Näin ne miljoonat fanit näkis missä idolinsa menee, mutta tietty pientä korvausta vastaan vaikkapa 5 e per tieto. Näin joku saisi rahaa ja paljon. Fanit voisivat ikuistaa fotoomalla kaiken mitä tuo tekee, eikä medialla olis pulaa materiaalista.
Miks Martinassa ei ole GPS paikanninta?
17
127
Vastaukset
- Olen ihana
Kiitos, kun toit tämän epäkohdan esille. Samaa olen usein pohtinut. Sossu ei maksa enää helikopterin vuokraa kuin kerran viikossa, joten joudun kohta myymään itseni koe-eläimeksi hammaslankasterilointitutkimuksiin voidakseni rahoittaa Maran jäljittämisen. Noista GPS-maksuista kertyisi pian suuri keväinen tulvavuo, jolla ulosotto voisi lakkauttaa toimintansa tarpeettomana.
- valkotakkinen
Sinä sitä paikanninta tarvitset, olet sen verran sekaisin ja mahdollisesti vaarallinenkin vapaalla jalalla ilkosillaan juoksennelessasi!
- Olen ihana
valkotakkinen kirjoitti:
Sinä sitä paikanninta tarvitset, olet sen verran sekaisin ja mahdollisesti vaarallinenkin vapaalla jalalla ilkosillaan juoksennelessasi!
Tulee niin julkkisolo, kun suosio kasvaa. Jäävät kohta toiseksi kaikenlaiset karvaiset ja karvattomat Viidakon jätökset. Seiska ja Hymy tappelevat oven takana rahakkaine tarjouksineen. Minä sitten superia elämää viettämään, rahat jemmaan ja laskut jätän teidän huoleksenne. Jesss!!!
- Et muuten ole!
Olen ihana kirjoitti:
Tulee niin julkkisolo, kun suosio kasvaa. Jäävät kohta toiseksi kaikenlaiset karvaiset ja karvattomat Viidakon jätökset. Seiska ja Hymy tappelevat oven takana rahakkaine tarjouksineen. Minä sitten superia elämää viettämään, rahat jemmaan ja laskut jätän teidän huoleksenne. Jesss!!!
Mikä suosio? Pahat harhat sulla, siis tosi pahat ja laaja-alaiset!
- Olen ihana
Et muuten ole! kirjoitti:
Mikä suosio? Pahat harhat sulla, siis tosi pahat ja laaja-alaiset!
On, täytyy aina soittaa taksi, että jaksan harhojen toiseen päähän. Eväätkin täytyy olla.
- 15 + 18
Olen ihana kirjoitti:
täytyy kyll sanoa ett tulee niiiiiiiiiiiiiiiiiin super-nami-maiskis fiilis, tugee kunnossa mimmi tarhassa ja kakki hyvin, töitä ihan tuhottomasti ;)
- Olen ihana
15 + 18 kirjoitti:
täytyy kyll sanoa ett tulee niiiiiiiiiiiiiiiiiin super-nami-maiskis fiilis, tugee kunnossa mimmi tarhassa ja kakki hyvin, töitä ihan tuhottomasti ;)
Muistihan Alex syöttää ravintolassa? Jaksat sitten painaa Viidakon villikissan raivolla.
- 6 + 2
Olen ihana kirjoitti:
Muistihan Alex syöttää ravintolassa? Jaksat sitten painaa Viidakon villikissan raivolla.
super-nami-maiskis-safkaa on nyt laivalla, höh! Et oo ajan tasalla, tolkkua tohon touhuun :) Tugee, kynnet ja kakki kunnossa. Eiks kellään ole jo ytubeen laittaa videoo ku oli niin magee keikkis...
- Olen ihana
6 + 2 kirjoitti:
super-nami-maiskis-safkaa on nyt laivalla, höh! Et oo ajan tasalla, tolkkua tohon touhuun :) Tugee, kynnet ja kakki kunnossa. Eiks kellään ole jo ytubeen laittaa videoo ku oli niin magee keikkis...
Ei voi muuta kuin kadehtia.
- olenihanaonihana
Olen ihana kirjoitti:
On, täytyy aina soittaa taksi, että jaksan harhojen toiseen päähän. Eväätkin täytyy olla.
Vittu mitä urpoja nää tiukkapiposet ja huumorintajuttomat kommentoijat! Olen ihana on oikeasti ihana.
- Olen ihana
Onko ulosottomiestä näkynyt superin kulmilla?
- Georges Gillette
Attention Finland. Yritykseni tarvitsisi raikasta pohjoismaista naiskauneutta mallikseen. Maksaläiskät suotavia. Voisitteko ehdottaa jotakuta.
- XP
voisimme, mutta emme ole aivan varmoja onko hän nainen vai mies.
- Boris Bic
Älä yritä, me ehdimme ensin.
- Kakkitohtori Tolonen
Jos kakilla hieroisi ylähuulta...
- Uncle Eric
Saanko nimikirjoituksen, jos annan Helsinki-viirin.
- Sos.viraston johtaja
Sosiaaliturvan perusosaan ei kuulu jäljityslaite julkisuutta kipeästi, mutta kyvyittä hamuavalle henkilölle. Tämä laulajaksi ja muuten merkittäväksi henkilöksi itsensä kuvitteleva nainen saa vain välttämättömään toimeentuloon kuuluvan osansa, jottei ystävälleen koidu kohtuuttomia kuluja mm. ravintolaruokinnan merkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910