Tekeminen siirtää vuoria jos sitä haluaa ja sille haluat oikeasti jotain tehdä,tekemättä jättäminen taas ei. Ne ei tule vadilla tarjottuna eteen valmiiksi ja olemalla tumput suorina eikä mitään tapahdu jos itse ei tee asian hyväksi ja ole valmis tekemään asioista todellisia ja selkeempiä. Tee sitä mitä itsekin haluaisit tehtävän itsellesi. Joskus jännittää, ujostuttaa, arveluttaa,olo on epävarma, on kuin umpikujassa tunteiden kanssa,kaikkea ei voi selittää. Omat henkilökohtaiset asiatkin voivat olla vaikeita jotka vaikuttavat häiritsevästi kaikkeen ja kaiken keskellä tuntuu asiat olevan välillä todella vaikeita ja rankkoja, mutta aatella, harmaan kiven läpi on aina hyvä mennä ja pitääkin. Jostain se tahdonvoima tulee tai on tultava, se tulee sisältäsi, itsestäsi jos siihen uskot. Itseesi. Elämään.
Mitään ei tässä elämässä muuten saavuta, jää junnaamaan vain paikoilleen.
Tätä toivon itseltäni ja toiselta ihmiseltä.
Usko varsinkin itseensä voi siirtää vuoria
Aloita siitä
5
129
Vastaukset
- .
Vieraiden rakastaminen nettipalstoilla ei edistä ihmissuhteita. MInä en ole ikinä sellaista tehnyt. Jos huomaa että toinen tekee, tulee paha olla.
- öpöhöpöh
Ei ole totta.
- järkähtämätön
Kiitos muistutuksesta. Entä jos en siirry?
- ap
No sitten et siirry, niin helppoa se on. Minkäs sille mahtaa, oma on asiasi,kaikki ihmiset eivät halua, olkoon siirtymättä. Ei ole minun ongelmani :)
- järkähtämätön
ap kirjoitti:
No sitten et siirry, niin helppoa se on. Minkäs sille mahtaa, oma on asiasi,kaikki ihmiset eivät halua, olkoon siirtymättä. Ei ole minun ongelmani :)
usko siirtää vuoria, vihje siirtää minua, oikeassa elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716