Hellä puolesi

jäi mieleeni.

Ei voi mitään. Sitä hellyyttä on ääretön ikävä, tunnen olevani nykyään yksinäinen vailla lämmintä, hellää kosketusta ja seuraa.

Viime yönä näin vielä unta, jossa pidit mua kädestä. Juuri sinä, koska sun hellyyden tunnen.
Tunnuit sillon niiiiin hyvälle..etten olisi halunnut luopua susta.
Aina vaan yritän täyttää mun elämää jollakin tekemisellä...

Unissani voit olla kanssani.

27

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin jäi ....

Samoin, samoin........

• Ainakaan näin

En minäkään sinusta.

• jäi mieleeni.

On kyllä ollut tosi vaikeeta.

Miettinyt, miks kaiken piti mennä niinkuin piti...:'( mutta nykyään yritän olla iloinen että löysit sen, mitä etsit.

Mutta mikään ei vieläkään poistaa sitä, että muhun sattuu.

• onhantää...
        jäi mieleeni. kirjoitti:

On kyllä ollut tosi vaikeeta.

Miettinyt, miks kaiken piti mennä niinkuin piti...:'( mutta nykyään yritän olla iloinen että löysit sen, mitä etsit.

Mutta mikään ei vieläkään poistaa sitä, että muhun sattuu.

Niin on ollut vaikeeta..mutta mä en ole löytänyt uutta ... jotenkin vaan tästä...tsemiä sullekin.

• jäi mieleeni.
        onhantää... kirjoitti:

Niin on ollut vaikeeta..mutta mä en ole löytänyt uutta ... jotenkin vaan tästä...tsemiä sullekin.

Sama.. olis kyllä paljon helpompaa, reilumpaa ja kivempaa, jos itselläkin olis jo uusi!!

• kiikkustuolissa

Päällesi spermani ruikkia tahdon,rintojasi mä hellästi puristan.Velliä suuhusi lusikalla syötän,kun vanhana istumme kiikkustuolissa somassa,niin puisessa ja kovassa

• enniin

En niin olisi halunut luopua...

• Muusaton Olo ; )

Sama täällä, koen kylmän, tunteettoman ja rakkaudettoman maailman jo "hönkäilevän" kohden kasvojani/olemustani. Ainoa lohtu on Taiteellinen muusani "Barbara" jota saan puristaa kainalooni pimenevinä ja yksinäisinä iltoina, jolloin kaipaan ainoastaan vain..ja ainoastaan vain sinua.."Barbarakin" on ruvennut jo hieman "nahistumaan" (ventiili kai rikki)..mutta, tätä luomisen ja luopumisen tuskaahan tämä "elämäntaiteilijan" elämä on..snif!..no mitäs tässä meikäläinen..huoh! Rakastan ja kaipaan niin sinua kultaseni!

• oikeaihminen

Kulta tulen luoksesi, heitä kumi-Barbara mäkeen.

• Muusaton Taiteilija
        oikeaihminen kirjoitti:

Kulta tulen luoksesi, heitä kumi-Barbara mäkeen.

Rakas! Sinäkö! Elämäni Valo! Ainoani! Rakkaani! : )

• jäi mieleeni.

Vielä...että tiedän kyllä, ettei hän kaipaa, tarvitse eikä halua minua.

Hän on rakastunut toiseen :'(

• niinkökävi

Saako kysyä, mistä tiedät tuon?

• jäit mieleeni.
        niinkökävi kirjoitti:

Saako kysyä, mistä tiedät tuon?

On sanonut niin.. tai että joskus sanoi että oli ihastunut ja luultavsasyi rakastunutkin...

• jäi mieleeni.
        jäit mieleeni. kirjoitti:

On sanonut niin.. tai että joskus sanoi että oli ihastunut ja luultavsasyi rakastunutkin...

*luultavasti rakastunutkin, siis tähän uuteen naiseen

• Muusaton Olo ; )

Kultaseni! Sinä voit tulla minulle kyllä elämääni ja taiteellista luovuuttani innoittavaksi "Muusakseni"..ei siinä mitään. "Barbaran"-nuken voin aina heittää roskiin tai ongelmajätteisiin, siinähän vuotaa se venttiilikin..Rakkaani! Elä itke! Elä itke! Haluan lohduttaa sinua elämäni ja taiteeni innoittaja..Rakas "Muusani" : )

• muusasi

Muusaksesi voisin hyvin tulla. :) Tai sulla niitä muusia varmaan riittää.

• Muusaton Miäs ; )

Selvä! Sovittu! ja sopimukseen kuuluu ettei "isäntä" sitte ole paikalla..hih! Vain sinä ja minä = ME! : ) Ps. Kahvia ja Pullaa kans! ; )

• miehetönmuusa

Eiks kimppakiva olisi jees...... 2 miestä ja minä...

• survinnuija
        miehetönmuusa kirjoitti:

Eiks kimppakiva olisi jees...... 2 miestä ja minä...

Siinä tulisi muusia kunnolla.

• muusaseksii
        survinnuija kirjoitti:

Siinä tulisi muusia kunnolla.

Muusaseksii kunnolla sikin sokin.
        Et voi väittää, suakin se kiihottaisi. ;) eikö niin.

• Se Muusaton ; )

Senkin! Senkin! Pervot! Ettäs kehtaatte leikkiä herkän ja juop..öh!..eikun lahjakkaan taiteilijan syvimmillä tunteilla. Hävetkää!..nyt muhun iski "Masis"..inspiraatio katos..Mä lähen lähi kapakkaan hakee "inspistä"..palaillaan!

• housutpoismuusa

Välineet tanassa. Housut pois ja hommiin, rakastellaan. :;) RRRRAAAAAKKKKKAAAASSSSSSSS!!!!

• ms_u

Miehen hellyys on päällimmäisenä mielessäni, vaikka olikin antanut itsestään tietyllä tavalla karskimman kuvan, joissain asioissa.
      Sinä aamuna, kun hän lähti luotani, jäin nukkumaan ja hän kävi luonani, halaili, suukotteli ja silitteli hiuksiani. En muista milloin olin viimeksi tuntenut niin suurta onnea ja tajusin sillä hetkellä rakastavani sitä miestä.
      Mutta...sitten mies ei enää tullutkaan.
      Ja joka päivä mietin, oliko mies jo silloin päättänyt ettei enää tule.
      Ei vain saanut sanottua. En pysty tuota asiaa enää kysymäänkään.
      Enkä pääse tuosta(kaan) ajatuksesta eroon, tuntuu vaan järkyttävän pahalle.
      Ajatukset ja kysymykset päässäni kiertää kehää...
      Mitä sanoin väärin, mitä tein väärin, missä meni pieleen...
      Tiedän, turhaa kaikki miettiminen, eikä tarvi arvostella eikä haukkua eikä kommentoida, kunhan puran ikävääni...

• Muusaton Olo ; )

Niinpä Niin! Tuttu tunne.Täällä minäkin muusani"Barbaran" kanssa ihmetellään ja kummastellaan tätä hullua maailmaa.Tiedän että tilanteeni vaikuttaa hieman "oudolta" ja "perversiltä" mutta me taiteilijat olemme oikeasti hulluja..ja hyvä niin..luovuus tarvitsee "vapaan mielen"..näin se menee..Ps. Kun ei sitä ihmismuusaa sitten ilmestynyt..itkettää..petitte herkän "elämän"taiteilijan..no se siitä..en ole katkera..mutta kumminkin..huoh! ja snif!

• niin se käy

Vai niin. Luulin ettei tehnyt mitään vaikutusta. No mut taivaassa taas sit...

• Muusaton Olo ; )

Taivaassa taidetaan tavata..olishan ne maailmallisetkin "riennot" ollu ihan kivoja..ai jaahas..no..ei sitten..ei tuppauduta kun ei "ihminen" kerta kelpaa..ja vielä taiteilijan blanttu..kyllä ne naiset yleensä..öh!..no niin..taidan se minäkin käydä sen "muusani" kanssa nukkumaan tai jotain..hihhih! ; )

• täällä muusa sinulle

Oltaisiko toinen toisilllemme muusia... Itsekin hyvin erikoisena taiteilijana tarvitsisin muusan, sopiiko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5632
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      69
      2701
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1980
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1816
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      156
      1808
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1743
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1508
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      946
    Aihe