Hei. Olen 16 vuotias poika jolla on elämä edessänsä. Minulle on kuitenkin käynyt jotain hiukan masentavaa. Olin nääs noin kolme vuotta sitten tavannut tytön. Tyttö oli ihastunut minuun ja minua ei kiinnostanut. Tämä tapahtui kuudennella luokalla. Seitsemännellä luokalla paikkamme vaihtuivat. Minä ihastuin häneen, mutta häntä ei puolestaan kiinnostanut. Onnistuin kertomaan tunteistani tytölle seitsemännen luokan lopussa ja tyttö ei tiennyt mitä sanoa siihen. Luulin että siitä olisi voinut kehittyä jotain, mutta sain rukkaset kahdeksannella luokalla. Liki vuoden päivät olen ollut "kuivilla", mutta nyt kun me käymme samaa isoskoulutusta, niin minä repsahdin uudelleen häneen. Tai ainakin minusta siltä tuntuu. Tätä outoa tunnetta on kestänyt jo muutaman päivän ja en tiedä onko se ohi menevää vai jatkuvaa, kuten se oli silloin seitsemännellä luokalla.
Haluaisin tutustua tyttöön ja tämä tunne estää minua unohtamasta asiaa. Tuntuisi kuin minulla olisi painoja sydämelläni. Koska olen saanut kerran jo rukkaset, niin en halua pahoittaa mieltäni uudestaan, joten lähestyminen on erittäin vaikeata minulle. Jos joku voisi antaa minulle pientä vinkkiä tähän asiaan. Peruskoulu loppuu minulta tänä keväänä ja suuntaan lukioon. Enkä halua masentua enää näin loppusuoralla. Kiittäisin todella paljon avustanne. Pidän tästä tytöstä kovin.
Pyydän viellä sitä että älkää lähettäkö viestiä että unohda se tyttö. Tällä hetkellä en voi mitenkään unohtaa häntä. Minä kyllä osaan unohtaa sitten kun vain pystyn. Jotain vinkkiä lähestymiseen tai jotain jolla saisin ajatukset pois hänestä.
Vanhan rakkauden herääminen.
3
96
Vastaukset
- tiiviraavi666
siitä vaan jahtaamaan samaa vaikka rukkaset jo tulikin. mitään menetettävää ei ole. kadut vaan myöhemmin, jos et lähtenyt tuota jahtaamaan aktiivisesti.
- Kevään rakastaja
Niin kai se sitten on. Olen kuitenkin hiukan sisäänpäin suuntautuva persoona naisten suhteen. Kyllä se minulta onnistuu mutta se vaatii vain hiukan kehittelyjä. Kiitti kuiteskin.
- tämmönevhaa
Ittekki oon sisäänpäin sulkeutunu ja se on harmittanu kyl useesti. Nainen josta olen kiinnostunut on nyt mahdotonta enää saada ku pelkurina pidin vaa turpani kii. Itte oon luovuttanut jo koko elämän onnen suhteen, älä siis viivyttele vaa hakkaa päälle!!!!!!!! XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760