Voittiko Martina sittenkin Tähtöset?

Uo:t pienentyneet

Voittikohan Mara Tähtöset-kisan? Ulosottosumma on vissiin reilusti pienentynyt, joten voittosumma voisi kertoa siitä.
Voittosummastahan vouti veisi suoraan aika reilusti kuitenkin.

22

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ihana

Olisihan ne piristävää, jos veronmaksajien taakka kevenisi.

• veronmaksaja!

No oletpa tosiaan ihana jos makselet työttömyyskorvauksistasi Martinan velkoja!
        Hienoa jos on saanut "tuntuvasti" niitä lyhennettyä, ja jos ei kisaa voittanut niin ihan omalla työllä ja toki "Olen ihanan" suosiollisella avustuksella ;)
        Mitä jos "Ihanakin" kokeilisi välillä työntekoa!

• Olen ihana
        veronmaksaja! kirjoitti:

No oletpa tosiaan ihana jos makselet työttömyyskorvauksistasi Martinan velkoja!
        Hienoa jos on saanut "tuntuvasti" niitä lyhennettyä, ja jos ei kisaa voittanut niin ihan omalla työllä ja toki "Olen ihanan" suosiollisella avustuksella ;)
        Mitä jos "Ihanakin" kokeilisi välillä työntekoa!

Hyvä on. Jätetään Maralle vähäsen Philishaven hankintaan, ettei sinua harmita noin pahasti. Jotain myös vitamiinien ja hivenaineiden ostoon, jotta Mara jaksaisi valoittaa laivoja viidakon villipedon raivolla.

• voi pyhä Sylvi

Ei ilmeisesti voittanut. Kisan vielä ollessa kesken, nähtiin Helsingissä tämä Martina ja Kalinainen.
      Kalinainen aiemmin on kertonut, että tulivat Martinan kanssa samalla lennolla reissusta ja lentokentältä samalla autokyydillä Helsinkiin.
      Eli tämä Kalinainen vuoti ulos tietoja tyhmyyksissään.

• ok

Kyllä se voitto menee ihan oikeaan osoitteeseen!!Mutta ei todellakaan Martinalle..

• 20

Martina ja Kalinainen äänestettiin ensimmäisinä pois!

• HennaFani

Miks Henna, hänhän on niin söpö ja värikäs persoona.

• tynnyrin kolina
        HennaFani kirjoitti:

Miks Henna, hänhän on niin söpö ja värikäs persoona.

olisko ihan siksi että joukkuekisassa ei söpöhömppyydellä pärjää! Tarvitaan nokkeluutta, nopeutta ja älyä. Pelkkä töröhuulien lipsuttelu ja kumitissien pörhistely ei riitä. Ei riitä myöskään liika itsekkyys, toisten komentelu tai alistaminen.

• ..

HEnnako söpö??? Kaikkea muuta..
      Naamansa pilanut euttko, huulet on kuin "pusukalalla"... ja kieli on liian iso suuhun!

• 987654

hetkinen, oonko ihan väärässä, mutta jostain muistan voittojen menevän hyväntekeväisyyteen? voi kyllä olla, että sekotan johonkin toiseen ohjelmaan...

• ...

Kyllä voittaja saa itse pitää.

• Töröhuuli

Eihän Henna saa pudota ekaks!!! Niin hömppä ja kiva seurata kun on niin hölmö, sillait kivasti!! harmittaa vaan kun on mennyt pilaamaan suunsa, näyttää aika iinekseltä.

• Olen ihana

Henna pusukala? Maran kanssa melko irvokas kaksikko.

• Marakatti2

Martsu voisi voittaa, jos kisassa edettäis henk. koht. suoritusten/voittojen perusteella. Tollanen äänestysmeininki on varmaan Martsun kisalle kuolemaksi.

• Gremosaurus

Milloin ne alkaa äänestää toisiaan pois kisasta?

• aitolehmä

Ei hankala arvata kuka äänestetään eka ulos ->viiksi.

Ja sehän menee vielä sillai että mara sanoo muitten äänestäneen hänt pois kateuden takia ja koska hän oli suurin uhka voitolle :D

Oikeasti porukka halus vaan päästä eroon tuosta ärsyttävästä,komentelevasta narsistista , joka on täysin mielipuoli ja väkivaltainen (mömmöt sekottanut pään??)

• 10+20

Ihan noin yleisenä asiana totean, että ei ulosottovelan lyhentyminen aina tarkoita sitä, että velka on maksettu. Veloilla on omat vanhentumissääntönsä. Verovelka muistaakseni vanhenee viidessä vuodessa eli nyt vuoden vaihteessa vanheni vuonna 2006 maksuunpannut verot - tietyin poikkeuksin.

Martinan veloista, sen enempää kuin niiden vanhentumisesta tai maksamisesta, minulla ei ole minkäänlaista tietoa. Onnellista toki on aina se, jos verovelka maksetaan.

• reilusti ja pyh

Muistaakseni voittosumma oli vain 30 000 euroa. Miten nämä seiska- ja suoli24 "julkkikset" viitsivät vaivautua rääkättäväksi moisen pikkusumman vuoksi? Ovatko he rutiköyhiä vai kilpailussa esillä vain julkisuusarvon vuoksi?

• no silikonit

Tottakai VAIN ns. julkisuusarvon vuoksi. Mutta ajatelkaa sitä biubau ryhmää
      noin yleensäkin. Toi viiksi vaan on epämiellyttävin ihminen ei sille mitään voi.

• ulosotto-osasto

Kyllä Martina voitti kyseisen kilpailun. Ulosotot on pienentynyt jollain kymppitonnilla ja uusi auto ostettu rahoituksella. Siihen ne voittorahat sitten menikin.

Huomaa myös miten muut kanssakilpailijat haukkuvat kilpaa Martinaa lehdissä (kateus).

• -.........-

Heh...tuo kateus on toiveajattelua! Martinan sekopäinen ja hermoheikko luonne on syynä kilpasiskojen avautumiseen...ja kaikkihan on välittynyt hyvin myös kotikatsomoihin kaikkien eri ohjelmien myötä mihin Mara on oman turpansa tukkinut! Mara on itseasiassa itse se kateellinen osapuoli tässä...aina on nyrkit pystyssä kauniimpiensa kimpussa...pelkokertoimessa kohteena oli Noora Hautakangas! Mara haukkui kateuksissaan Nooran läskiksi ja rumaksi täysin syyttä suotta, ja tässä "Mara ja Esko showssa" kohteena oli taas Esko...jatkuvaa räkytystä aikuiselta akalta...ei ihme että erosivat kun eihän tuollaista mulliturpaa jaksa kukaan täyspäinen ihminen kovin kauaa katsella. Viidakon tähtösissä Maran silmätikuksi joutui taas puolestaan Maisa...aina löytyy joku kohde mihin purkaa hermonsa ja kateutensa...

• MartinaFani

Minä ainakin toivon, että voitti!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      154
      4116
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1755
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      911
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      886
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe