aapua

?

Äsken. Kun olin huoneessani tekemässä läksyjä ja vahdin 4 v pikkusiskoani ja koiramme rosmo [pit bull] oli samassa huoneessa. Kävin vessassa. Mutta sillävälin rosmo hyökkäsi pikkusiskoni kimppuun. Kuului vain itkua. Juoksin äkkiä takaisin ja rosmo oli purrut siskoni vasempaan jalkaterään syviä haavoja. Jänteet näkyvät ja verta tuli paljon. Vanhempani ovat ulkona. En uskalla kertoa heille ettei rosmoa lopetettaisi. Mitä pitäisi tehdä!???

5

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut

Mikä olisi hyvä tekosyy. Olen ajatellut kertoa. Että olin pikkusiskoni kanssa ulkona ja vieras irtonainen koira kävi kimppuun. Onko uskottava??

• huolestunut

Mikä olisi hyvä tekosyy. Olen ajatellut kertoa. Että olin pikkusiskoni kanssa ulkona ja vieras irtonainen koira kävi kimppuun. Onko uskottava??

• apuu

Vanhempani tulevat kohta kotiin ja tarvitsen pikaisesti hyvän selityksen. Sanon vaikka että itse tein jos ei muuta.

• jussin mamma

parasta kertoa totuus. Nyt jalka, sitten kurkku, jopa itseltäsi. Niin, ja entäs pikkusisko, se kai sanoo jotain, jos osaa puhua ja jos ei, niin ulkojuttu ei mene senkään vertaa läpi. Pitäishän ne hampaanjäljet olla kengässä ja housunlahkeessakin! Niin ja miten muka itse tekisit siskosi kintuun koiranpuremaa vastaavan jäljen. Soita 112, ja selitä tilanne. Siskos on saatava LÄÄKÄRIIN, siis ellei kirjotus ole pelkkää satua

• tosiasiaa

Pit bull on vaarallinen rotu englannissa se on kielletty, koska se on arvaamaton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6605
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3591
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3148
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2372
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2211
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2123
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      2116
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2039
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1942
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1668
    Aihe