olet välillä niin kauhean virallinen seurassani ja sitten taas ihana ihana höpsykkä? Ärsyttää tuollainen käytös,aivankuin et osaisi päättää miten käyttäydyt lähelläni?
Tiedän, ettö olet ihastunut samoin,kuin minä joten turha esittää mitään. Tahtoo,että olet aina höpsykkä töpsykkä.
miksi ihmeessä?
15
623
Vastaukset
- viralli
:)
Voin yrittää, mutta lamaannutat minut välillä. Silloin tulee virallisuus jotenkin helposti peitteeksi. Suojelen sisimpääni. Itsekin olet yleensä aika "virallinen". Voisitko myös sinä olla hieman typsykkäisempi hypsykkäisempi minulle?
:)- lve u
ehkä,katsotaan ;)
- Sekaisin
En halua, että kaikki ympärillä huomaavat, mitä on meneillään....
- ei ymmärrä
miten kukaan voi edes huomata,kun ollaan kahdestaan. Joku kärpäsen katossa vai?
- Joku
ei ymmärrä kirjoitti:
miten kukaan voi edes huomata,kun ollaan kahdestaan. Joku kärpäsen katossa vai?
Seinillä on aina korvat
- huulenheittoa
Joku kirjoitti:
Seinillä on aina korvat
ja meillä huulet, joilla voimme suudella äänettömästi.
- yks sekoopää kans
Vakiokysymykset: miehelle vai naisellle ja minnepäin maata?
Tunnistan itessäni em.käytöksen.Kun ei tiedä miten päin olis,turhauttaa kun toiselta ei tunnu saavan mitään vastakaikua. - so cold and alone
miun höpsykkäiseni,voisitkos ilmestyä luokseni nyt heti ja tulla lämmittämään minua. Tahdon nallekarhusyleilyysi :)
- s....
kyllä se virallisuus katoaa kun housut lähtee
- ....***'....
En mä esitäkkään mitään, sellainen olen.. Valmistaudun siihen mitä multa töissä tullaan vaatimaan.. Vähän on vielä hakusessa tuo roolin pito siinähetkisessä tilanteessa..
- ;)) en mä
mitään tuu vaatimaan sulta (ainakaan töissä), sun vapaa aikas on sit asia erikseen,joo
- ed
No sitä tässä harjoitellaan :)
Mutta kyllä mä tykkäisin ruoskaa heilutella vapaallaki ;)
- little flying object
Mun virallinen puoli yrittää jatkuvasti ohisyöttää mun höpsöilyjen päälle. Siitä seuraa että höpsöilen kun pitäisi olla virallinen ja päinvastoin. Hän ei tosin mun virallista (=työ) puolta ole nähnytkään. Hohhoijaa, mikäs tässä, ihastuneena kuin kärpänen siirappiin...
- starshine*
Kun ei tiedä miten päin olisi niin virallisuus auttaa :) Kuten joku muukin sanoi, täytyy yrittää piilottaa tunteitaan ettei tulisi satutetuksi ja ettei ympäristölle olisi liian selvää mistä tuulee ;)
- Psykologinen juttu
Siinä on myös se, että sun kanssa höpsytellessä ruumis elää ja puna nousee poskille liian helposti, eikä lähde pois. Menneiden haavoittavien kokemusten myötä se nostattaa liikaa häpeää pintaan. Sitä pitää vältellä viimeiseen asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780