Maailman ihanin Martina tuli takas viidakkoon ja voittaa 500000e

IHANA IHANA MARTINA!

Ihanaa Martina voitat koska olet suomen ja maailman
kaunein
lahjakkain
neuvokkain
rakastettavin
ihanin

11

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ihan sairas

Oletko sinäkin??? Kyllä olen, vastaavat kaikki Martinaa solvaavat LUUSERIT!!!

• Olen ihana

Yritä sitten hakea apua. Oletko raivotar vai hammaslankasteriloinnin asiantuntija? Elämäsi olisi ankeaa, jos et saisi paheksua meitä. Muista olla kiitollinen ja lähettää shekki.

• :--D

Koko nainenhan on täysi ääliö

• Perjantaiaamu

Niinpä. Ja palkintosumma on 30000 joten ap. jospa lopettaisit lapsellisen pelleilysi.

• vai niin

Olitpas ilkeä...häpeä

• minäminääminäminämin

Kehtaa kirjoittaa itsestään .. .. voi hyvää päivää....

• Olen ihana

Oi ihanuus, sinä viidakon venus. Valaiset elämäämme ja piristät päiväämme. Piristä omaasikin. Olkoon viidakon polut ja kaupungin asfaltit keveitä kulkeaksesi ja riemuitkoot kansanjoukot sinut nähdessään. Virratkoon maito ja hunaja (muusta en sano mitään, ihan totta) yllesi.

Jos 500 000 ei riitä, lahjoitan vaikka vaatteet yltäni (jos kakkikalsarini kelpaavat) lisäksi. Tiedätte sitten kuka se sossussa viuhahteleva on.

• vapaalla jalalla

Huhhhuh, oletko jollain osastolla kirjoittelemassa näitä "älynväläyksiäsi"?
        Eikö teillä ole siellä mitään päivätoimintaa, askartelua, kerhoa, terapiaa ajankuluksi?

• Olen ihana

Kylmä on vielä ihmisen ilkosillaan juoksennella, mutta mitäpä sitä ei Maran vuoksi tekisi. Liimaan taas uusia ihailijakuvia albumiini. Anna Mara nimmari.

• vapaalla jalalla

Ilmeisesti olet siis karkureissulla suljetulta, laita nyt jotain päällesi, kohta tulee sedät valkoisissa takeissaan kuitenkin hakemaan ja saat taas lääkityksen kuntoon!

• valkotakkinen

Siis nimerkki "Olen ihana" myöntää itsekin olevansa tosi huonossa kunnossa, juoksentelee ilkosillaan kylillä! No siitä se toipuminen lähtee, sairaudentunnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3976
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1031
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      904
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      901
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      882
    Aihe