MISS-XL FINALISTIT

ristelijä

Mitä mieltä olette vuoden 2012 miss-xl finalisteista? :)
Minusta oikeat (yhtä lukuunottamatta) ovat ansainneet finaalipaikkansa!!!!!!! :)

30

2617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outi8444

      Hienoja, upeita muodokkaita naisia!
      3,4,6,5 = HEISSÄ ON VOITTAJAN AINESTA!
      Tuo numero 7 on jotain aivan järkyttävää!

      • nailon55

        Joo, samaa mieltä numerosta 7.
        Minun suosikkini on Senja Ikonen ja Jenni Rekunen!
        Annoin molemmille ääneni, kun en osannut päättää.


    • Olen ihana

      Onko Märtsyli päässyt livahtamaan joukkoon? Ilmankos pelästyit.

    • lenkillemars

      ei läskeydessä ole mitään hienoa, aiheuttaa vain erinäisiä ongelmia

      • hienoako

        totta kyllä puhut.


      • tyhtr

        Ei ihme että olet peräkammarin poika ja luuseri..Kyllä sinäkin joskus naista viekä saat..älä murehdi..


    • karoo556

      saa nähä ken voiton vie!

    • pelastusrenkain

      Ei läskeydessä mitään hienoa, mutta on jännä kattoa miten joillain se läski tulee "kauniimmin" eikä näytä että heti kun jalat loppuu on sellainen pelastusrengas että miettii että mihinkä se tippuu ku ottaa uikkkarin pois.

    • höööh tunxx

      mixxei tuxxu oo mukana?

      • huomio__

        No koska Tuxu ei oo xl vaan XXXXL - sarjassa..


    • sääret

      Kyl tuo n:o 2,Viivi on kaunein. Katsokaa,mitkä sääret ja silmät!

    • justjust

      Toivon vain, ettei carita voita. vaikuttaa videon ym perusteella todella ylimieliseltä naiselta!

      • mauri76

        NUMERO 3, EHDOTTOMASTI VOITTAJA!!!!!!!!!


    • näkeehän sen

      Oli helppo antaa ääni voittajalle,kakkoselle!!!

      • anal-antti

        Kakkonen on aina ykkönen!


    • Nasu

      Miss XL Finalisti numero 4, Carita Mäkelä on kaunein ja luontevin. Voitto häämöttää...

    • tuima

      Finalisti numero 2,Viivi Holopainen voittoon!

    • laurafani89

      LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP LAURA HJERP

    • mummeli 46

      Oho,onpa kaunis tyttö,tuo numero 2,Viivi Holopainen!

    • kakkonen kans

      ihanaa,kakkonen ,ihanaa!

    • laiskapaska

      Aloittaja ois tietenkin voinut laittaa linkin, josta löytyvät ne finalistien kuvat...

    • ruusunen N

      Nyt tärppäsi,kakkonen ehdottomasti kaunein!

      • pääsikivi

        Minusta Kekkonen oli kauniimpi.


    • mr.uno

      7 tai 2 paras.

    • JK

      EN MITÄÄN

    • M

      Numero 4. on kaunein, karismaattisin ja aidoin! Voittoon ehdottomasti!

    • rgftrtrtr

      Yhtä noista painoin...

    • kännissäkö

      Ai kamala mikä juttu juttu seiskassa misss xl 2011sta. Koko jääkiekkojoukkue. hehee. tuskin joukkue on hänestä yhtä kiinnostunut.

      • vanha pissis

        Just. Taso laskenut kovasti.
        Ennen tää kisa oli tasokkaampi ja laadukkaampi, nyt jotenkin alas vajonnut eikä enää hauska.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe