Näin Martinan uimahallissa ja voin kertoa 100%, että ei ole raskaana. Bluffia koko juttu raskaudesta.
Martina uimahallissa
55
6424
Vastaukset
- aitolehmä
Tiedettiin jo aikaisemminkin mutya ei lisävahvistus pahaa tee...ihme lumppu tuo viiksi
- gtv.
ihme stalkkaajia... tai no kyllähän hyvän näköisen naisen perään vähän tulee itsekin katsottua.
- hahha taas
Milloinkohan näit??
- Olen ihana
Häikäistyit varmaan siitä ylitsepursuavasta kauneudesta. Eikä taatusti vajonnut, kun kellukkeet roikkuvat kainaloissa omasta takaa. Ja sitä liikkeen sulavuutta nenän alla sijaitsevien huolella muotoiltujen vedenohjainten avatessa tietä.
- terve!
Olet mielisairas.
- Olen ihana
terve! kirjoitti:
Olet mielisairas.
En suinkaan, olen vaan hukannut itseni tähän kopiviidakkoon!
- MartinaFani
No katotaas sitten kun lapsi syntyy! Turha levitellä valheita täällä!!
- 665565
No mut jos se on vasta rv 14-15 niin eihän se sit kauhea kumpu välttämät edes ole?
- 24
Mites sillä alkuvuodesta olis sitten jo jättiläismaha raskaudessa, kuten itse kirjoitti blogiinsa. Kakki siellä vain oli.
- ?
Missä uimahallissa ja milloin?
- Perätön väite
Tähän kysymykseen ei tulla koskaan saamaan vastausta.
Samanlaista paskaa se on kuin taannoin väitettiin, ettei Martina käynyt vastaanotolla kätölöopistolla tai naisten klinikalla. Kun alettiin kysyä tarkempaa tietoa väitteen taakse, tuli hiljaisuuden muuri. Tai ei täydellisen hiljaista: pieni rapina ja ropina vain kuului kun nettinäädät vilistivät koloihinsa keksimään uusia typeriä väitteitään harhaisissa katkerissa mielissään. - vt
Perätön väite kirjoitti:
Samanlaista paskaa se on kuin taannoin väitettiin, ettei Martina käynyt vastaanotolla kätölöopistolla tai naisten klinikalla. Kun alettiin kysyä tarkempaa tietoa väitteen taakse, tuli hiljaisuuden muuri. Tai ei täydellisen hiljaista: pieni rapina ja ropina vain kuului kun nettinäädät vilistivät koloihinsa keksimään uusia typeriä väitteitään harhaisissa katkerissa mielissään.Uskomatonta soopaa ja uusien ketjujen aloittamisia! Ja tottakai "Olen kamala" taas näätänä paikalla, sen(kin) ihmisen pitäisi olla hoidossa!
Sekopäitä, missä näiden omat lapset, läheiset ja perheet oikein on? - huumoriakehiin
vt kirjoitti:
Uskomatonta soopaa ja uusien ketjujen aloittamisia! Ja tottakai "Olen kamala" taas näätänä paikalla, sen(kin) ihmisen pitäisi olla hoidossa!
Sekopäitä, missä näiden omat lapset, läheiset ja perheet oikein on?Mutta Martina-fani oli myös ensimmäisten joukossa paikalla! Kuten jo pari vuotta sitten. Lainaus ketjun alusta:
"Entä se niitten sekopää fani? Kuka se on? Missä niitä sen sekoviestejä on jossa se haukkuu kaikki muut näihin piireihin viestitelleet? Laittakaa linkkejä niistä please koska haluan lukee niitä mitä sille sekolle on vastattu koska ne vastaukset ovat kuulemma sikahyviä provojuttuja. En ole aikaisemmin täällä sekoillut ja nyt kuulin tstä ja haluan tietää mistä on kymysys:D "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9481621 - Keksiskek
Perätön väite kirjoitti:
Samanlaista paskaa se on kuin taannoin väitettiin, ettei Martina käynyt vastaanotolla kätölöopistolla tai naisten klinikalla. Kun alettiin kysyä tarkempaa tietoa väitteen taakse, tuli hiljaisuuden muuri. Tai ei täydellisen hiljaista: pieni rapina ja ropina vain kuului kun nettinäädät vilistivät koloihinsa keksimään uusia typeriä väitteitään harhaisissa katkerissa mielissään.Joku keksii juttuja omasta päästään. Mikä sekin oli, että Stefun kanssa olisi välit poikki? Kuiteski kävivät laskettelemassa ja kaikkea. Martina itse kertoi, kai se nyt parhaiten asiansa tietää!
- apuvapuav
Voi apua että joku voi olla noin hyväuskonen tollo: Keksiskek...".. "martina itse kertoi..." just joo.
Apua mikä tollo!!!- kevät on rakkauden
Martina nähty Stefanin kanssa menevän Korkeavuorenkatu pitkin. Olivat kävelleet käsi kädessä eli rakkaus kukoistaa. Nythän Martina on laivalla.
- jep!
Ja joku lähiön siiderivalas, joka kuvittelee käyvänsä uimahallissa on toooodellla luotettava tietolähde! Ylipäätään ihminen, joka kyttää jonkun julkkiksen vauvamahaa on päästään vialla.
- neiti toukokuu
kevät on rakkauden kirjoitti:
Martina nähty Stefanin kanssa menevän Korkeavuorenkatu pitkin. Olivat kävelleet käsi kädessä eli rakkaus kukoistaa. Nythän Martina on laivalla.
Toivottavasti voittaa :)
- Jepsistä jee
jep! kirjoitti:
Ja joku lähiön siiderivalas, joka kuvittelee käyvänsä uimahallissa on toooodellla luotettava tietolähde! Ylipäätään ihminen, joka kyttää jonkun julkkiksen vauvamahaa on päästään vialla.
Ja nainen, joka teeskentelee raskautta, on ihan täysissä sielun ja mielen voimissa.
- jep!jep!
Jepsistä jee kirjoitti:
Ja nainen, joka teeskentelee raskautta, on ihan täysissä sielun ja mielen voimissa.
Oletko ollut ultrassa läsnä, oletko nähnyt raskaustestin, miten maailmassa sinä voit tietää yhtään mistään yhtään mitään? Mene hoitoon!
- Älykkäpiö
jep!jep! kirjoitti:
Oletko ollut ultrassa läsnä, oletko nähnyt raskaustestin, miten maailmassa sinä voit tietää yhtään mistään yhtään mitään? Mene hoitoon!
Seura tekee kaltaisekseen. Hanki elämä ja opettele kirjoittamaan jotain muuta kuin tuota läpikaluttu Mene hoitoon.
- fjtytuk
(Tuo kommenttini oli tarkoitettu tuolle jep!jep!:lle)
- siiderivalas eirasta
jep! kirjoitti:
Milloin Sinä olet itse käynyt uimassa? Lenkillä? Salilla? Tai edes jossain läppärisi näköpiiristä poissa?
- fjtytuk
fjtytuk kirjoitti:
(Tuo kommenttini oli tarkoitettu tuolle jep!jep!:lle)
Kappas, jepjep oli pyytänyt poistamaan kommenttini.
- TRRRRUUUU
Pöh! Täyttä paskaa, ei ne missään oo käsi kädes kävelly!!!! Puoli stadia tietää ettei ne enää oo yhdessä.
- jep!
Puoli stadia, eli jonkun tällaisen vajakkipalstan elämättömät ämmät, just!
- Olen ihana
jep! kirjoitti:
Puoli stadia, eli jonkun tällaisen vajakkipalstan elämättömät ämmät, just!
Myönnän olevani sairas ihminen!
- Olen ihana
Olen ihana kirjoitti:
Myönnän olevani sairas ihminen!
Varokaa halpoja kopioita. Monistun sitä tahtia, etteivät pysy nimimerkkien perässä.
- Olen ihana
Olen ihana kirjoitti:
Varokaa halpoja kopioita. Monistun sitä tahtia, etteivät pysy nimimerkkien perässä.
Olen siis tajunnut kärsiväni multipersoonahäiriöstä!
Olen siis itseäni (ketäpä muuta) lainatakseni, yhä kiihtyvällä tahdilla monistuva halpakopion halvempaakin halvempi kopio ;)))
Pysyttekö perässä?
Mutta niinhän se on sitä saa mitä tilaa ja runsain mitoin :) - Titityy!!!
Olen ihana kirjoitti:
Olen siis tajunnut kärsiväni multipersoonahäiriöstä!
Olen siis itseäni (ketäpä muuta) lainatakseni, yhä kiihtyvällä tahdilla monistuva halpakopion halvempaakin halvempi kopio ;)))
Pysyttekö perässä?
Mutta niinhän se on sitä saa mitä tilaa ja runsain mitoin :)Taidat oikeasti olla pihalla?? Olette kaikki todella VAINOHARHAISIA ja SAIRAITA ihmisiä, kuvittelette kaikenmaailman satuja päässänne, esim.että Martina on vain keksinyt raskautensa eikä ole oikeasti raskaana... Tajuatteko itse ollenkaan miten harhaisessa ja ennen kaikkea ahtaassa maailmassa päänne sisällä elätte?? Kohta Martinaa ei varmaan ole oikeasti olemassakaan, teidän mielestänne... Niin vainoharhaisia olette!!
- sirpsirp
Titityy!!! kirjoitti:
Taidat oikeasti olla pihalla?? Olette kaikki todella VAINOHARHAISIA ja SAIRAITA ihmisiä, kuvittelette kaikenmaailman satuja päässänne, esim.että Martina on vain keksinyt raskautensa eikä ole oikeasti raskaana... Tajuatteko itse ollenkaan miten harhaisessa ja ennen kaikkea ahtaassa maailmassa päänne sisällä elätte?? Kohta Martinaa ei varmaan ole oikeasti olemassakaan, teidän mielestänne... Niin vainoharhaisia olette!!
Sinäpä sen sanoit, uskomatonta touhua täällä! Käsittämätöntä millaisessa harhamaailmassa jotkut elää, eikä se ole edes omaa elämää vaan jonkun tuntemattoman Martinan!
- Pelkkä kuva?
Titityy!!! kirjoitti:
Taidat oikeasti olla pihalla?? Olette kaikki todella VAINOHARHAISIA ja SAIRAITA ihmisiä, kuvittelette kaikenmaailman satuja päässänne, esim.että Martina on vain keksinyt raskautensa eikä ole oikeasti raskaana... Tajuatteko itse ollenkaan miten harhaisessa ja ennen kaikkea ahtaassa maailmassa päänne sisällä elätte?? Kohta Martinaa ei varmaan ole oikeasti olemassakaan, teidän mielestänne... Niin vainoharhaisia olette!!
Onko julkisuuden Martinaa oikeasti olemassa? Eikö se ole brändi nimeltä Martina?
Toivottavasti Martinalla on se oikeakin elämä, kun julkisuus näyttäisi tuottavan pelkästään tappiota. - pajunoksa
Pelkkä kuva? kirjoitti:
Onko julkisuuden Martinaa oikeasti olemassa? Eikö se ole brändi nimeltä Martina?
Toivottavasti Martinalla on se oikeakin elämä, kun julkisuus näyttäisi tuottavan pelkästään tappiota.Niinhän se on julkisuuden henkilöillä, että kuva minkä näemme on brändi, rooli, todellinen ihminen on siellä takana.
Brändi voi onnistua tai sitten ei ja kaikkia ei miellytä koskaan.
Tottakai hänelläkin on se meiltä salassa oleva oma elämä. Se mitä hän esimerkiksi lapsestaan julkisuuteen jakaa ei ole heidän todellista lapsiperheen arkea, vaan pieniä kuvia sieltä täältä, emme tiedä mitään oikeasti!
Hän on tehnyt nuoruudessaan kaikenlaista mistä saa tunteita ja mielipiteitä herättävänä ja jakavana ihmisenä kuulla edelleen! Tempperamenttinen ja särmikäs persoona kun on.
Minä ainakin toivon hänen elämäänsä onnistumista niin yksityiselämässä, äitinä kuin hänen projekteissaan työssä. - Velaton tulevaisuus
pajunoksa kirjoitti:
Niinhän se on julkisuuden henkilöillä, että kuva minkä näemme on brändi, rooli, todellinen ihminen on siellä takana.
Brändi voi onnistua tai sitten ei ja kaikkia ei miellytä koskaan.
Tottakai hänelläkin on se meiltä salassa oleva oma elämä. Se mitä hän esimerkiksi lapsestaan julkisuuteen jakaa ei ole heidän todellista lapsiperheen arkea, vaan pieniä kuvia sieltä täältä, emme tiedä mitään oikeasti!
Hän on tehnyt nuoruudessaan kaikenlaista mistä saa tunteita ja mielipiteitä herättävänä ja jakavana ihmisenä kuulla edelleen! Tempperamenttinen ja särmikäs persoona kun on.
Minä ainakin toivon hänen elämäänsä onnistumista niin yksityiselämässä, äitinä kuin hänen projekteissaan työssä.Mwnwstystä jokainen tunnollinen verojensa ja maksujensa maksaja varmasti toivoo. Kuin myös sitä, että menestyksen myötä myös moraali maksujen osalta kohenisi.
- Velaton tulevaisuus
Velaton tulevaisuus kirjoitti:
Mwnwstystä jokainen tunnollinen verojensa ja maksujensa maksaja varmasti toivoo. Kuin myös sitä, että menestyksen myötä myös moraali maksujen osalta kohenisi.
Joku oli kääntänyt näppäimistön vinoon. :)
- bili1bali2
Titityy!!! kirjoitti:
By the way, mitä duunaat päivisin, Titityy?
- voihan ne
kuvat olla Viktorian aikaisia kuvia!
- Tyräkki
Voi lapsiparkaa ! Vanhempiaan ei voi valita...
Toivon syntymättömän takia, että raskaus ei ole totta. Kamalaa, jos syntyy raivoavalle, narsistiselle turhisjulkkisäidille, turha edes uneksia hyvästä ja terveestä itsetunnosta.
Piuhat poikki ! - Olen ihana
Kuningatar Victorian? Onhan se Mara aika rupsakka, mutta että niin vanha.
- mylläri2222
Oli nyt ton viiksen kohdalla asiat miten vain MUTTA VIHATTU ihminen kuitenkin on.
Ja aina tulee olemaan....siitä ei pääse irti. ymmärtääköhän viiksi itse??
Tuskin ei ole päässä niin paljon.- kikkelis kakkelis
alapäässä on joskus voinutkin olla
- BAR
Asia on niin et stefu oli liikenteessä kavereidensa ilm.uuden tyttöystävänsä
kanssa. Niin ei siinä kauheasti " tulevaa isä onnea " näkynyt. - Nöpönuuka
Miksi Martina ei olisi raskaana? Miksi raskauden pitäisi näkyä jo nyt? Ja mitä hittoa se kenellekään kuuluu?
- iitumiia
Katsoppa Martinasta otettua kuvaa blogista. On raskaana. Vauvat on niin syötävän suloisia ainakin oma. Martinalle kaikkea hyvää että raskaus sujuisi onnellisesti.
- MartinaFani
Mitenkäs se p*skanjauhajat nyt suu pannaan kun Martina on OIKEASTI RASKAANA. Seiskan blogin kuvat todistavat sen! TE OLETTE SAIRAITA! Ei Martina huijaisi olevansa raskaana! En voi edes käsittää, mtien voitte väittää, ettei muka olisi raskaana!!
- Tuulimunako vain?
Jo se onlikin rypäleraskaus ja tuli ulos kuin ihmeen kautta. Kun hän kävi tässä pääsiäisenä klinikalla.
Eikö hän mainostanut kun täytyi käydä sairaalassa.
Voiko muuten olla niin, että jos ovat eronneet tästä isä kandidaatista niin vauva hävisikin kuin tuhka tuuleen tai munasolu ja siittiö eivät olleetkaan valioluokkaa.
Näinkin joskus voi käydä jos ei aidosti halua lasta!- Alexille yllätys
Muni Kinderin?
- Hävetkää edes
Kukaan ei ole niin julma kuin nainen toiselle naiselle.
- Rahat pois
Joo se on totta, että nainenhan tekee mitä tahansa saadakseen jonkun tietyn ja vielä rikkaan henkilön. Heillä on siihen "väline".
Kyllä nainen osaa olla ilkeä ja varsinkin työmaailmassa. Kateellinen ja kielenkäyttö ala-arvoista. Jos katselee näitä viidakon tätösiä niin kyllä siellä kuulee jos vaikka mitä. Millaisia äitejä nämä oikein ovat? Kropat ja erilaiset lisäaineet kehossa antaa lähinnä naurettavan/epämuodostuneen kuvan heidän kehoistaan.
Eikö kaikki naiset ole samanlaisia. Onhan se nähty kuinka paljon on näitä julkisuuden kipeitä henkilöitä, jotka kropallaan yms tekevät lähes mitä vaan.
Eikö tämä nettimaailma anna myös siihen hyvän mahdollisuuden valita ja bongata ns. julkkiksia, rikkaita tai muuten reppanoita! - k i i tos-.
Rahat pois kirjoitti:
Joo se on totta, että nainenhan tekee mitä tahansa saadakseen jonkun tietyn ja vielä rikkaan henkilön. Heillä on siihen "väline".
Kyllä nainen osaa olla ilkeä ja varsinkin työmaailmassa. Kateellinen ja kielenkäyttö ala-arvoista. Jos katselee näitä viidakon tätösiä niin kyllä siellä kuulee jos vaikka mitä. Millaisia äitejä nämä oikein ovat? Kropat ja erilaiset lisäaineet kehossa antaa lähinnä naurettavan/epämuodostuneen kuvan heidän kehoistaan.
Eikö kaikki naiset ole samanlaisia. Onhan se nähty kuinka paljon on näitä julkisuuden kipeitä henkilöitä, jotka kropallaan yms tekevät lähes mitä vaan.
Eikö tämä nettimaailma anna myös siihen hyvän mahdollisuuden valita ja bongata ns. julkkiksia, rikkaita tai muuten reppanoita!Nimimerkille "Rahat pois" kirjoitit mielestäni täyttää asiaa (ilman martina-höpinöitä, jossa naisviha kohdistetaan yhteen naiseen) Kiitos!
- Mara-thon
Kuten Mara kaikille näköpiirissään liikkuville.
- Adeleoikeajulkkis
Mitä järkeä olla kiinnostunut martinasta. Palveleeko se ketään jos ihaillaan typeriä ja turhamaisia ihmisiä. Mielekkäämpää seurata lahjakkuuksia. Ne on niitä joilla ei ole ylisuuria silikonirintoja eikä töröhuulia.
- ihq läpinäkyvyys
Tässä vertailun vuoksi tuksun raskausmaha: http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/529453-johanna-tukiainen-241.html
Ja marttinan raskausmaha:
http://martina.seiska.fi/wp-content/uploads/2012/04/IMG_1549.jpg - punaviini rauhoittaa
olikos se tuksukin raskaana?
- Kuva uimahallista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475375Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612136Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181770Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 171505
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301437Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se207917