Onko se ero niin kova paikka ettei siitä pääse toisen mollaamatta ja haukkumatta eroon. Jos ei tule jonkun kanssa parisuhteessa toimeen miksei voi vaan heittää ja alkaa etsiä omaa elämää.
Missähän se raja menee kotihäirinnässä ja mollaamisessa. Ehkä pitäis ottaa vähän kovemmat piiput käyttöön.
Onhan se imartelevaa että suo seurataan ja pannaan muutkin seuraamaan mutta jotain rajaa. Onko muilla ollut exien kanssa tällaista touhua?
Eron seuraukset
8
222
Vastaukset
- Eiollunättiero
on ollut.voi kuule. stalkkereita perässä!
jopa entiset naapurit laittoi kyttäilee mua!
nyt pari vuotta kulunu,nii suht rauhas saan olla. - Rotanloukku?
Yritän kirjoittaa niin ettei kyseessä olevat henkilöt tunnista itseään tästä.
Minulla tilanne että olen eronneen miehen kanssa seurustellut melkein vuoden.
Hänen eks vaimo soittaa (joka kerta kun olen tämän miehen luona ) ja kysyy mieheltä MITÄS TEET.
On se niin huvittavaa.
Jostain joku aivan varmasti kyttää kun menen miehen luo ja ilmoittaa tälle eks rouvalle.
Heidän eronsa syitä oli tämän vaimon vieraissakäynnit.
Joten miksi hän vielä rottamaisesti kyttää toisen elämää?
En ymmärrä.
Miettinyt jos lopettaisi tämän tapailun kun jotenkin ärsyttää.
Meillä nyt ei mikään kauhea kiihkeä intohimosuhde ole.
Enempi vain tätä ettei tarvitse yksin nyhjöttää kotonaan kummankaan.
En tiedä.Itseä ei edes tipan tippaa kiinnosta eks aviomiehen elämä. - NarsistinEXuhri
Aloittaja. Epäilisin exääsi narsistiksi.
He eivät osaa päästää irti, eivät päästä uhriaan helpolla.
Minä kävin oikeusteitse ex puolison kanssa kaikki lastentapaamisista lähtien.
Nyt olen saanut rauhan.
Ex puoliso teki kaikkensa tehdäkseen elämästäni helvetin,mutta jostain löytyi voimia taistella ja voitin taistelut.
Kehottaisin Sinua aloittaja ottamaan yhteyttä tuomariin,lähestymiskiellon saamiseksi.
Kerro juurta jaksain tämä kyttäily ym.
Voimia . Ei se ole helppoa mutta onneksi se joskus loppuu!- laki kaikille
Tarkotus tällä katkeralla ihmisellä on pilata toisenkin ilo kun itse ei tullut toimeen aikanaan exän kanssa. Paras olisi vaan jättää mahdollisimman kauas ja unohtaa mutta jos ei se hyvällä lopu niin sitten on pyydettävä viranomaisia vaikka avuksi.
- vanha ero
Kyllä aika muuttaa suhtautumisen. Ei ne jaksa loputtomiin. Kokemuksesta.
- Vanhasuola
Niin muuttaa.samoin kuin muidenkin vihamiesten , kuka jaksaa kovin pitkään vainota.
Ellei todella ole psykopaatti. - NOU HÄTÄ:
Tällä kyttäys asialla kun onkin 2puolta,onko muiden kohdalle sattunut??Otin eron noin3v sitten ja mieshän vaihtaa koko ajan hoitojaan.Mutta kuules kummaa,aina kun niillä loppuu ne pano??suhteet.Syy on minun,minä rupeen saamaan ilkeily ja vi...lu viestejä,vaikka en ole missään tekemisissä X:säni kanssa.Hän ilmeisesti kertoo noille hoidoilleen jotain meidän avioliitosta,ilmeisesti ei mitään pahaa,koska nää ämmät saavat inspiksen että minähän olen ottanut "luuserini" takaisin,voi hyvät hyssykät sentään.Meillä hänen kanssaan on ihan asialliset välit,jos on asiaa soitellaan tai lähetetään viestiä,ja siinä kaikki .Lykkyä pyttyyn.
- Aviovuonna2009
Sama täällä...
Eksällä kun loppuu "suhteet" (jos niitä voi niiksi nimittää)
alkaa se loanheitto minun suuntaan.
Itsellä myös asialliset , neutraalit välit eksään,joka on lasten isä.
Pakkohan se on jossain tekemisissä olla,kun lasten tapaamiset ym on sovittava vielä aikuisten kesken,kun lapset on niin pieniä etteivät he itse voi / osaa sopia tapaamisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576