http://metrolive.fi/videot/video/4893/tallainen-on-martinan-uusi-musiikkivideo/
Tässä tämä kumihuuli selittää, kuinka hänelle järjestettiin Maarianhaminassa juhlat videota tehdessä. Oli niin suuren maailman meininkiä, että tuli "fläsäri" 80-luvulta ja Madonnan kiertue mieleen. Ämmä on vielä mitättömämmän näköinen kuin muistin. Ei eroa millään lailla harmaasta kaduntallaajasta muutoin kuin rumien silikoniensa ja luonnottomien huuliensa takia. Tai kadulla näkee kyllä joka päivä paremman näköisiä naisia.
Maran "fläsäri"
7
337
Vastaukset
- No huh huh!
Nyt on ihan pakko sanoa, että toivottavasti Alex oli paikalla tarkistamassa, että tuonkin jälkeen kakki oli kunnossa.
Taviksella ei olisi ollut! - Olen ihana
Taisi ennemminkin tulla ripuli ja suun kautta. Siinä maksaläiskätkin (taas hoitamatta) väpättivät. Selviä keskittymisvaikeuksia katseen pälyillessä, mahtoiko Pirkka-monivitamiineilla olla osuutta asiaan.
- vajakki
aargh, on se vaan karseeta...
- Glorkkaus
Siis MITÄ? Pullonpyöritys keskellä päivää raju juttu?
Oonkohan mä nyt ihan kujalla, kun musta toi ei oo mitään. Kakaratkin vetää tollasta settii.- Olen ihana
Martsuliinan maailma jäänyt sinne nukkekotiasteelle.
- :D
Mara luulee olevansa seuraava Madonna! XDXDXD
- Olen ihana
Noita-akka-look on ainakin omasta takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760