Kuinka kauan luulette kestävän, että Nokian konttori siirtyy Suomesta pois?
Veikkaa siirtymäksi ensi kesää.
Vai menee ko boolaagi konkkaan?
Nokia päämä siiirtyy Suomesta pois?
4
133
Vastaukset
- 19
Mikä etu siirtämisestä olisi?
- loppu tulee
Kustannussäästö lyhyellä ja pitkällä aikavälillä.
Suomen konttori maksaa maltaita. Siirtämällä pääkonttori esmes Floridaan saadaan vuositasolla lähes miljardin säästöt. Osakekurssi varmasti ponnahtaisi.
Suomessa ei kannata pitää pääkonttoria ja oiekastaan mitään konttoria. Kaikki on täällä kallista. Innovaatio? forget it. Suomi on ns menetety tapaus yritystoiminnan kannalta. Verot, byrokratia, korruptio, kalleus kaikki on aivan tapissa. Infrakin on mäsänä ja koulutustaso laskee koko ajan. - Nokian pienomistaja
Millä perusteella pääkonttori pitäisi siirtää pois. Suomalaisten osmistusosuus on viime aikoina noussut Nokiassa hurjasti. Suomalaiset siis luottavat Nokiaan. Tuliko Elop ajamaan Nokian kuralle, jotta MS saisi yhtiön halvalla. Elopin aloitus oli katastrofaalinen. Ensi töikseen haukkuu työnantajansa palavaksi porauslautaksi. Todella "kannustava" aloitus. Suora viesti parhaalle työntekijäporukalle, että kannattaa siirtyä pelastusveneisiin tai hypätä mereen ja jättää uppoava lautta.
Pienmmistäkin epäonnistumisista ovat johtajat saaneet kenkää. Yhtiökokoukselle ja johtokunnalle mietittävää, mistä löytyisi kannustavampi johtaja. - jenkki, pure
Elopin on ajateltava kuitenkin taloudellisesti näinä vaikeaina aikoina. Parempi, että Nokia säilyy kuin kaatuu sen takia, että Suomen verotus on räikeän korkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884