Sunnuntaina Johanna Hurtig ilmoitti julkisesti, että joutuu jättämään vl-liikkeen, koska hänen työhön on kohdistunut niin paljon painostusta vl-liikkeen taholta.
Tiistai-iltana tuli hieno ohjelma TV:stä, jossa haastateltiin vl-naispappia Mari Leppästä, vl-pedofiliaa tutkivaa Johanna Hurtigia ja nettikeskustelua tutkivaa Meri-Anna Hintsalaa, UPEA OHJELMA!!!
Keskiviikkona löysin postilaatikosta tilaamani Maijan tarina -kirjan ja sen seurassa olen viettänyt aikaa muutaman päivän. HYVÄ KIRJA!
Olipa taas VIIKKO
20
657
Vastaukset
- 33-11
Todella hieno viikko ja antaa vähän valoisempaa tulevaisuuden toivoa liikkeellemme.
- Maijan kotona
Tämä viikko toi mukanaan Maijan tarinan, jossa ison vl-perheen tytärtä raiskataan hänen kotonaan, miten kukaan ei huomannut mitään??????
- Hemesti
Ei mitenkään voi olla mahdollista. Talo täynnä väkeä.
- Hemesti
Taitaa tarina ampua niin yli, että kohta kukaan ei usko kaikkia sepitelmiä. Nämä rupeaa kohta näyttämään kyllästyttäviltä suurelle yleisölle. Liian lapsellisesti rynnimällä tämä mediamyllytys nyt viety läpi. Uskottavuus kärsii. oon kuullu tämänsuuntaisia kommentteja ei-vl:iltäkin. Kunhan ei menis maku ja kirjat kaupan hyllylle. markkinointiin olis pitäny panostaa sivistyneesti. Nyt vähän luotaantyöntävästi.
- maija myös
Hemesti kirjoitti:
Taitaa tarina ampua niin yli, että kohta kukaan ei usko kaikkia sepitelmiä. Nämä rupeaa kohta näyttämään kyllästyttäviltä suurelle yleisölle. Liian lapsellisesti rynnimällä tämä mediamyllytys nyt viety läpi. Uskottavuus kärsii. oon kuullu tämänsuuntaisia kommentteja ei-vl:iltäkin. Kunhan ei menis maku ja kirjat kaupan hyllylle. markkinointiin olis pitäny panostaa sivistyneesti. Nyt vähän luotaantyöntävästi.
Voisitko tarkentaa, missä kohtaan Maijan tarina ampuu yli, mikä ei ole uskottavaa?
- Yli menee
Hemesti kirjoitti:
Totta se on Hemesti - vl-törkeydet menevät yli ihmisen ymmärryksen.
- Hemestille
Hemesti, mitä jos Maija olisi tullut sinulta pyytämään apua, olisitko mitätöinyt hänet samalla tavalla, kuin hänen lähipiirinsä teki, jopa uskovainen poliisi, joka oli puhuja.
Olisitko sanonut Maijalle, että kaikki on jo annettu sinulle anteeksi, Jeesuksen nimessa ja veressä, ole vapaa.- epäilijä01
Joo Hemestin kykyä kohdella Maijaa ymmärtävästi ja lähteä ajamaan asiaa on syytä epäillä.
- VL-lastenraiskaajat!
Montakohan vl-lastenraiskaajaa jäi kiinni tälläkin viikolla?
Parhaimmillaan olen lukenut lehdistä heitä joutuneen leivättömän pöydän ääreen jopa VIISI viikossa! - eikivakokemus
Surullisin tapaus on minun kohdallani, että rakas enoni on jäänyt viime viikolla kiinni insestistä, todella kiltti ja uskomassaoleva.
- pedofiilit vankilaan
Ole iloinen, että hän on jäänyt kiinni.
Toivottavasti, kaikki pedofiilit jäävät kiinni. - -tiskirätti-
pedofiilit vankilaan kirjoitti:
Ole iloinen, että hän on jäänyt kiinni.
Toivottavasti, kaikki pedofiilit jäävät kiinni.Pedoiilien ja uhrien lähipiiri joutuu käymään monia asioita läpi, kun selviää, että suvussa on ollut lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
SUURIN ASIA ON HÄPEÄ, miten suku kestää sen HÄPEÄN, mitä asian vieminen eteenpäin aiheuttaa.
Tässä ote Maijan tarina -kirjasta, jossa vanhemmat torjuvat Maijan avunpyynnöt HÄPEÄN takia, he uhraavat lapsensa HÄPEÄN vuoksi.
HÄPEÄLLÄ ON VALTAVA VOIMA.
"Otin yhteyttä vanhempiini ja kerroin heille, että olin käynyt poliisin luona...
He olivat järkyttyneitä siitä, että olin ollut yhteydessä poliisiin. Olin kuitenkin varmempi kuin aikaisemmin ja sanoin, että on kaikkien etu, jos rikoksentekijät saavat sovittaa lain edessä sen, mitä ovat rikkoneet.
Vanhempani vetosivat siihen, että ne asiat ovat anteeksiannettuja asioita ja niitähän ei saisi enää muistella. He paheksuivat minua: "Vai on sinulla viha noin kova, ajattele miten heidän perheilleenkin kävisi."
Totesin pyrkiväni vain oikeudenmukaisuuteen ja toivoin, että he löytäisivät omalle vihalleen oikean kanavan eivätkä syyttäisi enää minua ja syyllistäisi anteeksiantamattomuudesta.
Sanoin, että kaikilla rikoksentekijöillä on sukulaisia ja silti heidän vain pitää kantaa vastuu teostaan."
SANOIN, ETTÄ KAIKILLA RIKOKSENTEKIJÖILLÄ ON SUKULAISIA JA SILTI HEIDÄN VAAN PITÄÄ KANTAA VASTUU TEOISTAAN - Maijan loppukommentti on hyvä ja rohkaiseva, niin se vaan on, että rikosten tekijöisen pitää kantaa vastuunsa OIKEUDEN edessä.
- Calling Elvis
Kohta hemestin kaltaisia lapsenraiskaajien puolustajia on entistä vähemmän, kun häkki heilahtaa entistä tiuhempaa tahtia vl-pedoille. Se valtava hyöty tästä nykyisestä vl-julkisuudesta onneksi on. Eipä ihme että se pelottaa jäljellä olevia salailijoita ja muita leeviläisiä. Kaikki tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin, entistä varmemmin ja nopeammin.
- Hemesti
Kukaan ei joudu jättämään Jumalan valtakuntaa jonkun painostuksen takia. kenenkään ei tarvi jättää Jumalan valtakuntaa kenenkään toisen ihmisen toimien takia. Vain itse on tässä valitsemassa tietään ja vain oman kuolemattoman sielunsa takia ja syystä.
- Tarvetta olisi
Painostetaanko vl-pedofiilejä jättämään vl-liike, pidetäänkö heille hoitokokouksia?
- 15+16
Hemesti! Jos kuka, niin sinä tiedät että Maijan tarina on tosi. Sinulla on sellainen näköalapaikka, että Maijan yhteydenotot konttorille eivät takuulla jääneet huomaamatta sinulta.
- valitettavasti totta
15+16 kirjoitti:
Hemesti! Jos kuka, niin sinä tiedät että Maijan tarina on tosi. Sinulla on sellainen näköalapaikka, että Maijan yhteydenotot konttorille eivät takuulla jääneet huomaamatta sinulta.
Hemesti haluaa mustamaalata kirjan tekijöitä, että he olisivat keksineet Maijan tarinan.
Hemesti haluaa, että suurin osa vl-liikkeen uskovista uskoisi Maijan tarinan keksityksi.
Maijan tarina on kuitenkin totta, vl-liikkeessä liikkuu mukana mm. nuoria miehiä, jotka ovat porukalla valmiita raiskaamaan pienen tytön. - Joosu
Jumalan valtakunta ei ole täällä maanpäällä. Jumalan valtakuntaan on tie kaita ja polku kivinen. Sinne pääsee vain monen kärsimyksellisen elämän kautta ja vain harvat löytävät sinne tiensä.
Joh.9:31
Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa sitä hän kuulee. - Heitetäänkö VL-
PEDOFIILIT s-a-a-t-a-n-a-l-l-e kuten vanhoja mummoja on hoitokokouksissanne aikoinaan heitetty??
Eikä tarvinnut olla minkäänlaista muuta syytä kuin oli suhtautunut ystävällisesti ei-lestadiolaisiin ihmisiin. Oli ollut ihminen toiselle ihmiselle, mutta kun se kastijako VL-lahkossa onkin "he" ja muut ovatkin sitten epäuskoisia!!
- 39+57
Hemesti kirjoittaa:
"Kukaan ei joudu jättämään Jumalan valtakuntaa jonkun painostuksen takia. kenenkään ei tarvi jättää Jumalan valtakuntaa kenenkään toisen ihmisen toimien takia. "
Kyllä vaan kaikesta huolimatta monella on tästä karvaisia, kipeitä kokemuksia. Olen joutunut kohtaamaan papin työssäni näitä tapauksia ja kieltää niitä ei todellakaan voi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783