Äsken. Kun olin huoneessani tekemässä läksyjä ja vahdin 4 v pikkusiskoani ja koiramme rosmo [pit bull] oli samassa huoneessa. Kävin vessassa. Mutta sillävälin rosmo hyökkäsi pikkusiskoni kimppuun. Kuului vain itkua. Juoksin äkkiä takaisin ja rosmo oli purrut siskoni vasempaan jalkaterään syviä haavoja. Jänteet näkyvät ja verta tuli paljon. Vanhempani ovat ulkona. En uskalla kertoa heille ettei rosmoa lopetettaisi. Mitä pitäisi tehdä!???
aapua
5
127
Vastaukset
- huolestunut
Mikä olisi hyvä tekosyy. Olen ajatellut kertoa. Että olin pikkusiskoni kanssa ulkona ja vieras irtonainen koira kävi kimppuun. Onko uskottava??
- huolestunut
Mikä olisi hyvä tekosyy. Olen ajatellut kertoa. Että olin pikkusiskoni kanssa ulkona ja vieras irtonainen koira kävi kimppuun. Onko uskottava??
- apuu
Vanhempani tulevat kohta kotiin ja tarvitsen pikaisesti hyvän selityksen. Sanon vaikka että itse tein jos ei muuta.
- jussin mamma
parasta kertoa totuus. Nyt jalka, sitten kurkku, jopa itseltäsi. Niin, ja entäs pikkusisko, se kai sanoo jotain, jos osaa puhua ja jos ei, niin ulkojuttu ei mene senkään vertaa läpi. Pitäishän ne hampaanjäljet olla kengässä ja housunlahkeessakin! Niin ja miten muka itse tekisit siskosi kintuun koiranpuremaa vastaavan jäljen. Soita 112, ja selitä tilanne. Siskos on saatava LÄÄKÄRIIN, siis ellei kirjotus ole pelkkää satua
- tosiasiaa
Pit bull on vaarallinen rotu englannissa se on kielletty, koska se on arvaamaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333064Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441530Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928- 56924
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699