Mitä mieltä olette vuoden 2012 miss-xl finalisteista? :)
Minusta oikeat (yhtä lukuunottamatta) ovat ansainneet finaalipaikkansa!!!!!!! :)
MISS-XL FINALISTIT
30
2617
Vastaukset
- outi8444
Hienoja, upeita muodokkaita naisia!
3,4,6,5 = HEISSÄ ON VOITTAJAN AINESTA!
Tuo numero 7 on jotain aivan järkyttävää!- nailon55
Joo, samaa mieltä numerosta 7.
Minun suosikkini on Senja Ikonen ja Jenni Rekunen!
Annoin molemmille ääneni, kun en osannut päättää.
- Olen ihana
Onko Märtsyli päässyt livahtamaan joukkoon? Ilmankos pelästyit.
- lenkillemars
ei läskeydessä ole mitään hienoa, aiheuttaa vain erinäisiä ongelmia
- hienoako
totta kyllä puhut.
- tyhtr
Ei ihme että olet peräkammarin poika ja luuseri..Kyllä sinäkin joskus naista viekä saat..älä murehdi..
- karoo556
saa nähä ken voiton vie!
- pelastusrenkain
Ei läskeydessä mitään hienoa, mutta on jännä kattoa miten joillain se läski tulee "kauniimmin" eikä näytä että heti kun jalat loppuu on sellainen pelastusrengas että miettii että mihinkä se tippuu ku ottaa uikkkarin pois.
- höööh tunxx
mixxei tuxxu oo mukana?
- huomio__
No koska Tuxu ei oo xl vaan XXXXL - sarjassa..
- sääret
Kyl tuo n:o 2,Viivi on kaunein. Katsokaa,mitkä sääret ja silmät!
- justjust
Toivon vain, ettei carita voita. vaikuttaa videon ym perusteella todella ylimieliseltä naiselta!
- mauri76
NUMERO 3, EHDOTTOMASTI VOITTAJA!!!!!!!!!
- näkeehän sen
Oli helppo antaa ääni voittajalle,kakkoselle!!!
- anal-antti
Kakkonen on aina ykkönen!
- Nasu
Miss XL Finalisti numero 4, Carita Mäkelä on kaunein ja luontevin. Voitto häämöttää...
- tuima
Finalisti numero 2,Viivi Holopainen voittoon!
- laurafani89
LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP
- mummeli 46
Oho,onpa kaunis tyttö,tuo numero 2,Viivi Holopainen!
- kakkonen kans
ihanaa,kakkonen ,ihanaa!
- laiskapaska
Aloittaja ois tietenkin voinut laittaa linkin, josta löytyvät ne finalistien kuvat...
- ruusunen N
Nyt tärppäsi,kakkonen ehdottomasti kaunein!
- pääsikivi
Minusta Kekkonen oli kauniimpi.
- mr.uno
7 tai 2 paras.
- JK
EN MITÄÄN
- M
Numero 4. on kaunein, karismaattisin ja aidoin! Voittoon ehdottomasti!
- rgftrtrtr
Yhtä noista painoin...
- kännissäkö
Ai kamala mikä juttu juttu seiskassa misss xl 2011sta. Koko jääkiekkojoukkue. hehee. tuskin joukkue on hänestä yhtä kiinnostunut.
- vanha pissis
Just. Taso laskenut kovasti.
Ennen tää kisa oli tasokkaampi ja laadukkaampi, nyt jotenkin alas vajonnut eikä enää hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701