volvo s40 1.6diesel, kokemuksia

vaihtaja

Kertokaa miten on tuo volvo toiminut.
Kävin koeajolla ja tuntui hyvältä, varsinkin penkit. Voiko noin pieni kulutuslukema olla totta.

Nykyään neljättä vuotta oleva toyota joka on toiminut. Ajolleen volvo oli aivan toista maata.

4

8345

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poju

Itsellä ollut nyt 1000 kilometriä pääasiassa maantieajoa. Tietokoneen kulutus 5,2l/100km ja tankkauksesta laskettu 5,9l/100km. Jännä nähdä laskeeko tuo yhtään kun kone "tekeytyy".

• vaihtaja

2.0 d toyotalla kulutus läpi vuoden 5.1.
        Tuo Volvo näkyy menevän lähelle sitä.

• veeeeee50
        vaihtaja kirjoitti:

2.0 d toyotalla kulutus läpi vuoden 5.1.
        Tuo Volvo näkyy menevän lähelle sitä.

Joo, mulla 2010 v50 1.6d, ajotieturi näyttää 4.9l keskikulutusta. Ajettu 50 000km.
        Ajotieturia ei ole ikinä nollattu.

• maksettu auto tallis

Hei kuuleppas ajoltaan toinen juttu. s40 volvoa ei kovin ihmeelliseksi voi ajoltaan sanoa joten epäuskottavaa on toyota juttusi. Jos toyota jokin 1990 670tkm ajettu niin sitten mutta jos vertaat saman aikakauden ja kokoisen volvoon s40 niin eipä ole toyota huonompi. Tuo volvon kone tai sama konehan on myös mazda citroen autoissakin ja se kone on mainio käyttö ominaisuuksiltaan. Vie vähän ja liikuttaa koria ihan kivan arkisen tahtii joka riittää varmasti kaikille joilla on terve pää. Noi d5 200hv on täysin öykkärikäyttöön tarkootettuja joilla on rahaa ja heikkoa itsetuntoa pullisteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe