kaloja ILMAISEKSI hyviin koteihin :)

kalojenjakelija

heippa! jos jollakin on kova hinku ostaa kaloja, nyt niitä olisi annettavana täysin ilmaiseksi :]
huomatkaa että myyn kaloja AINOASTAAN niille, jotka eivät laita niitä mihinkään kymmenlitraisiin purkkeihin, ja akvaarioihin jotka täyttävät kyseisten kalojen elinolovaatimukset (mm. akvaarion koko, veden lämpötila, pH, kovuus, virtaus, ruokinta, muut kalat, yms)

kalat sain vanhemmiltani noin viikko sitten kun halusin leikkiä eläintenpelastajaa, huonot elinolosuhteet eivät ole minun vikani siis (näitä ovat mm. kolme leväbarbia satalitraisessa ja se ettei akvaariossa ole ollenkaan lämpömittaria)

- kolme leväbarbia
- kolme partamonnia (porukat ostivat tänään vaikka sanoin vastaan....argh, eli siis ihan pikkuisia ovat)
- seitsemän neontetraa
- yksi piikkisilmä

jos kiinnostui kukaan niin laittakaa viestiä tänne:

[email protected]

7

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VIIVI

hei!minä olen ihan akvaariofriikki mut ku ne tosiaan maksaa nii pall et ei kovin monta oo mullakaan.akvario on n.300l ja ottaisin nuo mielellään mut kuinka pitkä matka kohan meidän ois,kohdata??olen salosta.Annika.

• kalojenjakelija

noh, minä olen Joensuusta, mutta ajattelin fisut lähettää pikarahdilla matkahuollon (bussi) kautta jossain vesitiiviissä muovilaatikossa ja mainostaa paketin kyljessä että elävää tavaraa, se näköjään olisi paras vaihtoehto.

olisi kiva jos laittaisit tuonne sähköpostiini [email protected] oman sähköpostisi niin sovittaisiin asiasta tarkemmin :]

• Karosha

Missä päin Suomea?

• kalojenjakelija

Joensuu

• kalojenjakelija

Aaaaagh. anteeksi kovasti, on ollut uskomattomasti opiskelukiireitä ja unohdin tämän kokonaan.... asia hoidossa.

• Ankka

Kalat ovat jo menneet?

• genkigabboo

Haluaisin piikkisilmän mikäli se vain ilmaseksi käy. :)
      Olen akvaarioharrastaja, minulla on 2 omaa akvaariota toinen iso ja toinen poikue allas 98l ja 40l poikue-allas.

Minulla on nyt isossa akvaariossani 6 piikkisilmää, että en usko, että sekään kuolisi. (ovat olleet minulla noin vuoden)

Eli olisitko valmis maksamaan rahdin vai miten?
      Ota kaveriksi genkigabbo täällä Suomi24 ja jutellaan lisää... :)
      Se olisi kivaa lisäystä 6 piikkisilmääni :) :)

Terveisin: genkigabbo Kainuusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      182
      11366
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2355
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1831
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1775
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1413
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe