MISS-XL FINALISTIT

ristelijä

Mitä mieltä olette vuoden 2012 miss-xl finalisteista? :)
Minusta oikeat (yhtä lukuunottamatta) ovat ansainneet finaalipaikkansa!!!!!!! :)

30

2440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outi8444

Hienoja, upeita muodokkaita naisia!
      3,4,6,5 = HEISSÄ ON VOITTAJAN AINESTA!
      Tuo numero 7 on jotain aivan järkyttävää!

• nailon55

Joo, samaa mieltä numerosta 7.
        Minun suosikkini on Senja Ikonen ja Jenni Rekunen!
        Annoin molemmille ääneni, kun en osannut päättää.

• Olen ihana

Onko Märtsyli päässyt livahtamaan joukkoon? Ilmankos pelästyit.

• lenkillemars

ei läskeydessä ole mitään hienoa, aiheuttaa vain erinäisiä ongelmia

• hienoako

totta kyllä puhut.

• tyhtr

Ei ihme että olet peräkammarin poika ja luuseri..Kyllä sinäkin joskus naista viekä saat..älä murehdi..

• karoo556

saa nähä ken voiton vie!

• pelastusrenkain

Ei läskeydessä mitään hienoa, mutta on jännä kattoa miten joillain se läski tulee "kauniimmin" eikä näytä että heti kun jalat loppuu on sellainen pelastusrengas että miettii että mihinkä se tippuu ku ottaa uikkkarin pois.

• höööh tunxx

mixxei tuxxu oo mukana?

• huomio__

No koska Tuxu ei oo xl vaan XXXXL - sarjassa..

• sääret

Kyl tuo n:o 2,Viivi on kaunein. Katsokaa,mitkä sääret ja silmät!

• justjust

Toivon vain, ettei carita voita. vaikuttaa videon ym perusteella todella ylimieliseltä naiselta!

• mauri76

NUMERO 3, EHDOTTOMASTI VOITTAJA!!!!!!!!!

• näkeehän sen

Oli helppo antaa ääni voittajalle,kakkoselle!!!

• anal-antti

Kakkonen on aina ykkönen!

• Nasu

Miss XL Finalisti numero 4, Carita Mäkelä on kaunein ja luontevin. Voitto häämöttää...

• tuima

Finalisti numero 2,Viivi Holopainen voittoon!

• laurafani89

LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP

• mummeli 46

Oho,onpa kaunis tyttö,tuo numero 2,Viivi Holopainen!

• kakkonen kans

ihanaa,kakkonen ,ihanaa!

• laiskapaska

Aloittaja ois tietenkin voinut laittaa linkin, josta löytyvät ne finalistien kuvat...

• ruusunen N

Nyt tärppäsi,kakkonen ehdottomasti kaunein!

• pääsikivi

Minusta Kekkonen oli kauniimpi.

• mr.uno

7 tai 2 paras.

• JK

EN MITÄÄN

• M

Numero 4. on kaunein, karismaattisin ja aidoin! Voittoon ehdottomasti!

• rgftrtrtr

Yhtä noista painoin...

• kännissäkö

Ai kamala mikä juttu juttu seiskassa misss xl 2011sta. Koko jääkiekkojoukkue. hehee. tuskin joukkue on hänestä yhtä kiinnostunut.

• vanha pissis

Just. Taso laskenut kovasti.
        Ennen tää kisa oli tasokkaampi ja laadukkaampi, nyt jotenkin alas vajonnut eikä enää hauska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe