Niin, mitä tähän voi muuta sanoa. Täällä ei kirjoitella oikeastaan kenestäkään muusta, kuin Martinasta.
Onnea, Martina! Olet hieno!
Martina, Suomen ykkösjulkkis!
20
259
Vastaukset
- tärkeinPaikka.
Näin on. Kaikki puhuu Martinasta. Martina tullaan näkemään telkussa isossa roolissa juontajana. Repikää siitä kateet:)
- suosikki<3
Ai sai vihdoin töitä? Mä luulin, että sen pitäisi hoitaa vauvaa. ;)
- loyyyyyyyyyyy
suosikki<3 kirjoitti:
Niin, tottahan se on, että äitiyslomallahan sitä pitäisi pian olla!
- Olen ihana
suosikki<3 kirjoitti:
Kakin voi aina lykätä Alexille hoitoon.
- En tunnusta
Onnea vaan Maralle. Valittamisen sijasta voisit keksiä meille jonkun hilpeän aiheen märehdittäväksi. Suurin osa julkkiksista (niistä jotain saavuttaneistakin) taitaa vain viettää niin arkista elämää muuten, ettei heistä irtoa mitään.
Yhden vinkin voin antaa, jota voit käsitellä vapaasti. Näin kerran Kalevi Ahon olutta ostamassa. Nyt nopeasti spekuloimaan. - tärkeinPaikka.
>Valittamisen sijasta
En valittanut. - En tunnusta
Anteeksi, ymmärsin väärin. Keksi silti meille jotain vaihtelua, jos sitä itsekin kaipaat. Muistin juuri, että olen minä nähnyt Heikki Harmankin viinakaupassa. Jo kaksi aihetta palstalle.
- suosikki<3
Olihan tuo tiedossa, missä on ykkönen:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012041215440477_vi.shtml - maraaaaa2012
Martina, olet Suomen ykkösjulkkis vain omassa harhaisessa päässäsi! Suomi24 palstan monet kirjoitukset eivät tee ihmisestä ykkösjulkkista vaan ykkösluuserin. Martina itse elää harhamaailmassa jossa hän on Suomen tunnetuin ja menestynein ihminen, voi raukkaa! Martina kehtaa vielä sanoa etteivät muut Viidakon tähtösistä ole saavuttaneet oikein mitään elämässään.Mitä Martina on saavuttanut?EI yhtään mitään. Velkainen, työtön, kouluttamaton luuseri ,jonka ainoa "saavutus" on perseen jakaminen jalkapalloilijalle.Oksettava ihminen..
- 8908098
Martinalla on ollut omia tv- sarjoja, ja jopa tehnyt virallisen levyn. Mitä nuo muut chat- juontajat ja missikisafinalistit ovat saaneet aikaan?
- Olen ihana
Mitättömistä huitukoista puhuaksemme. Muistaako kukaan Satu Lappia, tuota 90-luvun lopun Maraa, joka kekkaloi viestimissä vuoden tai kaksi. Taisi viisastua koska katosi ja on pysynyt pois julkisuudesta sittemmin. Vilpittömät onnitteluni hänelle valinnastaan.
- Mara-parka
Satu Lappi tuli järkiinsä samoin kuin Fingerroos. Martinan kohdalla sitä on turha toivoa ja tippuminen julkisuudesta tulee olemaan kova paikka. Julkisuus antoi vain pellen ja inhokin maineen eikä kuitannut ulosottovelkoja.
- Kyllä näin on
Näiden keskustelupalstojen perusteella Martina Aitolehti on kyllä todellakin se Suomen 1-julkkis. Ja vaikka suurin osa häntä käsittelevistä viesteistä onkin negatiivisia, niin ei se tarkoita sitä, etteikö hänestä myös pidettäisi. Se vaan on niin, että kun joku henkilö menestyy ja on vieläpä samaan aikaan julkisuudessa (kuten esim.Martina) niin se herättää julmetonta, sietämätöntä kateutta muissa henkilöissä ja se sitten purkautuu täten kuten tällä palstalla; haukkumalla ja vähättelemällä saavutuksia jne. Suurin osa Suomalaisista, (minut mukaan lukien) ajattelee Martinan rämpineen hienosti pois salarakkaana olo ajoistaan, nykyään on erittäin fiksu, tarmokas, vahva, oma-aloitteellinen ja monilahjakas nainen.
- 31
*Reps... Sulla ainakin huumorintajua riittää...
- juu, just eli
viidakon tähtösissähän hän sanoi jälkeenpäin, että luuli siellä olevan muitakin julkkiksia kuin hän, eikä siellä ollutkaan yhtään merkkitekijää, vain siis hän!
Jos olisi tiennyt, ei olisi hänkään sinne lähtenyt! Häntä petkutettiin!
Vain hän Martina on se oikea ja paras mielestään tähtönen ja kaikessa muussakin!- Mutta hei
tuohan on täysin totta, että ei siellä viidakossa ole ketään muuta "merkkitekijää", ne muut ovat vain tyhjäntoimittajia. Martina on esiintyvätaiteilija monella saraa, hän juontaa, laulaa, pitää omaa firmaa pystyssä, omistaa Miss Helsinki kilpailun ja viimeisä muttei vähäisimpänä: hänet nähdään myös televisio-ohjelmassa Viidakon Tähtöset nimeltään. Revi siitä! Mitä itse teet?
- oma elämä
Mutta hei kirjoitti:
tuohan on täysin totta, että ei siellä viidakossa ole ketään muuta "merkkitekijää", ne muut ovat vain tyhjäntoimittajia. Martina on esiintyvätaiteilija monella saraa, hän juontaa, laulaa, pitää omaa firmaa pystyssä, omistaa Miss Helsinki kilpailun ja viimeisä muttei vähäisimpänä: hänet nähdään myös televisio-ohjelmassa Viidakon Tähtöset nimeltään. Revi siitä! Mitä itse teet?
Nämä kateelliset kirjoittaa päivät pääksytysten palstalle, siinä heidän aikaansaannoksensa ja meriittinsä!
- .jk.
vainii
- toinen valkotakkinen
Onkohan "Olen ihana" huomannut, että hänellä on nyt valkotakkiset perässä? ;)
Helppo tunnistaa, juoksentelee ilkosillaan ulkosalla ja vaahtoaa jostain Martinasta, ei saa sillä lailla karkailla ja jättää lääkitystä :)))
- Martina ULOS ekana!
Martina purki medialle pettymystään siitä, että Viidakon Tähtösissä ei ollutkaan mukana suuria nimiä, kuten oli annettu ymmärtää.
No joo... mut toihan on selvästi kuittaus siitä, että joukkuetoverit taisivat äänestää Martinan ekaksi ulos viidakosta!!
Susanna Ingerttilä uskalsi eilisessä jaksossa sanoa suorat sanat Martinasta joka määräilee muita eikä suostu neuvottelemaan lainkaan muiden "Viidakon tiikerien" kanssa.
"Taifuunit" sen sijaan toimivat yhteistyötä tehden ja siitä seurauksena hyvä joukkuehenki ja Taifuunien voittoputki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820