Maksetaan vaikka 150 e/kerta :)
Vastaa sähköpostiosoitteella, kiitos.
Vierihoitoa
26
959
Vastaukset 26
- maissia
laita postia tulemaan
- Bubudibiddibuu!
OLET SÄÄLITTÄVÄ "MIES"...
- akuuttipula
- iso gulli 33
minä maksan 200 vierihoidosta.
- pikku gulliiiiiiiii
iso gulli 33 kirjoitti:
minä maksan 200 vierihoidosta.
maksan paremmin 250
- HUGE-STICK
pikku gulliiiiiiiii kirjoitti:
maksan paremmin 250
Mä taas olen valmis maksamaan 500 € "vierihoidosta" jollekulle nätille tyttöselle... ;) Sopivia ehdokkaita tarjolla...?
[email protected] - rikas herrasmies.
HUGE-STICK kirjoitti:
Mä taas olen valmis maksamaan 500 € "vierihoidosta" jollekulle nätille tyttöselle... ;) Sopivia ehdokkaita tarjolla...?
[email protected]minä maksan 600e hoidosta.
- liviia
rikas herrasmies. kirjoitti:
minä maksan 600e hoidosta.
Missä asuut?
- ekiiiiii
liviia kirjoitti:
Missä asuut?
espoo matinkylä.
- marilynii
ekiiiiii kirjoitti:
espoo matinkylä.
vedä käteen!
- erkki setäää
marilynii kirjoitti:
vedä käteen!
ei tarvi kun on rahaa.
- ?
erkki setäää kirjoitti:
ei tarvi kun on rahaa.
Mitäs sä sit "Erkki-setäseni" tällä palstalla luuraat??? ;)
- niinikkää
onks varma kans.. ritsa@luukku .com
- joooookylläkäy
miten vapun paikkeilla? missäpäin oot?
- marikarlsson
jes hyvä just laita vaan postia tulemaan
- Hihihii...
Olen tällainen 197 cm pitkä 150 kg painava homo mies, kelpaisiko herralle Länsi-Suomesta jos tulisin "vierihoitajaksesi...?"
- ???
Siis voitko sä ihan oikeasti olla noin säälittävä??? Huh, huh, johan on...!
- money mann
??? kirjoitti:
Siis voitko sä ihan oikeasti olla noin säälittävä??? Huh, huh, johan on...!
eikö kukaan nainen ole rahaa vailla??
- JK
money mann kirjoitti:
ei o le
- money please
money mann kirjoitti:
Mulle kyllä kelpais...laita sähköpostios niin kirjoitellaan paremmin.
- rahamies espoosta
Mie maksan 800 euroa yöstä !
- Rahallahan saa...
Onko näillä rahamiehillä yhteystietoja laisinkaan...???
- Tässähän se
Rahallahan saa... kirjoitti:
Onko näillä rahamiehillä yhteystietoja laisinkaan...???
Tässä osoite jos joku turkulainen nainen haluaa lisäansioita:
[email protected]
- tyttönen77
saanko minäkin sitten jotain,,muutakuin tuon rahallisen korvauksen,nimimerkillä tekee aina mieli.Olen nuorehko nainen,nätti,vähän tukeva,terve.
- kauniskatsella1
tulleeko sähköpostit perille? Mihin voisin tulla antaan/saada vierihoitoa..ja korvaus sitten on vähän noussut,kun kaikki muukin nousee,kiitos.
- työnantaja
Mikä on sähköpostiosoitteesi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052324Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421588Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381114- 1131110
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain57910- 82886
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,54810- 81801
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215774- 54771
- 93749
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79668Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.31617- 39535
- 55527
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14510Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30502Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S26498