Luin juuri asiasta, jossa kerrottiin että alkoholisti on myös alkoholisti senkin jälkeen, että ei enää juo.
Hyvin halposti alkaa uudelleen, mutta alkoholisti on itselleenkin jonkinlainen yli-ihminen, hänen täytyy aina valahdella.
Alkoholisti on myös hyvin itsekeskeinen, hän voi varastaa lapsiltaan, puolisoltaan ja yleensä keneltä voi ja syyttää vaikka pientä lasta, mutta ei tunnusta itse tehneensä asiaa. Alkoholisti on mestari selittämään valheitaan, joita hän ei tunnusta.
Kenenkään ei kannata uskoa henkilöön siltikään, vaikka sanoo lopettaneensa, tämä ihmisluonne jatkaa valehteluaan ja käyttää hyväkseen kaikkia mahdollisia henkilöitä. Älä koskaan jätä esim. rahaa kotona sellaiseen paikkaan, josta tämä voi sen saada, hän varastaa ja varmasti syyttää vaikka omaa lastaan. Älä jätä arvoesineitä hänen saatavilleen, nekin lähtevät myyntiin.
Parantuuko alkoholisti
6
206
Vastaukset
- Uutta tietoako?
Älähän nyt kuitenkaan valahtele....
- Ihanko totta
Opit nyt lukemaan? Et vieläkään ole oppinut lukemaasi ymmärtämään? Kaikissa ihmisryhmissä pätevät samat käyttäytymismallit, ehkä homma tuntuu noin yksinkertaiselta, kun omalle kohdalle kolahtaa.
- Varokaa ihmeessä
Arvasin kyllä kannaottonne, mutta totuus on kuitenkin kirjoittamani mukainen.
Tiedän, että asia on arka hyvin monelle. Luottaa ei entiseen alkoholistiin kanntata. - Herra n:o 47
Olen täysin samaa mieltä kanssasi......
- Alkoholismi :(
Alkoholisti on aina alkoholisti. Eli tarkoittaa sitä, että vaikka olisi 10 vuotta juomatta ja yhden kerran haluaa sen saunakaljan, niin siitä alkaa juomaputki. Alkoholisti ei voi lopettaa koskaan yhteen kaljaan. Alkoholismi on ilkein sairaus mitä tiedän, koska siihen ei ole lääkettä.
- ei abso,mut viisas
Ei parane, ellei itse myönnä ongelmaa ja halua parantua. Kyse on ennekaikkea uuden raittiin elämätavan varjelemista, johon vaaditaan sitoutumista.
Se onkin sitten toinen juttu¨.
Monimutkainen sairaus ja kuvio. Ja on myös läheisten ongelma. Läheisten kannattaa opetella elämään omaa elämää - ei alkoholistin ja tarvittaessa paeta paikalta ja jättää uppoa laiva.
Alkoholisti on narsisti pahimmasta päästä. Ja valitettavan usein myös onnettomien olosuhteiden uhri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750