Äsken. Kun olin huoneessani tekemässä läksyjä ja vahdin 4 v pikkusiskoani ja koiramme rosmo [pit bull] oli samassa huoneessa. Kävin vessassa. Mutta sillävälin rosmo hyökkäsi pikkusiskoni kimppuun. Kuului vain itkua. Juoksin äkkiä takaisin ja rosmo oli purrut siskoni vasempaan jalkaterään syviä haavoja. Jänteet näkyvät ja verta tuli paljon. Vanhempani ovat ulkona. En uskalla kertoa heille ettei rosmoa lopetettaisi. Mitä pitäisi tehdä!???
aapua
5
131
Vastaukset
- huolestunut
Mikä olisi hyvä tekosyy. Olen ajatellut kertoa. Että olin pikkusiskoni kanssa ulkona ja vieras irtonainen koira kävi kimppuun. Onko uskottava??
- huolestunut
Mikä olisi hyvä tekosyy. Olen ajatellut kertoa. Että olin pikkusiskoni kanssa ulkona ja vieras irtonainen koira kävi kimppuun. Onko uskottava??
- apuu
Vanhempani tulevat kohta kotiin ja tarvitsen pikaisesti hyvän selityksen. Sanon vaikka että itse tein jos ei muuta.
- jussin mamma
parasta kertoa totuus. Nyt jalka, sitten kurkku, jopa itseltäsi. Niin, ja entäs pikkusisko, se kai sanoo jotain, jos osaa puhua ja jos ei, niin ulkojuttu ei mene senkään vertaa läpi. Pitäishän ne hampaanjäljet olla kengässä ja housunlahkeessakin! Niin ja miten muka itse tekisit siskosi kintuun koiranpuremaa vastaavan jäljen. Soita 112, ja selitä tilanne. Siskos on saatava LÄÄKÄRIIN, siis ellei kirjotus ole pelkkää satua
- tosiasiaa
Pit bull on vaarallinen rotu englannissa se on kielletty, koska se on arvaamaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131334Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511279- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?115999- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52552
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473