kaloja ILMAISEKSI hyviin koteihin :)

kalojenjakelija

heippa! jos jollakin on kova hinku ostaa kaloja, nyt niitä olisi annettavana täysin ilmaiseksi :]
huomatkaa että myyn kaloja AINOASTAAN niille, jotka eivät laita niitä mihinkään kymmenlitraisiin purkkeihin, ja akvaarioihin jotka täyttävät kyseisten kalojen elinolovaatimukset (mm. akvaarion koko, veden lämpötila, pH, kovuus, virtaus, ruokinta, muut kalat, yms)

kalat sain vanhemmiltani noin viikko sitten kun halusin leikkiä eläintenpelastajaa, huonot elinolosuhteet eivät ole minun vikani siis (näitä ovat mm. kolme leväbarbia satalitraisessa ja se ettei akvaariossa ole ollenkaan lämpömittaria)

- kolme leväbarbia
- kolme partamonnia (porukat ostivat tänään vaikka sanoin vastaan....argh, eli siis ihan pikkuisia ovat)
- seitsemän neontetraa
- yksi piikkisilmä

jos kiinnostui kukaan niin laittakaa viestiä tänne:

[email protected]

7

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VIIVI

      hei!minä olen ihan akvaariofriikki mut ku ne tosiaan maksaa nii pall et ei kovin monta oo mullakaan.akvario on n.300l ja ottaisin nuo mielellään mut kuinka pitkä matka kohan meidän ois,kohdata??olen salosta.Annika.

      • kalojenjakelija

        noh, minä olen Joensuusta, mutta ajattelin fisut lähettää pikarahdilla matkahuollon (bussi) kautta jossain vesitiiviissä muovilaatikossa ja mainostaa paketin kyljessä että elävää tavaraa, se näköjään olisi paras vaihtoehto.

        olisi kiva jos laittaisit tuonne sähköpostiini [email protected] oman sähköpostisi niin sovittaisiin asiasta tarkemmin :]


    • Karosha

      Missä päin Suomea?

      • kalojenjakelija

        Joensuu


    • kalojenjakelija

      Aaaaagh. anteeksi kovasti, on ollut uskomattomasti opiskelukiireitä ja unohdin tämän kokonaan.... asia hoidossa.

    • Ankka

      Kalat ovat jo menneet?

    • genkigabboo

      Haluaisin piikkisilmän mikäli se vain ilmaseksi käy. :)
      Olen akvaarioharrastaja, minulla on 2 omaa akvaariota toinen iso ja toinen poikue allas 98l ja 40l poikue-allas.

      Minulla on nyt isossa akvaariossani 6 piikkisilmää, että en usko, että sekään kuolisi. (ovat olleet minulla noin vuoden)

      Eli olisitko valmis maksamaan rahdin vai miten?
      Ota kaveriksi genkigabbo täällä Suomi24 ja jutellaan lisää... :)
      Se olisi kivaa lisäystä 6 piikkisilmääni :) :)

      Terveisin: genkigabbo Kainuusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe