Miehen koolla on kyllä väliä

Palstalle eksy(N)yt

Naishenkilönä voin kertoa, että miehen koolla on väliä. Miehen pitää olla vähintään 185cm pitkä, vaikka hänen "parempi puoliskonsa" olisikin vaikka vain 150cm. Liian pitkä mies ei saa olla, eli 200cm voisi olla se yläraja, vaikka nainen etsiikin turvallista miestä ja iso kokohan on turvaa.
Olen niin monen ystävättären ja naisihmisen kanssa asiasta puhunut ja saanut medioissa tietoa siitä, että "hobitti" on pahin miespiirre miehessä mitä naiset kaikkoaa, jos siis puhutaan ulkoisista piisrteistä. Munan tai lihasten koko on ihan sivuseikka, mutta totta kait sopivat mittasuhteet tulee olla. Vaikka Hobitilla olisikin iso muna suhteessa kroppaansa, eihän se ole kuin koominen näky!
Iso muna ei siis tee autuaaksi, varsinkaan pitkä, mutta helpottaahan se tietyissä tilanteissa yhdyntää (esimerkiksi lihavuus, liikuntarajoitteet), joskin vie taas poiskin, jos sitä ei ihan mekaanisena suorituksena seksiä ajatella.
Hobitti ei myöskään kiinnosta ja sytytä vaikka olisi hyvä tyyppi, mutta kaverihan voi aina olla hobitinkin kanssa, koska siinä ei ole sitä sähköä eli vetoa.
Itse en pykmejä harrasta, eikä niitä harrasta kyllä kukaan muukaan, mutta joskus messuilla nähnyt vaikka Mr Loharin, joka on pienenpieni mies, eikä sytytä kyllä yhtään ketään naista, vaikka kalu sillä onkin suuri itsensä miehen kokoon suhteutettuna. Miehessä tulee olla pituutta ja raamia - niin se vain on. Ennemmin rasvaa kuin luuta, mutta totta kait kroppa saa olla hyvä, -vaikkakaan HYVÄ kropa ei aina ole se lihaksikas ja rasvaton/ nesteetön, vaan iso miesvartalo. Ja totta kait naama on se juttu; silmät, korvat, suu ja ilme kasvoilla.

Kysynkin siis seuraavaa: Minkä pituisia miehiä te olette täällä?

102

2161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfshz

ääsmäni innostu naisena kirjoittamaan. Olisit lisännyt vielä sen että miehellä pitää olla yläkäyrä ja terska kuin halkaistu lanttu! vitun ääliö.

• Mies 192cm...

Ääsdäfääääääss loukkaantui tästä ikävästä tosiasiasta..
        Eipä ollut uusi tieto minulle!

• 185 cm mies

Samaa minäkin epäilen. Otsikon avaaja on joko provoileva mies tai sitten aika erikoinen nainen.

Ensinnäkin....miksi miehen pitäisi olla joku vahva suojelija naiselle?
        Itse en ainakaan 185 senttisenä miehenä todellakaan etsi mitään pienikokoista tyttöä jolle toimisin jonain suojelijana, vaan haluan tasavertaisen kumppanin joka on mahdollisimman lähellä omaa kokoani.

Mutta onnea vaan teille 150 senttisillä heikoille tytöille....jos te oikein isokokoista miestä haluatte niin riski parisuhdeväkivaltaan ainakin lisääntyy.

Mutta kai se on sitten sen arvoista, kun teille on kerran niin tärkeätä että mies on teitä selkeästi vahvempi..... =)

• 192cm/115kg/17cm
        185 cm mies kirjoitti:

Samaa minäkin epäilen. Otsikon avaaja on joko provoileva mies tai sitten aika erikoinen nainen.

Ensinnäkin....miksi miehen pitäisi olla joku vahva suojelija naiselle?
        Itse en ainakaan 185 senttisenä miehenä todellakaan etsi mitään pienikokoista tyttöä jolle toimisin jonain suojelijana, vaan haluan tasavertaisen kumppanin joka on mahdollisimman lähellä omaa kokoani.

Mutta onnea vaan teille 150 senttisillä heikoille tytöille....jos te oikein isokokoista miestä haluatte niin riski parisuhdeväkivaltaan ainakin lisääntyy.

Mutta kai se on sitten sen arvoista, kun teille on kerran niin tärkeätä että mies on teitä selkeästi vahvempi..... =)

Kysy se naisilta!
        Käsitit asian väärin!
        Tutkimuksen mukaan pienimies lyö, ison ei tarvitse!

—Taisi olla pienen kullipainomiehen kommentti?

• sivusta seuraaja
        192cm/115kg/17cm kirjoitti:

Kysy se naisilta!
        Käsitit asian väärin!

Asus on mitannut perseestä tuon 17 sentin. Palstalla on yleisesti tiedossa että se on 10-11 senttiä pitkä ja 11,5 cm ympärys.

• 176/74 ja 20/15

Kysy se naisilta!
        Käsitit asian väärin!

Taitaapi olla omaa tutkimustasi!!!Minä taas luulen että isoi miehet niinuin sinä jotka omaavat pienen perushepin hakkaavat vaimojaan jotka lähtevät isomman perään kylille!!

• d pässi

Kysy se naisilta!
        Käsitit asian väärin!

"Tutkimuksen mukaan pienimies lyö, ison ei tarvitse!"

Nyt linkki olis kova sana. Muuten tulkitsen tämän sinun omaksi näkemykseksesi.

• 192-115-17
        d pässi kirjoitti:

"Tutkimuksen mukaan pienimies lyö, ison ei tarvitse!"

Nyt linkki olis kova sana. Muuten tulkitsen tämän sinun omaksi näkemykseksesi.

Ei siihen linkkiä ole. Poliisit, sossut ja muut ammattilaiset tietää.
        Onhan tuo jo 1980-luvulla julkaistu fakta ja psykologisesti ymmärrettävä ikävä asia.

• 192-115-17 kirjoitti:

Ei siihen linkkiä ole. Poliisit, sossut ja muut ammattilaiset tietää.
        Onhan tuo jo 1980-luvulla julkaistu fakta ja psykologisesti ymmärrettävä ikävä asia.

Ymmärsin. Ei linkkiä, eikä todisteita.

• Otahan selvää ennen kuin
        d_ram kirjoitti:

Ymmärsin. Ei linkkiä, eikä todisteita.

Todisteita löytyy ensi- ja turvakodeista, jossa löytyy pikkumiesten hakkaamia naisia ja naisten hakkaamia pikkumiehiä.

• keskipituinen-mies

Vastaanpa nyt kuitenkin oman lukuni 177 cm ja 85 kg. Mahaa on hieman mutta vain juuri sen verran että se tuo (katu-?) uskottavuutta työ- ja naismarkkinoilla. Tanssikurssit olen käynyt ja sujuu se tango makuuhuoneenkin puolella. En jää sanattomaksi olipa kysyjä venäläinen, englantilainen, saksalainen, ruotsalainen tai ranskalainen. Kielihommat hoidan myös kun pääni on naisen haarojen välissä. Tietysti ensin pesen hampaat ja kielen sekä huuhtelen suun suuvedellä sekä pesen sormet erittäin huolellisesti. Kuntosalilla sekä lenkillä käyn, näin ollen ei kunto ihan joka kerta lopu kesken vaikka naiseni hieman pidemmän kaavan mukaan joskus haluavatkin ottaa intiimit ilakoinnit. Asuntolainaa ei ole vaikka yli 200-neliöisessä kivirakenteisessa omakotitalossa asunkin. Auto on suht' tehokas eikä mikään 1990-luvun saksantuontiteinibemari. Hygieniasta huolehdin esimerkiksi niin että pesen perseeni ja mulkkuni aina vessakäynnin yhteydessä. Toistaiseksi ei yksikään nainen ole vaatinut että perseen pesusta pitäisi luopua ja että miehisyyteni kärsisi siitä kun alushousuistani puuttuu se paskaviiva. Suihkugeeliä käyttelen ja pidän kädet pehmeänä kosteusvoiteella. Naiset ovat kehuneet kun pehmeät sormeni hyväilevät heidän rintojaan ja intiimialuettaan. Musiikkipuoli hoituu niin soittaen kuin kuunnellenkin. Pianistin sormet tekevät kiehtovia taikojaan naisen vartalolle ja poikkeuksellisen hyvällä maulla valittu rakastelumusiikki saa aistillisuuden heräämään. Oopperassakin on tullut käytyä, kuin myös rokki- ja poppikeikoilla. Toki itsekin olen esiintynyt enimmillään muutaman tuhannen ihmisen edessä. Pakko myöntää hienoinen jännitys kun keikka on alkanut pianosoololla mutta toistaiseksi eivät ole lavalta pois buuanneet. Sänky on melko kallis ruotsalaisvalmisteinen; hiostamaton ja miellyttävä nukkumiseen sekä rakasteluun. Olohuoneessa myös on mukavaa harrastaa seksiä kun 50 kynttilää (suurin osa tuikkuja) sekä takkatuli valaisee tunnelmaa luoden. Naisystäviä ja ihastuksia on ollut ulkomailta ja Suomesta, nykyinen seurustelukumppanini on suomalainen kokopäivätyössä käyvä pitkähiuksinen kolmikymppinen nainen jolla F-kupin täyteläiset rinnat. Niitä on kiihottavaa hyväillä ja imeskellä. Naiseni myös osaa hieroa aivan ihanasti. Että mikäs tässä oleskellessa ja eläessä. Ainut vaan että olen alle 185 cm pitkä mies, mikä on harmillista. Nähtävästi yllä kerrottu on hieman kompensoinut tätä lyhytmittaisuuttani. Niin ja unohtui ihan että minulla on vahvat, paksut tummat hiukset sekä erittäin hyvä erektio. Kiihotun nopeasti ja pysyn kovana kauan. Jotkut ovat kehuneet komeaksi, jotkut ovat antautuneet vietäväksi ja jotkut tehneet aloitteita. Tietysti yksinkin joskus olen joutunut olemaan jos johonkin junttipaikkaan olen erehtynyt. Tupakoimattomuus ja kohteliaisuus kun ei aina tunnu purevan Suomessa. Onneksi nykyinen naiseni näitä asioita arvostaa, kuten arvostan minäkin hänen kurvikasta vartaloaan jota ei ole tatuoitu eikä lävistetty. Kesää kohti siis itse kukin: mukavia hetkiä itse kullekin, olit(te)pa sitten yksin tai yhdessä. Moikka!

• 192-115-17

Niin varmaan jooo. Sinulla ei ole katu- eikä muutakaan uskottavuutta, vaikka liioittelet ja vääriniuttaat lisää kaluasi ja muita pinnallisuuksia elämästäsi. Miksi pitäisi olla uskottavuutta ja tarve todistella muille jotain jos itseluottamus kunnossa?
        Itse olen onnellinen ja suosittu sekä menestyvä joka asiassa, mutta eipä minun sitä tarvitse kenellekään todistella. Se on arvomaailmasta ja itseluottamuksesta kaikki kiinni.

Kuten sanottua: Tyhjät tynnyrit kolusevat eniten, AINA!

Miksi esittää ja todistella muille? Artikkelit ja tutkimukset puhuvat puolestaan, vaikka se joitakin loukkaa ja laittaa liioittelemaan:D

• keskipituinen-mies
        192-115-17 kirjoitti:

Niin varmaan jooo. Sinulla ei ole katu- eikä muutakaan uskottavuutta, vaikka liioittelet ja vääriniuttaat lisää kaluasi ja muita pinnallisuuksia elämästäsi. Miksi pitäisi olla uskottavuutta ja tarve todistella muille jotain jos itseluottamus kunnossa?
        Itse olen onnellinen ja suosittu sekä menestyvä joka asiassa, mutta eipä minun sitä tarvitse kenellekään todistella. Se on arvomaailmasta ja itseluottamuksesta kaikki kiinni.

Kuten sanottua: Tyhjät tynnyrit kolusevat eniten, AINA!

Miksi esittää ja todistella muille? Artikkelit ja tutkimukset puhuvat puolestaan, vaikka se joitakin loukkaa ja laittaa liioittelemaan:D

Hei, mitä tarkoittaa "vääriniuttaat lisää kaluasi" ? Onko sinun tynnyrisi täynnä?

En ole suosittu Suomessa mutta useassa muussa maassa suosiota on irronnut paljon ja helposti. Tosin nykyinenkin elämänmenoni Suomessa menettelee... :)))

• H-X
        keskipituinen-mies kirjoitti:

Hei, mitä tarkoittaa "vääriniuttaat lisää kaluasi" ? Onko sinun tynnyrisi täynnä?

En ole suosittu Suomessa mutta useassa muussa maassa suosiota on irronnut paljon ja helposti. Tosin nykyinenkin elämänmenoni Suomessa menettelee... :)))

Silloin kun Asus päästelee tekstiä, niin arvailulle on syytä antaa tilaa:)
        Ethän tainnut edes mainita tuon "vääriniutatun" kokoa. Asukselle pitää antaa anteeksi. Iso mies ja pieni kullendaali on yhdistelmä, joka ei ole ihan kaikkien mieleen. Se on tehnyt hänestä agressiivisen ja katkeran ...

btw. Hienoa tekstiä heittelit tuossa ylempänä...

• keskipituinen-mies
        H-X kirjoitti:

Silloin kun Asus päästelee tekstiä, niin arvailulle on syytä antaa tilaa:)
        Ethän tainnut edes mainita tuon "vääriniutatun" kokoa. Asukselle pitää antaa anteeksi. Iso mies ja pieni kullendaali on yhdistelmä, joka ei ole ihan kaikkien mieleen. Se on tehnyt hänestä agressiivisen ja katkeran ...

btw. Hienoa tekstiä heittelit tuossa ylempänä...

Päättelinkin numerosarjaa nimimerkkinään käyttäneen kirjoittajan tarkoittaneen "väärin mitatun" (tai jotain muuta sellaista). Niin, en tosiaan paljastanut penikseni mittoja. Ei semmoista tietoa tuommoisella kitkerällä purkauksella ansaita.

Viestiketjun aloittajahan kai halusi keskustelua miesten pituudesta, eikä peniksen pituudesta - jos oikein ymmärsin? Onnittelut homomaailmalle joka saa nauttia H-X:stä. Varmaan naisillekin kelpaisit vaikka valttikorttisi taitaa mielestäsi olla enemmänkin jalkojesi välissä kuin kiiltokuvapoikamaisessa ulkonäössä. Tämän olen tekstiesi perusteella olettanut. Toisaalta, onhan minusta ollut jo muutamalle naiselle "pientä iloa", puhumattakaan täysimittaisista seksuaalisesti aktiivisista heteromiehistä ;))) Pilkunnussijat (jollainen itsekin tunnustan olevani naistennussimisen ohessa), "pieni ilo" siis viittaa ensisijaisesti peräti vähäiseen kehoni korkeussuuntaiseen pituuteeni.

• Thähhä hääää?

Päättelinkin numerosarjaa nimimerkkinään käyttäneen kirjoittajan tarkoittaneen "väärin mitatun" (tai jotain muuta sellaista). Niin, en tosiaan paljastanut penikseni mittoja. Ei semmoista tietoa tuommoisella kitkerällä purkauksella ansaita.

Viestiketjun aloittajahan kai halusi keskustelua miesten pituudesta, eikä peniksen pituudesta - jos oikein ymmärsin? Onnittelut homomaailmalle joka saa nauttia H-X:stä. Varmaan naisillekin kelpaisit vaikka valttikorttisi taitaa mielestäsi olla enemmänkin jalkojesi välissä kuin kiiltokuvapoikamaisessa ulkonäössä. Tämän olen tekstiesi perusteella olettanut. Toisaalta, onhan minusta ollut jo muutamalle naiselle "pientä iloa", puhumattakaan täysimittaisista seksuaalisesti aktiivisista heteromiehistä ;))) Pilkunnussijat (jollainen itsekin tunnustan olevani naistennussimisen ohessa), "pieni ilo" siis viittaa ensisijaisesti peräti vähäiseen kehoni korkeussuuntaiseen pituuteeni.

Voivoi kun ei enää muuhun riitä rahkeet, niin kirjoitusvirheisiin puuttumiseen. Voi voi..

• Handsome one!!

Hooäx raataa itsensä kanssa:~) vai että oikein kansainvälinen suosio saavutettu ja itsetunto silti tuota luokkaa, että täällä provosoitumssa tosiasioista:

• H-X
        Handsome one!! kirjoitti:

Hooäx raataa itsensä kanssa:~) vai että oikein kansainvälinen suosio saavutettu ja itsetunto silti tuota luokkaa, että täällä provosoitumssa tosiasioista:

Sulla on Asus aina yhtä hauskat jutut ja se on se syy, miksi täällä oin niin kiva viettää aikaa.

Nauru pidentää ikää...Ei valitettavasti sitä:)

Kenen mulukulla muuten naistasi nait...?:D
        Kiitos kysymästä. Vankka ja pitkäaikainen suhde eikä ole lapsentekohaaveitä nyt, eikä tulevaisuudessa.
        Muitsa huumori...;)

• Handsome one!!
        H-X kirjoitti:

Sulla on Asus aina yhtä hauskat jutut ja se on se syy, miksi täällä oin niin kiva viettää aikaa.

Nauru pidentää ikää...Ei valitettavasti sitä:)

Kenen mulukulla muuten naistasi nait...?:D
        Kiitos kysymästä. Vankka ja pitkäaikainen suhde eikä ole lapsentekohaaveitä nyt, eikä tulevaisuudessa.
        Muitsa huumori...;)

En ole asus. Omalla mulkullani nain:-/

• HUOMIO!

En ole asus. Omalla mulkullani nain:-/

Nyrkin naintia ei lasketa!!

• Lihanuijjja
        HUOMIO! kirjoitti:

Nyrkin naintia ei lasketa!!

Ei vai? No et ole sitten koskaan saanut!

• keskipituinen-mies

Eipä ole H-X itsensä kanssa ahertanut, kyllä tässä on aika monelta eri kirjoittajalta kommenttia tullut ruutuun. Minkäs sille mahtaa jos jotkin kirjoitusvirheet pistävät silmään, varsinkin sellaiset jotka vaikeuttavat tai estävät tekstin ymmärtämistä? Jokaisella on oma vastuunsa kirjoittaa ymmärrettävästi.

Naisellani on "se aika" joten meilläkin turvauduttiin runkkaukseen tänään. Suihinottoa ei meillä harrasteta, tuntuu tekevän tiukkaa saada liukuvoideltu penis mahtumaan edes pilluun joten siinä äkkiä leukaperät väsyvät jos pitäisi suuhun yrittää saada sopimaan... Hyvältähän se runkkauskin tuntui joskin kolmas satsi vaati irrotakseen jo jonkin verran stimulaatiota. Toki nuo F-kuppikoon erittäin täyteläiset luomurinnat auttoivat asiaa, naisen käden kosketuksesta puhumattakaan :) Ai niin, kohta Playboy tuleekin telkkarista, no ehkäpä minä tulen sitten vielä neljännen kerran tänään... jää nähtäväksi ;)

Hyvää yötä, nähdään taas!

• 192-115-17

Eipä ole H-X itsensä kanssa ahertanut, kyllä tässä on aika monelta eri kirjoittajalta kommenttia tullut ruutuun. Minkäs sille mahtaa jos jotkin kirjoitusvirheet pistävät silmään, varsinkin sellaiset jotka vaikeuttavat tai estävät tekstin ymmärtämistä? Jokaisella on oma vastuunsa kirjoittaa ymmärrettävästi.

Naisellani on "se aika" joten meilläkin turvauduttiin runkkaukseen tänään. Suihinottoa ei meillä harrasteta, tuntuu tekevän tiukkaa saada liukuvoideltu penis mahtumaan edes pilluun joten siinä äkkiä leukaperät väsyvät jos pitäisi suuhun yrittää saada sopimaan... Hyvältähän se runkkauskin tuntui joskin kolmas satsi vaati irrotakseen jo jonkin verran stimulaatiota. Toki nuo F-kuppikoon erittäin täyteläiset luomurinnat auttoivat asiaa, naisen käden kosketuksesta puhumattakaan :) Ai niin, kohta Playboy tuleekin telkkarista, no ehkäpä minä tulen sitten vielä neljännen kerran tänään... jää nähtäväksi ;)

Hyvää yötä, nähdään taas!

Joo menehän nukkumaan runkku! Näet varmaan unissasi samoja fantasioita jkoita muka tositapahtumina kerroit: Vedä vaan yksin yksiössä hanskaan ja unelmoi, piklu-ukko!:)

• keskipituinen-mies
        192-115-17 kirjoitti:

Joo menehän nukkumaan runkku! Näet varmaan unissasi samoja fantasioita jkoita muka tositapahtumina kerroit: Vedä vaan yksin yksiössä hanskaan ja unelmoi, piklu-ukko!:)

Juu hyvin irtosi runkku, nukuin oikein makoisasti alasti muna pystyssä ja mehukasta pillua on luvassa taas lähipäivinä kun naiseni "taukoviikko" on ohi. Pikku kommenttina tämmöinen että villistä arvauksestasi poiketen en asu yksiössä vaan yli 200 m2 kivitalossa, naisellani on isot täyteläiset luomurinnat ja autoni todellakin on tehokas. Elämässäni on moni asia mennyt todella kivasti, tutuille en rehentele mutta ajattelinpa täällä netissä "anonyymisti" eli tuntemattomana vähän tuoda esille sitäkin että ihan oikeasti jotkut pärjäävät ainakin jotenkuten, tämän esilletuonnin tein ihan vain ärsyttääkseni sinunlaistasi pikkusieluista yhden sormen taktiikalla naputtavaa ukkelia. Ja hyvinhän tuota tunnutkin ärsyyntyvän :) Tyylissäsi on muuten jotain samaa kuin Sydän-kiukaan puolustajan puheissa... Liekö ihan sattumaa? Huomasin vaan...

• No niinpä tietenki

Juu hyvin irtosi runkku, nukuin oikein makoisasti alasti muna pystyssä ja mehukasta pillua on luvassa taas lähipäivinä kun naiseni "taukoviikko" on ohi. Pikku kommenttina tämmöinen että villistä arvauksestasi poiketen en asu yksiössä vaan yli 200 m2 kivitalossa, naisellani on isot täyteläiset luomurinnat ja autoni todellakin on tehokas. Elämässäni on moni asia mennyt todella kivasti, tutuille en rehentele mutta ajattelinpa täällä netissä "anonyymisti" eli tuntemattomana vähän tuoda esille sitäkin että ihan oikeasti jotkut pärjäävät ainakin jotenkuten, tämän esilletuonnin tein ihan vain ärsyttääkseni sinunlaistasi pikkusieluista yhden sormen taktiikalla naputtavaa ukkelia. Ja hyvinhän tuota tunnutkin ärsyyntyvän :) Tyylissäsi on muuten jotain samaa kuin Sydän-kiukaan puolustajan puheissa... Liekö ihan sattumaa? Huomasin vaan...

Niin varmaan..

• kamalaa tekstiä

Olen hyvin loukkaantunut koska olen alle 185 ja ilmeisesti siis täys hobitti.

Hauskaa oli se että itse olen aina puhunut sen puolesta että on koominen näky jos on iso mies ja pieni alapää.

Miten muka itse et näe tuota huumoria? Moni muukin on ollut kanssani samaa mieltä.

Elätkö muuten jossain ritarien aikakauden mies miestä vastaan reiluuden maailmassa tuossa suojelu asiassa? Tosi elämän sen tyyliset ongelmat ovat kaukana mistään loogisesta reilusta touhusta.

• No can doo

Isolla miehellä on iso penis. Ja minkäs me naisten mieltymyksille voimme?

• noin se on
        No can doo kirjoitti:

Isolla miehellä on iso penis. Ja minkäs me naisten mieltymyksille voimme?

Ai sinä ja peniksesi vai ketkä ei voi mitään? Teidän pitää ainakin miellyttää niitä mieltymyksiä.

• gmfpdgpogp

imekää penistä

• Sananmuunnoksia.

Kuukerin Nelli sai kettua vitosella ja teki sen jälkeen lasikukon, ja siitä alkoi Ollin kurjuus, joka levisi Sorvankylään.

• 192-115-17

Te olette kaikki rumia pikku-ukkoja. Teidän naamalla ei saa naista koukkuun, ja siksi luulette että kullinkoko koukuttaisi naisen, kun joskus säälipillua saatte. Ei se koukuta, -pahoittelen! Tulette aina elämään yksin ja tumputtamaan yksin yksiössä.Totuus on kuitenkin se, vaikka naisille kullinkoko on yski ja sama, kunhan on sopiva, että kullinvenytyksenne ei ole tuottanut tulosta, vaan Teillä on edelleen se seisokissa 12 - 14cm kulli venttyksistä huolimatta. Epätoivossa mittaatte väärin ja pätkän peräsuolta tai munanjuuret (nivusesta) mukaan.
      Ikävä todeta, mutta miehen koolla on väliä. Miehisyys on fyysistä ja henkistä miehisyyttä, eli kyllä siihen fyysistä auktoritettiä ja karismaa tarvitaa, eikä sellaisia ominaisuuksia pikku-ukkeleilla ole. Kyllähän ikuinen irtonumeroiden eli säälipillun ja muiden onnettomien paneminen on eräänlaista epäonnistumista. Itse olen rapea 30 vuotias ja elänyt viimeiset 12 vuotta parisuhteessa naisen kanssa joka minua liikaakin rakastaa. MIten teillä?

Olen pahoillani aidotsti puoestanne.

Terv.Komistus

• 192-115-17

Hha,,,Olipa aika pikakirjoitus, eli älkää alkako vittuilemaan näppivirheistä itkuiikat:D

• H-X
        192-115-17 kirjoitti:

Hha,,,Olipa aika pikakirjoitus, eli älkää alkako vittuilemaan näppivirheistä itkuiikat:D

Ei noista näppisvirheistä viitsi enää vittuilla. Nehän on se merkki mistä sinut aina tunnistaa...:)

Miten muuten tuollainen iso komistus on niin huolissaan toisten kikkeleistä, että jaksaa niitä koko ajan vatvoa...?
        Tuo 12-14cm on ehkä saatu peiliä tarkkailemalla. Meidän talossa ei ole tuollaista peiliä:D

Ja siinä olet oikeassa, että naiset eivät ole ensimmäisenä koukkuun tarttumassa, mutta en heille koukkuani kovin paljon tyrkyttelekään:D

• hah.

Se liika rakkaus on tehnyt sinusta tuollaisen kärttyisen (ehkä jopa ämmämäisen) neuvojan jolla tylsiä juttuja.

Hommaa sopivasti rakastava niin tasoitut itsekkin ja muutut ehkä jopa siedettäväksi "mieheksi".

• Voihan persereikä
        H-X kirjoitti:

Ei noista näppisvirheistä viitsi enää vittuilla. Nehän on se merkki mistä sinut aina tunnistaa...:)

Miten muuten tuollainen iso komistus on niin huolissaan toisten kikkeleistä, että jaksaa niitä koko ajan vatvoa...?
        Tuo 12-14cm on ehkä saatu peiliä tarkkailemalla. Meidän talossa ei ole tuollaista peiliä:D

Ja siinä olet oikeassa, että naiset eivät ole ensimmäisenä koukkuun tarttumassa, mutta en heille koukkuani kovin paljon tyrkyttelekään:D

Peili vois olla hyvä hankinta teillekin hookkaneille, jotta tajuaisitte mitättömyytenne.
        Puhutaan pikalurjoituksesta eikä näppisvirheistä.
        Ei kaikki jaksa karpata eikä skarpata.

• H-X
        Voihan persereikä kirjoitti:

Peili vois olla hyvä hankinta teillekin hookkaneille, jotta tajuaisitte mitättömyytenne.
        Puhutaan pikalurjoituksesta eikä näppisvirheistä.
        Ei kaikki jaksa karpata eikä skarpata.

Et "pikalurjoituksessasi" kuitenkaan vastannut siihen, miksi olet komeana ja hyväitsetuntoisena niin kovin kiinnostunut toisten kulleista...

Meillä on muuten peili, mutta sinun mielestä se on varmaan peilitalosta haettu, kun ei näytä noita pikkuisia mittoja ollenkaan...

Pikakirjoituksessa niitä näppisvirheitä muuten tulee, mutta en niistä halua mainita, kun eivät ole oleellisia muuhun kuin kirjoittajan tunnistukseen.

• 192-115-17

Hah, palstan pahon persejalka-paviaanikos se siinä? Heh heh:D
        Sinuna pitäisin turpani kiinni, kun ei kullinvenytyskään ole tuottanut sinulle toivottua tulosta:D Sinusta ei tule ukinä miestä ja elät aina sinkkuna, sinä onneton tumputtajaa:D

• asdffds
        192-115-17 kirjoitti:

Hah, palstan pahon persejalka-paviaanikos se siinä? Heh heh:D
        Sinuna pitäisin turpani kiinni, kun ei kullinvenytyskään ole tuottanut sinulle toivottua tulosta:D Sinusta ei tule ukinä miestä ja elät aina sinkkuna, sinä onneton tumputtajaa:D

Tänäänkö se päivä oli, jolloin kaikki oli päinvastoin? Oih voih.

Huomaatko muuten, että suollat kokoajan omasta elämästäsi sinulle koettuja negatiivisia asioita ja yrität lätkäistä niitä sinulle täysin tuntemattomien ihmisten niskoille? Et selkeästi koe olevasi edes mies mitättömän katkarapusi vuoksi. Pelkäät jääväsi yksin.

Olet myös aika tyhmä. Se tekee tästä liian helppoa. :)

• 192-115-17
        asdffds kirjoitti:

Tänäänkö se päivä oli, jolloin kaikki oli päinvastoin? Oih voih.

Huomaatko muuten, että suollat kokoajan omasta elämästäsi sinulle koettuja negatiivisia asioita ja yrität lätkäistä niitä sinulle täysin tuntemattomien ihmisten niskoille? Et selkeästi koe olevasi edes mies mitättömän katkarapusi vuoksi. Pelkäät jääväsi yksin.

Olet myös aika tyhmä. Se tekee tästä liian helppoa. :)

Sinä puhut nyt itsestäsi. Kerroppas oikea pituutesi ja painosi?
        — Älä tällä kertaa kuseta!

• 192-115-17
        H-X kirjoitti:

Sen 12-14cm keskikoon nyt kokainen lukutaitoinen voi netistäkin tariastaa, mutta ei se teidän tappeja kasvata vaikka keskikoko olisikin isompi kuin 13.52cm:D
        Ymmärtän kyllä, että pikkumiehillä on vähän itsetunnossa rakentelua ja siihen tarvitaan liioiteltua, persemitattua venytysmunaa...hahaahaa

• 192-115-17
        hah. kirjoitti:

Se liika rakkaus on tehnyt sinusta tuollaisen kärttyisen (ehkä jopa ämmämäisen) neuvojan jolla tylsiä juttuja.

Hommaa sopivasti rakastava niin tasoitut itsekkin ja muutut ehkä jopa siedettäväksi "mieheksi".

Poika poika, kasva mieheksi...

• nopea analyysi
        192-115-17 kirjoitti:

Poika poika, kasva mieheksi...

No ajattele nyt. Naisesi rakastaa sinua enemmän kuin sinä häntä.

Tuohan on tavallaan tilanne jossa sinusta on tehty vaimo joka antaa jos miehen asemassa oleva vaimosi tarpeeksi hyvin sinulta saa vongattua.

Näin minä tämän kyseisen parisuhde yrityksen näkisin. Voin olla väärässäkin.

• 192-115-17
        nopea analyysi kirjoitti:

No ajattele nyt. Naisesi rakastaa sinua enemmän kuin sinä häntä.

Tuohan on tavallaan tilanne jossa sinusta on tehty vaimo joka antaa jos miehen asemassa oleva vaimosi tarpeeksi hyvin sinulta saa vongattua.

Näin minä tämän kyseisen parisuhde yrityksen näkisin. Voin olla väärässäkin.

Analysoit väärin.

• Ei ole totta !

Olette te hassuja, ja oikeastaan aika säälittäviäkin. Jos ei ajatuksiin sovi mikään muu kuin pippelin mitta, niin siitä voi jokainen vetää tapauskohtaisesti omat päätelmänsä näiden "ajattelijoiden" älykkyydestä, eli oikeammin sen puutteesta. Rinnastaisin nämä mulkun mittaajat lähinnä kehitysvamma osastolle.

• H-X

Mistä päättelit ettei täällä ajatuksiin muuta mahdu kuin pippelin mitta?
        Etkö itse pysty ajattelemaan kuin yhtä asiaa kerralla? Se on säälittävää, jos noin on.

Huomaatko lukevasi onko koolla väliä-palstaa? Millä kokoa mitataan... Joo. Oikein Sherlock. Mitallahan sitä:D

Tämä on hupipalsta. Älä ota kovin tosissaan näitä juttuja.H

• 192-115-17
        H-X kirjoitti:

Mistä päättelit ettei täällä ajatuksiin muuta mahdu kuin pippelin mitta?
        Etkö itse pysty ajattelemaan kuin yhtä asiaa kerralla? Se on säälittävää, jos noin on.

Huomaatko lukevasi onko koolla väliä-palstaa? Millä kokoa mitataan... Joo. Oikein Sherlock. Mitallahan sitä:D

Tämä on hupipalsta. Älä ota kovin tosissaan näitä juttuja.H

Nyt oli kyse miehen kropan koosta eikä venytetyn mulkun koosta, koska sehän naisille merkitsee, että viitsivät kulkea rinnalla:D

• jenitprp

Miä oon 181 cm pitkä nainen ja haluankin pitkän miehen kun löytyis se helmi jostain ja ohan sillä toisellakin koolla jotain merkitystä ;)

• Flunssaa pukkaa

Näihän se on:) Paljos "sen" pitää olla, jos keskimitta on 13 ja 14 cm välissä pituus, ja keskipaksuus alta 12cm ympärysmitaltaan?
        Otappas viivain käteen ja kerro? Kyllä lyhemmätkin naiset tykkää liki kaksimetrisistä, mutta parimetrinen ei halua liian pientä naista - jos ei kyllä isoakaan. Nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi.

• Tytti162cm

Pienen miehen rinnalla ei voi korkkareissa kulkea. Onhan se säälittävää, jos mies on alle 185cm.

• Cock eater

Pienimunaisen miehen kanssa on huono nussia. Onhan se säälittävää, jos miehen muna on alle 16 senttiä pitkä, onneksi ne on harvassa nuin pienet munat.

• Spegulator
        Cock eater kirjoitti:

Pienimunaisen miehen kanssa on huono nussia. Onhan se säälittävää, jos miehen muna on alle 16 senttiä pitkä, onneksi ne on harvassa nuin pienet munat.

Onhan suomen kansa silleen aika pieni väestoryhmä suhteutettuna maailmaan.
        Tuosta venäjän yli kun mennään itään, siellä on kiina ja muut vinosilmien eli vielä pienimunaisimpian maat joissa keskimitta 12cm. Siitä kun tullaan länttä kohti, niin alkaa pikkuhiljaa kullinkoko kasvaa. Tässä Suomen kohdilla keskikoko on 13 - 14cm (n. 13.5)paraatikuntoisella kalulla, ja Ruotsiin kun mennään se on 14- 15cm, koska ruottalaisissa on sekoittuneena etnisiä geenejä enempi kuin suomalaisissa junteissa. Ruotsissa ei myöskaan ole lapsetomuutta, kosa se ei ole niin ristiinnussittu maa kuin suomi letadiolaisineen ym. Jos puhutaan kanta-ruotsalaisista, kullunkoko on 14cm, mutta todellakin etniset ryhmät nostavat sitä ruotsalaisten munankokoa. Norjassa sitten on viikinkien verta, eli tuolta itä-meren etelärannikolta ja siksi Norjassa kullit on pienemmät kuin ruotsalaisilla, ellei puhuta kantaväestöstä.
        Tosta kun sitten mennään Tanska, Saksa, Belgia, Hollanti ja Iso-Britania, siellä on kullit aika pieniä myöskin, eli 14cm paikkeilla. Muttam kun mennään etelämmäksi ja Ranskaan, niin siellääpä on taasen sama kuin Ruotsissa, eli ranskalaisgeenejä on sotkettuna sitten eri maksallisuuksiin ja esim. Pohjois-Afrikan ja eteläisemmänkin geeneihin, niin siellä alkaa olla kullissa jo mittaa se keskimäärin 16cm.

Kyllä alueellisia ja geneettisiä eroja on, se on ihan tutkittu juttu!

Ei meidän suomalaisten kannata pieniä muniamme h'vetä. laihdutuskampanjalla saisimme optista mittaa enempi!

• H-X
        Spegulator kirjoitti:

Onhan suomen kansa silleen aika pieni väestoryhmä suhteutettuna maailmaan.
        Tuosta venäjän yli kun mennään itään, siellä on kiina ja muut vinosilmien eli vielä pienimunaisimpian maat joissa keskimitta 12cm. Siitä kun tullaan länttä kohti, niin alkaa pikkuhiljaa kullinkoko kasvaa. Tässä Suomen kohdilla keskikoko on 13 - 14cm (n. 13.5)paraatikuntoisella kalulla, ja Ruotsiin kun mennään se on 14- 15cm, koska ruottalaisissa on sekoittuneena etnisiä geenejä enempi kuin suomalaisissa junteissa. Ruotsissa ei myöskaan ole lapsetomuutta, kosa se ei ole niin ristiinnussittu maa kuin suomi letadiolaisineen ym. Jos puhutaan kanta-ruotsalaisista, kullunkoko on 14cm, mutta todellakin etniset ryhmät nostavat sitä ruotsalaisten munankokoa. Norjassa sitten on viikinkien verta, eli tuolta itä-meren etelärannikolta ja siksi Norjassa kullit on pienemmät kuin ruotsalaisilla, ellei puhuta kantaväestöstä.
        Tosta kun sitten mennään Tanska, Saksa, Belgia, Hollanti ja Iso-Britania, siellä on kullit aika pieniä myöskin, eli 14cm paikkeilla. Muttam kun mennään etelämmäksi ja Ranskaan, niin siellääpä on taasen sama kuin Ruotsissa, eli ranskalaisgeenejä on sotkettuna sitten eri maksallisuuksiin ja esim. Pohjois-Afrikan ja eteläisemmänkin geeneihin, niin siellä alkaa olla kullissa jo mittaa se keskimäärin 16cm.

Kyllä alueellisia ja geneettisiä eroja on, se on ihan tutkittu juttu!

Ei meidän suomalaisten kannata pieniä muniamme h'vetä. laihdutuskampanjalla saisimme optista mittaa enempi!

Laihduttele asus keskenäs...

Suomessa on isoja kulleja sekä sopivia, mutta pieniä täällä ei olenkaaan.
        Monet vaan luulee 19 senttistään pieneks...Se on ikävää, kun se on jo hyvää keskikokoa.
        Lapsilla on pikkuisia (10-14cm), mutta nekin kasvavat aikanaan.

• Perspanija
        H-X kirjoitti:

Laihduttele asus keskenäs...

Suomessa on isoja kulleja sekä sopivia, mutta pieniä täällä ei olenkaaan.
        Monet vaan luulee 19 senttistään pieneks...Se on ikävää, kun se on jo hyvää keskikokoa.
        Lapsilla on pikkuisia (10-14cm), mutta nekin kasvavat aikanaan.

Heh, jomppeli pikkasen kujalla.

• Jappo
        Perspanija kirjoitti:

Heh, jomppeli pikkasen kujalla.

Kyllä se taitaa totta olla ettei normi(mikä se sitten onkaan)mulkulla saa naista tyytyväiseksi. Minä yritin reilun vuoden ja tein kaiken mitä osasin, turhaan. Viimein eukko sanoi että voishan tuo sun peli isompikin olla. Perhana! Päätin sitten mitata miten mitätön se on. Eukon ompelulaatikosta mittanauha käteen ja video pyörimään... 15,5cm pituutta ja 13cm ympärysmittaa. Ei taida nuo 13,52-jutut olla ihan totuuden mukaisia. Olen aina pitänyt itseäni hieman keskikokoa pienempimunaisena ja samaa mieltä olen edelleen. Mutta mutta... onko näin ettei tällä minun kokoisella saa naista taivaisiin vai onko mun avokki kenties tottunut hevoseen? Alkaa tuntumaan että meidän suhde loppuu kohta. Tämä ei sitten ollut mitään feikkiä.

• ravistettava
        Jappo kirjoitti:

Kyllä se taitaa totta olla ettei normi(mikä se sitten onkaan)mulkulla saa naista tyytyväiseksi. Minä yritin reilun vuoden ja tein kaiken mitä osasin, turhaan. Viimein eukko sanoi että voishan tuo sun peli isompikin olla. Perhana! Päätin sitten mitata miten mitätön se on. Eukon ompelulaatikosta mittanauha käteen ja video pyörimään... 15,5cm pituutta ja 13cm ympärysmittaa. Ei taida nuo 13,52-jutut olla ihan totuuden mukaisia. Olen aina pitänyt itseäni hieman keskikokoa pienempimunaisena ja samaa mieltä olen edelleen. Mutta mutta... onko näin ettei tällä minun kokoisella saa naista taivaisiin vai onko mun avokki kenties tottunut hevoseen? Alkaa tuntumaan että meidän suhde loppuu kohta. Tämä ei sitten ollut mitään feikkiä.

Ei ne 1352-jutut olekaan totta. Se on tällä palstalla joku pinttymä jonkun pikkumunan toimesta. Kaikki tutkimukset ovat osoittaneet keskimitan olevan siellä ~16 sentin kohdalla.

Ei sun tarvitse silti peliäs hävetä yhtään. Kaikki ihmiset eivät vain ole yhteensopivia keskenään alapäästä, vaikka muuten natsaiskin. Sentään ympärysmittas on ihan ok.

• Rahikaine
        ravistettava kirjoitti:

Ei ne 1352-jutut olekaan totta. Se on tällä palstalla joku pinttymä jonkun pikkumunan toimesta. Kaikki tutkimukset ovat osoittaneet keskimitan olevan siellä ~16 sentin kohdalla.

Ei sun tarvitse silti peliäs hävetä yhtään. Kaikki ihmiset eivät vain ole yhteensopivia keskenään alapäästä, vaikka muuten natsaiskin. Sentään ympärysmittas on ihan ok.

Sama vika allekirjoittaneella. Kokokin lähelle sama mutta hiukan ohuempi. Vaimo on ruvennut haikailemaan isomman perään. Miksiköhän se yleensä minun kanssa halusi naimisiin jos kerta on nii pieni? Pieneksihän ex-tyttöystäväkin moitti aikoinaan. En tajua koko juttua koska uimahalleissa ja saunoissa olen huomannut että tämän kokoisiahan ne on muillakin. Onko naisista tullut suuruudenhulluja? Onneksi on edes tämä 15 senttinen että säilyy itsetunto edes jonkinverran. 1352 olisi painajainen.

• Mitä fid...
        Rahikaine kirjoitti:

Sama vika allekirjoittaneella. Kokokin lähelle sama mutta hiukan ohuempi. Vaimo on ruvennut haikailemaan isomman perään. Miksiköhän se yleensä minun kanssa halusi naimisiin jos kerta on nii pieni? Pieneksihän ex-tyttöystäväkin moitti aikoinaan. En tajua koko juttua koska uimahalleissa ja saunoissa olen huomannut että tämän kokoisiahan ne on muillakin. Onko naisista tullut suuruudenhulluja? Onneksi on edes tämä 15 senttinen että säilyy itsetunto edes jonkinverran. 1352 olisi painajainen.

Ei tuo ole totta! Siis pitäiskö mitta painaa läskien läpi niin syvälle kuin menee ja sitten mitata kärkeen?? Ja 13,52 cm ?? Ootte hulluja!! Eihä niin pieni voi mitenkään olla Suomen keskiarvopenis! Kusetettu on teitä...

• 192-115-17
        Jappo kirjoitti:

Mittasit varmaan väärin. Useammassa luotettavassa mediassa kerrottu suomalaiseksi keskimitaksi 12 - 14cm väliltä eri mittoja.

• heittotukka
        192-115-17 kirjoitti:

Mittasit varmaan väärin. Useammassa luotettavassa mediassa kerrottu suomalaiseksi keskimitaksi 12 - 14cm väliltä eri mittoja.

Ootko tää sama tyyppi kokoajan joka tästä selittää? Ei tommosta kukaan järkevä voi vakavalla naamalla sanoa. En ole varmaan ikinä edes nähnyt alle 14 senttistä peliä. Puhumattakaan että se joku keskimitta olisi. Sanoo jotain, että kukaan muukaan tommoseen soopaan ei usko.

• dadada
        heittotukka kirjoitti:

Ootko tää sama tyyppi kokoajan joka tästä selittää? Ei tommosta kukaan järkevä voi vakavalla naamalla sanoa. En ole varmaan ikinä edes nähnyt alle 14 senttistä peliä. Puhumattakaan että se joku keskimitta olisi. Sanoo jotain, että kukaan muukaan tommoseen soopaan ei usko.

Joo, se on yks ja sama! Asus miehenä tunnettu kaveri joka on 6 vuottta vähintäänkin ollut palstalla huutamassa 12,50cm-13,52 cm keskikoon nimeen.

• 192-115-17
        heittotukka kirjoitti:

En ole mikään "sama tyyppi". Sanon vain mitä olen lukenut.
        Ainoatakaan seisovaa munaa en ole nähnyt, olen siis hetero.
        Pakko uskoa lukemaansa - luonnollisesti,

• efrtyweui
        heittotukka kirjoitti:

Ei se ole sama tyyppi, mutta sin olet sama tyyppi eli H-X, siis asddfds..Hyppää suohon homo!

• Finhero94

Minulla on pieni penis

• Miten väärin?

Miten sen voi mitata väärin jos tuntee numerot? Jos mitta pitää upottaa läskeihin siis häpyluuhun asti ja sit yläpintaa pitkin lukee nummeroita kärkeen asti... Eihän siinä voi mitenkään mitata väärin. Nyt naisetkin asialle. Ukolta housut kinttuun ja mamma mittanauhan kanssa tutkimaan. Faktaa tänne kiitos.

• 191-115-17

Voi sen mitata, noh, ei väärin, mutta erilailla.
        Pienellä taivutuksella saa lisäsenttejä, mutta se on itsensä pettämistä.

• Lohikäärmeen pippeli

Vittu pillu persereikä kortonki!

• hihihii !

15,2 / 12,6 cm kivaa.

• Nainen vainen

Totta joka sana. Miinuksista päätellen täällä on paljon pieniä miehenpuolikkaita paikalla. Asddfds on ottanut asian niin raskaasti, että lähti haneen. H-X;kin aika vaisulla päällä, vai liekö nuo yksi ja sama henkilö?

• H-X

Taitaa olla nainen vainen sama kirjoittavainen, kuin tuon hauskan avauksenkin kirjoittaja?

• minä

Minulla 20/4,5 cm jötikkä, kaikkeen se on uponnut isoihin ja pieniin reikiin

• John Holmes-Rambo

Jos kaikkiin reikiin on uponnut, niin olet myöskin mitannut persesilmästä sen molosi.
        Tarkista siis mittauksesi ja nai joskus edes kerran elämässäsi okeaa pillua tekowittujen sijaan, ok? Naisen anatomiasta kannattaa ottaa selvää, niin tajuat sen, ettei viidakkoveistä voi laittaa pienen vuolupuukon tuppeen, eikä linja-auto ajaa MORRIS minille tehtyyn autokatokseen.

• jaa viesti

Aloitusviestissä todettiin että munan tai lihasten koko on sivuseikka mutta tulee olla kuitenkin sopivat mittasuhteet. Silti sanon munan keskikokoon liittyen että ainakin aikoinaan koulussa seksivalistuksessa jossain luki näin: suurin osa peniksistä on erektiossa 13 - 19 cm pitkiä. Keskikohta olisi tuosta 16 cm. Tosin kyseisessä valistustekstissä ei kerrottu penisten erektiopituuksien jakaumaa, ainoastaan se että suurin osa peniksistä mahtuu kyseisen vaihteluvälin sisään.

• H-X

Muitsa sinäkin, että yli 1352cm ei peenis voi olla.

Terv. äääsmän

• Vuosi oli 1993

Minä vuonna tuo oli? Meillä seksivalistuksessa sanottiin, että penis on erektiossa keskimäärin 14.5cm pitkä, levossa noin 9cm, pieni lepokalu venyy enempi kuin iso seisokkiin, , kivekset 4cm pitkät, naisen vagina normaalisti n. 8cm syvä ja venyy tarvittaessa jopa tuplaten jne. jne. Oli sanonta "vaginassa on senttejä yhtä paljon kuin Jukolassa veljeksiä", – ja eikö niitä seitsemän ole?

Nykyaikana kaikesta kilpailua ja kaikki mitataan määränä, eli kait mitatkin on kasvaneet sosiaalisen median myötä.

• on vuosi kahdeksan5
        Vuosi oli 1993 kirjoitti:

Minä vuonna tuo oli? Meillä seksivalistuksessa sanottiin, että penis on erektiossa keskimäärin 14.5cm pitkä, levossa noin 9cm, pieni lepokalu venyy enempi kuin iso seisokkiin, , kivekset 4cm pitkät, naisen vagina normaalisti n. 8cm syvä ja venyy tarvittaessa jopa tuplaten jne. jne. Oli sanonta "vaginassa on senttejä yhtä paljon kuin Jukolassa veljeksiä", – ja eikö niitä seitsemän ole?

Nykyaikana kaikesta kilpailua ja kaikki mitataan määränä, eli kait mitatkin on kasvaneet sosiaalisen median myötä.

Meitin koulussa jossain sanottiin 90-luvulla että suurin osa peniksistä on erektiossa 13-19 cm pitkiä. Jakaumaa ei sanottu eli sitä kuinka paljon minkäkin mittaisia/kokoisia peniksiä on. Keskiarvoa ei sanottu ja mitäpä väliä keskiarvolla koska se on vain laskennallinen lukuarvo.

Tiesithän että keskimääräinen, keskimmäinen, keskiarvo, keskinkertainen eivät ole synonyymejä toisilleen? Jos pistetään viisi mulkkua vierekkäin: 13 cm, 15 cm, 15 cm, 18 cm, 19 cm niin keskimmäinen eli kaikista vertailluista jonon keskimmäisin on tässä tapauksessa 15 cm. Keskiarvo olisi 16 cm (13 15 15 18 19, saatu summa 80 cm jaetaan "osallistujien" lukumäärällä eli 5:llä).

Keskinkertaiseksi noista varmaan sanottaisiin jostain syystä kuitenkin sitä kaikkein lyhintä eli 13 cm. Mutta mikäpä olisi sitten se keskimääräinen? Keskiarvon mittainenko eli 16 cm? Vai yleisimmin eli 2 kertaa esiintyvä eli 15 cm? Siinäpä miettimistä, viisaat valistakoot arvon lukijoita ja kommentoijia.

• Ei munavenyttäjä
        on vuosi kahdeksan5 kirjoitti:

Meitin koulussa jossain sanottiin 90-luvulla että suurin osa peniksistä on erektiossa 13-19 cm pitkiä. Jakaumaa ei sanottu eli sitä kuinka paljon minkäkin mittaisia/kokoisia peniksiä on. Keskiarvoa ei sanottu ja mitäpä väliä keskiarvolla koska se on vain laskennallinen lukuarvo.

Tiesithän että keskimääräinen, keskimmäinen, keskiarvo, keskinkertainen eivät ole synonyymejä toisilleen? Jos pistetään viisi mulkkua vierekkäin: 13 cm, 15 cm, 15 cm, 18 cm, 19 cm niin keskimmäinen eli kaikista vertailluista jonon keskimmäisin on tässä tapauksessa 15 cm. Keskiarvo olisi 16 cm (13 15 15 18 19, saatu summa 80 cm jaetaan "osallistujien" lukumäärällä eli 5:llä).

Keskinkertaiseksi noista varmaan sanottaisiin jostain syystä kuitenkin sitä kaikkein lyhintä eli 13 cm. Mutta mikäpä olisi sitten se keskimääräinen? Keskiarvon mittainenko eli 16 cm? Vai yleisimmin eli 2 kertaa esiintyvä eli 15 cm? Siinäpä miettimistä, viisaat valistakoot arvon lukijoita ja kommentoijia.

Olen lukenut, että keskiarvo maailmassa on 14.6cm. Kaikki kullit jotka normaaleita, ovat välillä 11- 19cm.
        Kansallisuuksiin jaettuna suomalaisten kullit on väitetty olevan 12.9cm, kuten arvata saattoi. 13.52cm on myöskin ilmoille heitetty. Kullivenytyksen toimuvuudesta en tiedä, mutta venytetty kulli ei ile nirmaali penis vaan venytetty/ kehitetty. Kehitetyt kullit eivät siis ole luonnollisia.

• iso kulli kunniaan

Itse olen 189cm pitkä isokäsinen ja -kullinen mies. Minuakin vituttaa usein nuo hobitit, ne kun tuppaavat olemaan vaan isoja suustaan.

• kolisewa

Heh, niin totta:) Tyhjät tynnyrit kolisevat niten ja tyhjät runkatut kivekset heillä;)

• H-X
        kolisewa kirjoitti:

Heh, niin totta:) Tyhjät tynnyrit kolisevat niten ja tyhjät runkatut kivekset heillä;)

Joku on sanonut, että tällä palstalla vain pienimunaiset esittelee väärinmitattuja kullejaan...
        Tuntuuko sydämessä pistoksia, vai onko erehtynyt oikeasti isokullista porukkaa ihmettelemään nyt?

Hyväitsetuntoista isoa miestä ei luulisi vituttavann edes hobbitit, ellei pelkää niilläkin olevan isommat vehkeet,kuin itsellä:D

• asdffds
        H-X kirjoitti:

Joku on sanonut, että tällä palstalla vain pienimunaiset esittelee väärinmitattuja kullejaan...
        Tuntuuko sydämessä pistoksia, vai onko erehtynyt oikeasti isokullista porukkaa ihmettelemään nyt?

Hyväitsetuntoista isoa miestä ei luulisi vituttavann edes hobbitit, ellei pelkää niilläkin olevan isommat vehkeet,kuin itsellä:D

Juu. Näköjään tällä palstalla pystyy kolisemaan myös Asus, sen pieni pili ja metrotunneli jonka seiniin se välillä osuu. Kaiku on aika uskomaton.

Kaikua voi tietty moninkertaistaa postaamalla eri nimimerkeillä. Tosin sillä lisäefektillä, että sille nauraa tätä nykyä jo useampi moderaattori. :D

• 192-115-17
        asdffds kirjoitti:

Juu. Näköjään tällä palstalla pystyy kolisemaan myös Asus, sen pieni pili ja metrotunneli jonka seiniin se välillä osuu. Kaiku on aika uskomaton.

Kaikua voi tietty moninkertaistaa postaamalla eri nimimerkeillä. Tosin sillä lisäefektillä, että sille nauraa tätä nykyä jo useampi moderaattori. :D

Mitä se Napoleoni? Mene terapiaan hakemaan apua syndoomaasi.

• Kyllästynyt 2

Lopeta jo toi napoleon juttu ja tunge se pipo takaisin housuihin, jos saisit siitä edes vähän itseluottamusta nysä läski.

• runoikirjoitusta

Asddfs: Lopeta sinä asus juttu ja ime tyhmä pääsi sinne munapumppuun, oi sinä pieni napoleon. Napoleonsyndroomasi on fakta, mutta asus on satu, joku ihme päähänpinttymä sinulla pikku-ukko!:)

• asdffds
        runoikirjoitusta kirjoitti:

Asddfs: Lopeta sinä asus juttu ja ime tyhmä pääsi sinne munapumppuun, oi sinä pieni napoleon. Napoleonsyndroomasi on fakta, mutta asus on satu, joku ihme päähänpinttymä sinulla pikku-ukko!:)

Imartelet itseäsi, jos luulet ylläolevan viestin olevan minun kirjoittama. Juttusi eivät haittaa minua pätkän vertaa, sillä olet niin metsässä kuin olla ja voi. Lähinnä aiheuttavat naurua.

Hetken mietin, että voisitko olla niin ovela, että itse olisit kirjoittanut tuon viestin. Sitten muistin miten tyhmä olet oikeasti. Täälläkin peniksen koko tuntuu korreloivan ÄO:n kanssa. Mutta ei sille mitään voi, että sinulle jää pieni katkaravun pyrstö ja siltikään ei löydy älyä. :)

• Vaimo odottaa jo
        asdffds kirjoitti:

Imartelet itseäsi, jos luulet ylläolevan viestin olevan minun kirjoittama. Juttusi eivät haittaa minua pätkän vertaa, sillä olet niin metsässä kuin olla ja voi. Lähinnä aiheuttavat naurua.

Hetken mietin, että voisitko olla niin ovela, että itse olisit kirjoittanut tuon viestin. Sitten muistin miten tyhmä olet oikeasti. Täälläkin peniksen koko tuntuu korreloivan ÄO:n kanssa. Mutta ei sille mitään voi, että sinulle jää pieni katkaravun pyrstö ja siltikään ei löydy älyä. :)

Hyvä se on täällä napoleonin uhota. Vastaastullessasi "in real life" paskoisit allesi!

• Menisit jo luuseri
        Vaimo odottaa jo kirjoitti:

Hyvä se on täällä napoleonin uhota. Vastaastullessasi "in real life" paskoisit allesi!

Mitä vittua? Jätkä roikkuu suomi 24 / onko koolla väliä palstalla ja muija joutuu venaa.

• rakkautta111

Palstalle eksyneelle vastaus. Olen hymyilevä ja elämää positiivisesti katsova.
      Teinipoikana koin että minulla oli pieni. Silloin päätin että on olemassa kaava joka vie voiton alfauroksista. Ja olihan siihen kaava olemassa.
      Tässä teille mittanauhan sijaan kaava: arvostakaa naisia (ihan kaikessa)

• 192-115-17

Joi vaan ku naiset kunnioittaa miehiä eikä mitään persettä nuolevaa lällykkää. Molemminpuolinen kunnioitus on se juttu!
        Puhun 16 vuoden kokemuksella parisuhteessa.

• asdffds
        192-115-17 kirjoitti:

Joi vaan ku naiset kunnioittaa miehiä eikä mitään persettä nuolevaa lällykkää. Molemminpuolinen kunnioitus on se juttu!
        Puhun 16 vuoden kokemuksella parisuhteessa.

Mahtaa olla aika catch of the century, jos kaltaisesi kanssa suostuu ilmaiseksi olemaan. Käy ihmisparkaa sääliksi.

Toisaalta, saatat puhua myös äidistäsi tai muusta lähisukulaisesta. Kenties jopa kädestäsi. Vaikea kuvitella jotakuta, jolla olisi niin alhaiset standardit että sinut hyväksyisi. Puistattaa.

• Putkimiehen poika
        asdffds kirjoitti:

Mahtaa olla aika catch of the century, jos kaltaisesi kanssa suostuu ilmaiseksi olemaan. Käy ihmisparkaa sääliksi.

Toisaalta, saatat puhua myös äidistäsi tai muusta lähisukulaisesta. Kenties jopa kädestäsi. Vaikea kuvitella jotakuta, jolla olisi niin alhaiset standardit että sinut hyväksyisi. Puistattaa.

Kateellisen pikkumiehen katkeraa, niin katkeraa toivomaa:)
        Oletko itse parisuhteessa? Ok, tyhmä kysymys, sori.
        Tosiaan, kyllä alle 170cm miehen on hankala pariutua:(

• ------------
        asdffds kirjoitti:

Ei juma......H-X:n toinen persoona lätisee taas varhaisteinin jorinoitaan : )

• isoookullinennneenne

Jääkiekossa on koolla väliä. Pienet miehet taklataan sairaalaan.

• ...

Keskikokoiset miehet isoine vehkeineen nappaa n.90% naisista!!

• iso panomies

eikä nappaa...se nappaa itseään kätöseen..

• Kokemustako?

Läski.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3275
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1020
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      849
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      840
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    Aihe