EIKÄ HOMO ALGOHOLIST.. joka EI VOI lähteä koskaan bailaamaan - ei koskaan voi pitää hauskaa kaverien kanssa ..Ei ois kyllä hauska olla HOMO ALGOHOLIST ihmislajin edustaja.. tavallinen ihminen ja alkoholisti kun ovat ERI IHMISLAJEJA.. pahasti ottas pattiin olla joka Pe ja La naama norsunv1tulla kuntavalliset ihmiset VOI pitää hauskaa ja rentoutua.. iskeä naisia..iskeä miehiä.. mennä porukalla baartiin..mutta HOMO ALGOHOLIST EI VOI..
On ihana olla TAVALLINEN IHMINEN..Eli HOMO SAPIENS..
KylläKetuttas..
5
93
Vastaukset
- -?-
Montako luokkaa kävit koulua?
- kröh
Apukoulun käynyt.
- KylläKetuttas
Olen Kauppatieteen Maisteri..lisäksi olen myös Oikeustieteen Maisteri.. Olen Menestyvä Liikemies va MÄ VOIN pitää hauskaa mutta te ETTE VOI.. kyllä ottas pattiin..
- .
Opettele ensin edes ison alkukirjaimen käyttö.
- kallo luuta
Ja äh, kukas se ny niin on väittäny etteikö vois, kyllä maar kunto vielä varmaan
jonkin aikaa kestäis. Se ny vaan on oma valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35886- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763