miksi ihmeessä?

love u

olet välillä niin kauhean virallinen seurassani ja sitten taas ihana ihana höpsykkä? Ärsyttää tuollainen käytös,aivankuin et osaisi päättää miten käyttäydyt lähelläni?

Tiedän, ettö olet ihastunut samoin,kuin minä joten turha esittää mitään. Tahtoo,että olet aina höpsykkä töpsykkä.

15

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viralli

:)

Voin yrittää, mutta lamaannutat minut välillä. Silloin tulee virallisuus jotenkin helposti peitteeksi. Suojelen sisimpääni. Itsekin olet yleensä aika "virallinen". Voisitko myös sinä olla hieman typsykkäisempi hypsykkäisempi minulle?

:)

• lve u

ehkä,katsotaan ;)

• Sekaisin

En halua, että kaikki ympärillä huomaavat, mitä on meneillään....

• ei ymmärrä

miten kukaan voi edes huomata,kun ollaan kahdestaan. Joku kärpäsen katossa vai?

• Joku
        ei ymmärrä kirjoitti:

miten kukaan voi edes huomata,kun ollaan kahdestaan. Joku kärpäsen katossa vai?

Seinillä on aina korvat

• huulenheittoa
        Joku kirjoitti:

Seinillä on aina korvat

ja meillä huulet, joilla voimme suudella äänettömästi.

• yks sekoopää kans

Vakiokysymykset: miehelle vai naisellle ja minnepäin maata?
      Tunnistan itessäni em.käytöksen.Kun ei tiedä miten päin olis,turhauttaa kun toiselta ei tunnu saavan mitään vastakaikua.

• so cold and alone

miun höpsykkäiseni,voisitkos ilmestyä luokseni nyt heti ja tulla lämmittämään minua. Tahdon nallekarhusyleilyysi :)

• s....

kyllä se virallisuus katoaa kun housut lähtee

• ....***'....

En mä esitäkkään mitään, sellainen olen.. Valmistaudun siihen mitä multa töissä tullaan vaatimaan.. Vähän on vielä hakusessa tuo roolin pito siinähetkisessä tilanteessa..

• ;)) en mä

mitään tuu vaatimaan sulta (ainakaan töissä), sun vapaa aikas on sit asia erikseen,joo

• ed

No sitä tässä harjoitellaan :)

Mutta kyllä mä tykkäisin ruoskaa heilutella vapaallaki ;)

• little flying object

Mun virallinen puoli yrittää jatkuvasti ohisyöttää mun höpsöilyjen päälle. Siitä seuraa että höpsöilen kun pitäisi olla virallinen ja päinvastoin. Hän ei tosin mun virallista (=työ) puolta ole nähnytkään. Hohhoijaa, mikäs tässä, ihastuneena kuin kärpänen siirappiin...

• starshine*

Kun ei tiedä miten päin olisi niin virallisuus auttaa :) Kuten joku muukin sanoi, täytyy yrittää piilottaa tunteitaan ettei tulisi satutetuksi ja ettei ympäristölle olisi liian selvää mistä tuulee ;)

• Psykologinen juttu

Siinä on myös se, että sun kanssa höpsytellessä ruumis elää ja puna nousee poskille liian helposti, eikä lähde pois. Menneiden haavoittavien kokemusten myötä se nostattaa liikaa häpeää pintaan. Sitä pitää vältellä viimeiseen asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe