Tolkuttoman väsymyksen ja voimattomuuden syynä saattaa siis olla masennus. Väsynyt ja masentunut äiti ei välttämättä osaa hakeutua lääkärille. "tätäkö tämä ihana äitiys nyt sitten on"? Aina se yöunien vähäisyys ei ole väsymyksen syynä. Kannattaisi vaan lähteä lääkäärin juttusille ja kertoa toivottamalta tuntuvasta tilanteesta. Lääkehoito on hyvä ja halpa hoito. Lääkehoidon ja imetyksenkään yhtälöä ei tarvitse pähkäillä, sillä osaa näistä mielialalääkkeistä voi hyvinkin käyttää imetyksen aikana. Itseo olen käyttänyt lääkkeitä ja imettänyt jo useamman vuoden.
Inhottavinta tuossa masennuksessa on se, että toiset vaan käskevät lähteä jonnekin ja piristyä. Miten siinä sitten jonnekin lähtisi kun ei jaksa edes pukea.
Väsymyksen ja masennuksen kokenut
Kaksi lasta
2
387
Vastaukset
- ei onneksi äiti
Ymmärrän teitä äidit jollakin tapaa. Istellä ei ole laspia, mutta on jo saavutus kun jaksaa yksineläjänä pyöritää oman huusollinasa. Joksu tiskka kun astiat puhtaa astiat loppuvat, vie roskat ja pyykkää ja yrittää välillä järjestellä aj siiloilla. En voi ottaa vastaan yllätysvieraita.
Kotityöt ei vain ole minun juttuni. Muuten kyllä virtaa riittää. - jk
niinkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1742139Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3131819- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821268Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972