Tekeminen siirtää vuoria jos sitä haluaa ja sille haluat oikeasti jotain tehdä,tekemättä jättäminen taas ei. Ne ei tule vadilla tarjottuna eteen valmiiksi ja olemalla tumput suorina eikä mitään tapahdu jos itse ei tee asian hyväksi ja ole valmis tekemään asioista todellisia ja selkeempiä. Tee sitä mitä itsekin haluaisit tehtävän itsellesi. Joskus jännittää, ujostuttaa, arveluttaa,olo on epävarma, on kuin umpikujassa tunteiden kanssa,kaikkea ei voi selittää. Omat henkilökohtaiset asiatkin voivat olla vaikeita jotka vaikuttavat häiritsevästi kaikkeen ja kaiken keskellä tuntuu asiat olevan välillä todella vaikeita ja rankkoja, mutta aatella, harmaan kiven läpi on aina hyvä mennä ja pitääkin. Jostain se tahdonvoima tulee tai on tultava, se tulee sisältäsi, itsestäsi jos siihen uskot. Itseesi. Elämään.
Mitään ei tässä elämässä muuten saavuta, jää junnaamaan vain paikoilleen.
Tätä toivon itseltäni ja toiselta ihmiseltä.
Usko varsinkin itseensä voi siirtää vuoria
Aloita siitä
5
128
Vastaukset
- .
Vieraiden rakastaminen nettipalstoilla ei edistä ihmissuhteita. MInä en ole ikinä sellaista tehnyt. Jos huomaa että toinen tekee, tulee paha olla.
- öpöhöpöh
Ei ole totta.
- järkähtämätön
Kiitos muistutuksesta. Entä jos en siirry?
- ap
No sitten et siirry, niin helppoa se on. Minkäs sille mahtaa, oma on asiasi,kaikki ihmiset eivät halua, olkoon siirtymättä. Ei ole minun ongelmani :)
- järkähtämätön
ap kirjoitti:
No sitten et siirry, niin helppoa se on. Minkäs sille mahtaa, oma on asiasi,kaikki ihmiset eivät halua, olkoon siirtymättä. Ei ole minun ongelmani :)
usko siirtää vuoria, vihje siirtää minua, oikeassa elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847