevia ja jopa äveriäitä sen vuoksi.
Jotenkin tuntuu että tämä tyyppi on laiska ja yrittää aina siitä mistä aita on matalin. Eli joku muu pitää hänet nostaa pinnalle kuin hän itse.
Kun osaa niin silloin ei tarvita muiden apuja vaan mennä porskuttaa ihan omin avuin. Esimerkiksi minä olen jo vuosia elänyt omalla taiteellani. En ole koskaan kehunut taiteellani- enkä saavutuksillani- paitsi CV: ssäni niinkuin asiaan kuuluukin.
Niin ikään, koskaan en ole edes harkinnut liittyä taidemaalariliittoon mutta olen silti "teoston jäsen" ihan käytännön syistä. Siltikin minulla on mukava määrä lehtileikkeitä näyttelyistäni- ja haastatteluista.
Olen sitkeällä työllä nyt siinä asemassa kuin nyt olen enkä voi- ja olisi idioottimaista valittaa. ;) - Oikeudeton
Minäpä kerron: kirjoitti:
Kyseinen heppu on aina pitänyt ja kertonut olevansa kaikkia muita lahjakkaampi ja "parempi" taiteilija kuin muut. Tää kaikki on kuitenkin lähtenyt liikkeelle siitä syystä kun hän ei sittenkään niinsanotusti koskaa lyönytkään läpi niin suuressa yleisössä kuin taidepiireissä. Miksikö? No, nähtävästi ne eivät todellakaan ole niin loistoteoksia niin taidoiltaan kuin "ideoinneiltakaan"- jota hän muuten joka välissä itse kuuluttaa.
Shokki hänelle oli että hän huomasi "oikeassa elämässä" taantuneensa siihen tavanomaiseen "keskikastiin"- ja jopa alle eli harrastelijoiden tasolle. Sehän tällaista korkean egon omaavaa taiteilijaa rassaa niin vietävästi etenkin kun hän jokaisessa tuutissa on kaiken aikaa kuuluttanut olevansa "huippulahjakas huipputaiteilija".
No, jollakinhan sellainen shokki ja karmea totuus pitää yrittää selitellä. Mikä oivallisempi keino kuin tuollainen oikeudenhaku? Sehän selittääkin kaiken kun minulta on viety "oikeudet" ja mua on potkittu päähän virallisilta tahoilta. Vainoharhaisuus on vieläpä saanut hänet kaikille uskottelemaan että kaikki viranomaiset ja poliisitkin ovat ihan samassa kompuksessa muiden kanssa, koska niinkuin olettaa saattaa, niillä hänen tutkimuspyynnöillä ja rikosilmoituksilla ei ole minkäänlaista katetta edes ryhtyä tutkimaan asiaa.
Yhteenveto: Jos taiteilija todella on huippulahjakas ja taitava taiteenteossa, ei hän tarvitse minkään taidemaalariliiton apuja päästäkseen pinnalle ja kaikkien huulille taiteilijana. Suomessa- ja maailmalla on lukuisia esimerkkejä sellaisista taiteilijoista. Osa heistä on todella hyvin toimeentulevia ja jopa äveriäitä sen vuoksi.
Jotenkin tuntuu että tämä tyyppi on laiska ja yrittää aina siitä mistä aita on matalin. Eli joku muu pitää hänet nostaa pinnalle kuin hän itse.
Kun osaa niin silloin ei tarvita muiden apuja vaan mennä porskuttaa ihan omin avuin. Esimerkiksi minä olen jo vuosia elänyt omalla taiteellani. En ole koskaan kehunut taiteellani- enkä saavutuksillani- paitsi CV: ssäni niinkuin asiaan kuuluukin.
Niin ikään, koskaan en ole edes harkinnut liittyä taidemaalariliittoon mutta olen silti "teoston jäsen" ihan käytännön syistä. Siltikin minulla on mukava määrä lehtileikkeitä näyttelyistäni- ja haastatteluista.
Olen sitkeällä työllä nyt siinä asemassa kuin nyt olen enkä voi- ja olisi idioottimaista valittaa. ;)""Kyseinen heppu on aina pitänyt ja kertonut olevansa kaikkia muita lahjakkaampi ja "parempi" taiteilija kuin muut.""
Jos rohkeutta riittää, niin mustamaalaukset ja selkäänpuukotyukset voisi tehdä myös omalla nimellä, ja jos teoksia halutaan verrata, niin onko kanttia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636