onko täällä muitakin, jotka tietävät varmasti kaivattunsa näitä lukevan? Siis, en tarkoita mitään vahvaan intuitioon perustuvaa tunnistusleikkiä, vaan aivan varmaa tietoa.
Olispa kiva tietää,
23
215
Vastaukset
- nähty on
tiedän ihan varmasti koska näin omin silmin. :)
- s....
minä En. Ja nytkö olet onnellinen tiedosta?
- enymmärrä?
s.... kirjoitti:
minä En. Ja nytkö olet onnellinen tiedosta?
Miten niin onnellinen tiedosta? Tänne voi kuka tahansa kirjoitella. Ihan sama mulle.
- sinä+sinä=me
siis sinä ja....sinä. kirjoitatte toisillenne?
- Tiedän
On heitä muutama
- tutumaan, kroooh
on iltasadun aika :DDD
- sitähän sää kysyit
kaikki perustuu 99,99 % aavistukseen.
En tiijä käykö nyk? Ennen ainaki iltasella..
- Ap
En tarkoittanut loukata ketään. Tahdoin todellakin tietää, olemmeko vain vähän omituisia, vai vähän enemmänkin. Kiitos teidän, nyt tiedän(mme)-( vierailee palstalla seur. kerran ehkä su-iltana)
- G938
Tietääkö kaivattusi, että myös sinä luet näitä? Oletteko keskustelleet asiasta In-Real-Life?
- olenomituinen
Olen itse ainakin omituinen, tiedän sen. Ei haittaa.
- ...
G938 kirjoitti:
Tietääkö kaivattusi, että myös sinä luet näitä? Oletteko keskustelleet asiasta In-Real-Life?
En kommentoi.
- Ap
G938 kirjoitti:
Juuri tuohon olin tulossa. Tänään (pe) päivällä esitin hänelle saman kysymyksen/ toteamuksen, kuin teille kaikille nyt täällä:
Onko oudompaa kirjoitella palstalle jollekin tuntemattomalle, ja uskotella, että se on "hän", kuin että kirjoittaa palstalle asioista, joita on vaikeaa oikeasti sanoa, ja sitten irl vihjein kertoa toiselle "mitä kannattaa netistä etsiä, ja mistä"?
Me olimme siitä yhtä mieltä, ettei se ole kovinkaan outoa, olemmeko aivan väärässä? - valheenpalj. testi
Ap kirjoitti:
Juuri tuohon olin tulossa. Tänään (pe) päivällä esitin hänelle saman kysymyksen/ toteamuksen, kuin teille kaikille nyt täällä:
Onko oudompaa kirjoitella palstalle jollekin tuntemattomalle, ja uskotella, että se on "hän", kuin että kirjoittaa palstalle asioista, joita on vaikeaa oikeasti sanoa, ja sitten irl vihjein kertoa toiselle "mitä kannattaa netistä etsiä, ja mistä"?
Me olimme siitä yhtä mieltä, ettei se ole kovinkaan outoa, olemmeko aivan väärässä?Kerropas muutamat aloitukset sulta ja sit häneltä...tai teidän muut keskustelut. Jos et noita laita, en usko sanaakaan mitä kirjoitat.
- sama...
valheenpalj. testi kirjoitti:
Kerropas muutamat aloitukset sulta ja sit häneltä...tai teidän muut keskustelut. Jos et noita laita, en usko sanaakaan mitä kirjoitat.
heh heh, sitähän minäkin...
- Ap
valheenpalj. testi kirjoitti:
Kerropas muutamat aloitukset sulta ja sit häneltä...tai teidän muut keskustelut. Jos et noita laita, en usko sanaakaan mitä kirjoitat.
Löysitkö ton keskustelun"aamuisia ajatuksia..."- en osaa linkittää suoraan. Kommenttia, kiitos!
- voi rähmä näitä
Ap kirjoitti:
Löysitkö ton keskustelun"aamuisia ajatuksia..."- en osaa linkittää suoraan. Kommenttia, kiitos!
Mistä tiedät että juuri hän siihen vastasi.
- Ap
voi rähmä näitä kirjoitti:
Mistä tiedät että juuri hän siihen vastasi.
No, voi rähmä näitä. Oiskohan tästäkin juteltu jälkeenpäin, tyyliin: "kirjoititko silloin tämmöstä?" Ja kuule ihan IRL!!!
En ole täällä vääntämässä mahdottomasta mahdollista, vaan kyselemässä, onko meitä muitakin... - kätevää
Ap kirjoitti:
No, voi rähmä näitä. Oiskohan tästäkin juteltu jälkeenpäin, tyyliin: "kirjoititko silloin tämmöstä?" Ja kuule ihan IRL!!!
En ole täällä vääntämässä mahdottomasta mahdollista, vaan kyselemässä, onko meitä muitakin...siinähän voi sitten antaa isestään todella hyvän kuva toiselle.
- Ap
kätevää kirjoitti:
siinähän voi sitten antaa isestään todella hyvän kuva toiselle.
Nyt en aivan ymmärtänyt. Mehän siis tunnetaan toisemme aika hyvin. On vaan asioita, joista on erittäin vaikeaa puhua suoraan. (syitä voi jokainen miettiä)
Palstalla kerromme toisillemme ne todelliset tunteet, joita ei ole järkevää tällä hetkellä kertoa suoraan. Molemmat tiedetään ne kyllä, palstan välityksellä, ja toisillemme vihjaten, mitä kannattaa netistä etsiä.
Outoa, sehän on jo käynyt selväksi. Olemme todenneet tämän kuitenkin vielä toistaiseksi parhaaksi vaihtoehdoksi. - oitärakas
Ap kirjoitti:
Nyt en aivan ymmärtänyt. Mehän siis tunnetaan toisemme aika hyvin. On vaan asioita, joista on erittäin vaikeaa puhua suoraan. (syitä voi jokainen miettiä)
Palstalla kerromme toisillemme ne todelliset tunteet, joita ei ole järkevää tällä hetkellä kertoa suoraan. Molemmat tiedetään ne kyllä, palstan välityksellä, ja toisillemme vihjaten, mitä kannattaa netistä etsiä.
Outoa, sehän on jo käynyt selväksi. Olemme todenneet tämän kuitenkin vielä toistaiseksi parhaaksi vaihtoehdoksi.Todelliset tunteet on tosiaan kerrottu moneen kertaan.
Kaikki kipeät kaipaamiset, ilot ja surut myös..
Rakkaudesta, seksistä ja ihmissuhteista on puhuttu, kannustettu toinen toisiamme.
Tämä on niin hyvä näin. 'Tiedän, että elämäni rakkauteni tietää mitä ajattelen... Se merkitsee minulle niin paljon.
Hyvää yötä kulta... nuku hyvin.
'Tarttee mennä nukkumaan, pajon tekemistä huomenna ja sunnuntaina ja flunssakin pukkaa päälle,
Kurkkuakin niin pistää.... - Ap
oitärakas kirjoitti:
Todelliset tunteet on tosiaan kerrottu moneen kertaan.
Kaikki kipeät kaipaamiset, ilot ja surut myös..
Rakkaudesta, seksistä ja ihmissuhteista on puhuttu, kannustettu toinen toisiamme.
Tämä on niin hyvä näin. 'Tiedän, että elämäni rakkauteni tietää mitä ajattelen... Se merkitsee minulle niin paljon.
Hyvää yötä kulta... nuku hyvin.
'Tarttee mennä nukkumaan, pajon tekemistä huomenna ja sunnuntaina ja flunssakin pukkaa päälle,
Kurkkuakin niin pistää....No joo, tulihan sieltä edes yksi trollaattori. Hyvä toisaalta, että ihmisillä on tekemistä...
Kaiken kaikkiaan, taidamme olla jonkinlaisia "outolintuja".
Prosessi, joka on johtanut tosielämästä palstalle, ja palstalta tosielämään nivoutuen, on ollut pitkä, ja vaiheikas. Tämä on toivottavasti vain välivaihe palstan, ja tosielämän nivoutumasta, ihojen kosketukseen, ja siihen lopulliseen IRL.
- pirkanm,aa
Mä en usko et mun kaivattu lukee ja hokaa että mä oon täällä en usko alkaa N kirjaimella annan sille vaikka ruusun jos arvaa kuka oon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770