mies joka ei osaa

sanoa ei?

Olen todella hämmentynyt. Mutta hyvää yötä kuitenkin. Joskus täytyy osata myös sanoa ei, siihen ei kaadu maailma, ei kenenkään. Jos kaatuu on vika pohjimmiltaan sanan vastaanottajassa. Ja sanoa kyllä silloin kun ihan oikeasti haluaa jotain. Sulle sanoisin kyllä, mutta kestäisin sulta myös sanan ei, koska kunnioitan tahtoasi ja sitä että olet onnellinen. Ihmisiä ei voi omia.

8

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksua leikkiä sulta

Kuulostaa siltä kuin haluaisit että mies sanoisi jollekkin toiselle "ei".. ja että sinä olet parempi kun hyväksyisit häneltä sen.. hienovaraista manipulointia..
      Kylläpäs olet "ihana"...
      Oletko "kakkonen"joka hienovaraisesti yrittää kiristää miestä jättämään ykkösen...Vai ymmärsinkö väärin???

• ap

Ei vain tarkoitin että haluan tietää missä mennään koska olen väsynyt tähän taisteluun. Kaikki ihmiset eivät halua manipuloida toisia. Jotkut pystyvät ihan oikeasti hyväksymään sen että ihmisillä on vapaa tahto.

• näkymätön haamu

Eli et ole kerjuulla toisen omaa? Vai roikottaako joku sinua?
        Vai onko kaikki vain sinun omaa kuvitelmaa? Vai oletko uskonut jonkun valheita?
        Utelen koska ilmeisesti ymmärsin väärin viestesi.
        Ihmisillä on vapaa tahto,totta,mutta jos toinen vain juksaa sua.

• ei ymmärrä ei

Jokin tässä nyt mättää.. taistelu?? Kuka taistelee ja miksi?
        Taisteletko toisen rakkaudesta? Miksi? Eikä rakkaus ole vapaaehtoista? Ei kai ketään voi pkottaa rakastamaan..
        Ristiriitaisia noi sun viestit??

• ap

Enkä tiedä olen ykkönen, kakkonen, kolmonen, viitonen jne. Enkä välitä mistään arvojärjestystaisteluista kunhan tiedän onko tässä mitään järkeä, järkeä, järkeä. Pääasia on saada joku tolkku tähän. Sydämeni on hänelle avoin mutta tälle touhulle ei. Tämä on mennyt liian raadolliseksi.

• herätä mies

Kenelle hän ei osaa sanoa "ei"?
        Jos mukana leikissä on vain sinä ja hän eikä kolmatta osapuolta niin tee loppu leikistä jämäkästi.Jos mies oikeasti rakastaa sua niin eiköhän se mies tajua että olet tosissasi ja lopeta roikottamisen.

• ap

Ajattelin vain että jos hän ei henno kertoa että en kiinnosta häntä enää. En usko että ihmiset tekevät sitä tahallaan, siis roikottavat. Muistan että itsellenikin on tullut aikoaj sitten tilanne jossa en ole olisi raaskinut sanoa että ei kiinnosta. Koska ihminen oli mukava muuten, vaikkei kiinnostanut romanttisessa mielessä. Mutta pakkohan se oli. Totuus loppujenlopuksi satuttaa vähiten. En usko että hän on ihminen joka tahallaan roikottaa ihmisiä epätietoisuudessa ehkä hän on liian kiltti. Tuohan on elokuva muuten, mies joka ei osannut sanoa ei.

• herätä mies

Hassu tyttö,uskon että mies olisi sanonut jos häntä ei kiinnosta.
        Miksi näin epäilet?
        Tuntuuko susta että hän välttelee sua? Vai laukkaako mielikuvituksesi näin yön tunteina?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen