maaseutu-skoda

skodaviljo

Skodaaminen tuo maaseudun miehelle vipinää. Me ajetaan skodilla huoltikselle ja sitten kumisaappaat jalassa ja nahkalippis päässä katsellaan kuumia miehiä huoltiksella. Monta suurta rakkaustarinaa on syntynyt kaupunkimiestan kanssa. Elämä on ihanaa kun skodalla miestä saa !

31

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistan hyvin

Et saanu.. Olit täysorpo ja tulit aina mopolla.
      Koskaan ei ollu sulla rahaa edes pillimehuun ja et pystynyt vetämään edes 10 leukaa oven karmissa yhdellä sormella. ikinä et oppinut kummin päin ovi bensarille aukesi. Saattoi mennä kolmekin minuuttia että joku tuli sinua lopulta auttamaan;)

Et kelvannut muuta kuin olemaan vasen maalitolppa kun pelattiin rumppanijärvellä iishokkeytä. Putosit lopulta pilkkireikään ja sappaasi jäi sinne. Kielesi jäätyi Keijon skodan takapuskuriin ja sait ilmaisen kyydin kotiin.
      Se on ainut kokemuksesi autoilusta . Ainakin silloin.
      Siltikin toivoimme että löytäisit muuta harrastusta kuin navetassa juoksemisen.;)

• Salainen mietymys ?

Kerrot tässä edellä itsestäsi.

• Töppöstä jalkaan

Noin se on tää maalaiselämä. Kun ei enää ole kotieläimiä, niin huoltis kutsuu.
      Minäkin käyn usein huoltiksella tsiikaamassa kundeja.
      Hankala tosin on se että punaisia nokian kumisaappaita ei saa suuremmassa, miesten koossa.
      terveisin jamppe vaan.

• Kas vainen

Jamppe tietää ja se ei olekkaan senpoikia. Bensurin viksuin maajussi. Anto eläimet pois . Hiton hyvän koiran piti! Ja pellot vuokras.

• kovaa skoodaa

Vappu tulee. Nyt on taas mahdollisuus nähdä kuumia rasvaisia kaupunkisällejä skoodaamassa maaseudun huoltiksilla .!.

• skoda pete

Mä olen hieman tuunannu mun skoda puketumista.
      nahkalippiksen lisäksi käytän nyt koiran kaulapantaa. Se on aika äijjä meininkii,
      aitoa skoda sadomasoo !

• Puppeleita katsastan

Just toi äijjä meininki vetää miehiä skoodamaan .!.

• Skoda masa

Mä ajan häly liiveissä turvakegissä skodaa. Ja saan miehiä.
      Tällainen poliisi-palomies-rekkakuski, metsuri, duunari, mieasammatti, on miehelle hyvä pohja poikarakkauteen ja skoddaukseen !
      Mutta kyllä me vedään sellaisia hajuvedelle tuoksuvia kaupunkilais-valkokaulus, ja konttoripoikiai silloin tällöin. Tosin aito miehekäs turvaliivi hiki on himottavinta !

• tom of skoda

Stadissa niillä on sekä nahkalippis että nahkahousut. nekin kertyy aina baareihin, siis sellaisiin misä heterot ei koskaan käy.

• Skoda vinkki

Keinonahka sisustus ja keinonahka istuimet tekee skodasta käytännöllisen. Ei paikat tuhraudu kun poikien kanssa kuumasti skodamies ajelee .!.

• harrastus vapauttaa

ai mitä älyn ja kulttuurin juhlaa kun kaikki isänmaan toivot lyövät parhaansa peliin.

• Maalaisserkun skoda

pVingu kuin sika, mä sanon aina fatsoille kaupunki kundeille.
      Ku ne vinkuu ja mä pumpaan konttorissa levinneeseen fatso ahteriin kaupunkipoikaa, niin tuntuu ihan juhannukselta.
      Skoda tuo kaupunkipojan maalaisserkun luo ! aaah aaah - ihanaa !

• homot tojopalstalle

No jo on tojoterot kiihkeinä taas

• Sori skodahompsulle

Onko sulla tojokompleksi?
        Tääl käy muitakin, mäkin cruisailen mondeolla.

• elämä on skoodaa

Nyt on jo kesäsää ja huoltiksella on ihania paksuja poikia sexikkäissä pikkuhousuissa ja paidoissa.
      miehinen rakkau syttyy skodamiehille usein juuri lihavien kaupunkipoikien tapaamisella huoltiksella.
      Skoda vie ja pojat vikisee. Laihat luuperseet ei juuri ole kivaa seuraa.

• erserkki

skooda on perinteinen takatuuppari - merkki.

• kovaa skoodaa

Mä kyykytin kaupunkipoikaa juvan abc asemalla skodassa.
      Pehmeä ja sileä valkea sisätyöntekijän iho ja pakarat on himoittavia.

• HOLISTI74.91

Joskus oli toiset nimimerkit.

• Reino hämeestä

Eilen kyykytin fatsoa perheenisää huoltiksen takapihalla skodassa.
      Ihania noi kaupunkimiehet, ett tällai maaseudun poikamieskin pääsee nauttiin.
      Skoda antaa elämanlaatua roteville miehille.

• octavia 1.8 tsi 2011

Kylläpä lapsellisia kirjoituksia viitsii aikuiset (kai?) ihmiset kirjoitella. Vai että skodaviljo.... joopa joo.

• skodajorma

tää on aikuisten miesten puuhaa, kovaa jormaa ja miesrakkautta .!.

• kovvaa tuuppaa

Skoda on hanuristin valinta .!.

• skodalla voi painaa

mä vedän meisselin kaupunkijannun hanuriin ja skoda oktavia vastaa skodatunnelmasta.

• stväjoki

skoda on syväjokimiehen valinta !

• h-a-h h-a-h h-a-a

Hauskoja nämä jutut. Hauskoja sen vuoksi, että huomaa, kuinka tärähtäneitä jotkut ihmiset ovat yrittäessään keksiä jotain provoiltavaa.

• olen_skeida-jorma

tää mitään provoiluu, tää on skooda palsta, jossa pitääkin skodailla, mee sä provoilee vaikka itäauto-palstalle. t. skeida-mutteri

• skodataan

Skodataan takatuuppariskodalla ja skodataan etutuuppariskodalla takaperin. Skodataan kovaa ja ollaan kovia skodajormia ja skodaviljoja.
      Skodataan skodapalstalla ja ajetaan itäautolla skodaa.

• margariini voitelee

Skoodaaminen on aluksi aika kivuliasta, mutta kun hanuri siihen tottu, niin alkaa sujua skoodaaminen vähitellen ja margariinia käyttäen sujuvasti.

• stefa vinkuu

sulaton margariini ! suolattu kirvelee !!

• MIES.

Jos sinulla on tällainen ns. poikkeava sukupuolinen käyttäytyminen, niin siirry keskustelemaan sinne asiaankuuluvalle palstalle ja lopeta pelleily täällä palstalla.

• kyykytin skodalla

sä ootkin aika kova karju, haluatko alistaa ``?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5465
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2326
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1860
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1585
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1513
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1378
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      222
      1008
    Aihe