Katsoisitko mulle mitä tulossa on? Vanhat mies tuttavat ottaa yhteyden ja halua tavata. Eikö mitän uuttaa ole tulossa?
Keskiyö/tuntija
2
94
Vastaukset
Hei
riippunee siitä, mitä sinä itse haluat? tahdotko lämmitellä vanhaa, vai oletko jo vihdoinkin valmis uuden luomiseen?
sinä et liiku oman reviirisi ulkopuolella ja nettituttavat eivät ole sinun heiniäsi.
vaihda kulmakuntaa ja ole avoin aisteillesi, olethan sinä ennenkin ollut aktiivinen.
ennenkuin olet laittanut vanhat tuttavat omaan mappiinsa ja mapin lujasti kiinni ja kellariin, ei tapahdu uutta. eihän sinun elämääsi mahdu uutta!
muutenkin pieni muodonmuutos olisi paikallaan, eikö vain? kokeile värejä ja tarkista painoasiat, kesä on tulossa ja sitä myötä voisit ponnistaa uusille rannoille!
t. Keskiyö- Yksin
Kiitos kun katsoit. Painoasiat pitäis kyllä saada kuntoon. Miten näet jos lähden huomenna ilalla tanssimaan yksin lähtisin. Millainen ilta olis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760