Äsken. Kun olin huoneessani tekemässä läksyjä ja vahdin 4 v pikkusiskoani ja koiramme rosmo [pit bull] oli samassa huoneessa. Kävin vessassa. Mutta sillävälin rosmo hyökkäsi pikkusiskoni kimppuun. Kuului vain itkua. Juoksin äkkiä takaisin ja rosmo oli purrut siskoni vasempaan jalkaterään syviä haavoja. Jänteet näkyvät ja verta tuli paljon. Vanhempani ovat ulkona. En uskalla kertoa heille ettei rosmoa lopetettaisi. Mitä pitäisi tehdä!???
aapua
5
91
Vastaukset
- huolestunut
Mikä olisi hyvä tekosyy. Olen ajatellut kertoa. Että olin pikkusiskoni kanssa ulkona ja vieras irtonainen koira kävi kimppuun. Onko uskottava??
- huolestunut
Mikä olisi hyvä tekosyy. Olen ajatellut kertoa. Että olin pikkusiskoni kanssa ulkona ja vieras irtonainen koira kävi kimppuun. Onko uskottava??
- apuu
Vanhempani tulevat kohta kotiin ja tarvitsen pikaisesti hyvän selityksen. Sanon vaikka että itse tein jos ei muuta.
- jussin mamma
parasta kertoa totuus. Nyt jalka, sitten kurkku, jopa itseltäsi. Niin, ja entäs pikkusisko, se kai sanoo jotain, jos osaa puhua ja jos ei, niin ulkojuttu ei mene senkään vertaa läpi. Pitäishän ne hampaanjäljet olla kengässä ja housunlahkeessakin! Niin ja miten muka itse tekisit siskosi kintuun koiranpuremaa vastaavan jäljen. Soita 112, ja selitä tilanne. Siskos on saatava LÄÄKÄRIIN, siis ellei kirjotus ole pelkkää satua
- tosiasiaa
Pit bull on vaarallinen rotu englannissa se on kielletty, koska se on arvaamaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3884253Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1151606- 1351454
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko691184Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔691013Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151006Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12937- 38910
- 65891
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60889