Laiskat miehet on paihinta

rikotut perheet

mitä tiedän.

Miehet olettaa että äiti hoitaa ja maksaa kaiken.

Sitten ne herää kun lapset ovat isoja eikä tarvi kokoaikaista hoitamista. Sitten taas unohdetaan, kun elarit loppuu kun pitäisi maksaa koulutusavustusta opintoihin. Miehet katoaa.

Usein syynä on se uusio, joka rikkoo perheitä ja luulee että pelastaa miehen.

9

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölkööl

Miehet ovat aina syyllisiä.

• V-PK

Uusio pelastaa koko perheen, näinhän se usein on.

• evvk miehet

täytyy löytyä sen verran arvostelukykyä itseltä ettei ihan minkä tahansa Jampan kanssa perusta perhettä..
      esim. mies joka ryyppää aina kun on mahdollisuus ei varmaan ole paras mahdollinen isä tai puoliso..

mutta tosiaan, nykyään tuntuu että miehet ovat laiskistuneet ihan urakalla..mitään ei tehdä ja jos "joutuu" osallistumaan johonkin kotitöihin niin kiukutellaan kuin pikkulapset..nimimerkillä kokemusta on..
      tänä päivänä tuntuu muutenkin olevan täysin normaalia että 30v aikuiset ihmiset eivät osaa valmistaa ruokaa itse, vaan käytetään pakasteita ja muita eineksiä.
      siivouksenkin suorittaa joko tyttöystävä, äiti tai siivooja miehillä.

itsekin olen alkanut miettimään, että jos ikinä lapsen haluan niin hankkiudun raskaaksi jollekin hyvännäköiselle ja mukavalle tyypille, ja kasvatan lapseni yksin, kertomatta miehelle mitään lapsestaan. sillä en halua aikuista miestä nurkkiini "homehtumaan".
      miehistä ei vain nykypäivänä ole mitään hyötyä, enemmän haittaa ja rasitetta.
      aina valitetaan jostakin, milloin siitä että joutuu siivoamaan, milloin seksistä..mä en vaan jaksa kuunnella.

• NäinMeillä

Jotta ei ihan todellisuus unohtuisi niin miehet eivät koskaan historiassa ole osallistuneet niin paljon perinteisiin kotitöihin (ruoan laitto, siivous jne.) ja lasten hoitoon kuin nykyään. Eivät kaikki toki niin tee mutta itse olen lähipiirissäni nähnyt vaikka kuinka monta miestä jotka tekevät kotona vähintään yhtä paljon kuin vaimonsa. Ja kaikki tavallisia fiksuja miehiä.

• joulupukin muori

Usein se on kotoa opittua, ettei pojan tarvi tehdä mitään, ei huolehtia mistään.

Erot on tehty liian helpoiksi, minusta sitä pitäisi kiristää, vaikka niin, että alle 15 v lasten vanhemmat ei saa erota, tai jos eroo, eivät saa ottaa uutta puolisoa tai seuralaista, ennenkuin lapsi on 18 v. Näin syntyisi pakolla isä lapsi suhde, joka kestää ja kestää.

Tai sitten ei, aina löytyy kjoka laista varmaan joku porsaan reikä.. mutta tosiasia on että miehet pääsee aina helpolla.

• seiskaäiti

Olet siis eroja vastaan, olipa tilanne mikä hyvänsä? Omasta kohdastani voin sanoa, että onni ettet ole saanut tahtoasi läpi. Minusta oli kiva katella auringon nousua tänä aamuna, ilman eroa haukkaisin tällä hetkellä muraa. Ja kaikki seitsemän olisi ilman isää ja äitiä.....

• eipä monta ole

On se joskus näinkin, tunnen perheen jossa 4 lasta, äiti kotona ja isä käy töissä. Kun isä tulee kotiin niin alkaa tehdä perheelle ruokaa, siivoaa korjaa ompelukoneella lasten vaatteet, neuloo sukat ym. Äiti ei tee juuri mitään, paitsi pitää silmällä nuorinta joka ei ole koulussa, lämmittää isän valmistaman ruuan tai antaa voileipää lapsille. Isä on niin rauhallinen että tuskin koskaan suuttuu. Ihana mies harvinainen.

• tallukka3

olen hoitoalalla oleva ihminen joka tekee kotona kaiken 3 puolesta plus koira

on loppu. varsinkin sukujouluna. auttakee!!!!! yks o puuttuu lauseesta korjatkee..

siis kaikki tulloo meille naattimaan valamiista joulusta.. ps 8 vuoden koemuksella.

• mie oon vaan yhen lapsen äiti, mutta lapsi on vilkas ja vaatii koko ajan huomiota. olen itse vammaistyössä hoitoalalla ja voin sanoa että töissä oot lomalla. lapsi on vilkas 8 vuotias ja mies on laiska adhd perseestä, joka ei tee mitään kotona. Millä mie listin sen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe