matkustamoon vietävät naisen välttämättömyydet

ö

Mulla on 100 mm shampoo, hoitoaine ja muotoilusuihkepulloja. Haittaako, jos pullot eivät ole läpinäkyviä vai onko läpinäkyvyys ehdoton vaatimus?

Mikä on asenne muotoilusuihkeisiin? Kyse ei siis ole ponnekaasupullosta.

7

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Pullojen ei tarvitse olla läpinäkyviä, kunhan vetoisuus on 100 ml tai alle ja ne kaikki mahtuvat 1 litran vetoiseen läpinäkyvään uudelleensuljettavaan muovipussiin, esim. minigrip. Natural spray varmaan käy, ponnekaasupullo ei. Hajuvesipullon olen joskus vienyt, sehän on myös suihkepullo.

    • mrs matkaaja

      Kyllä hiuslakankin voi viedä ja eikö se lueta ponnekaasullisiin? Matkustan 5-6 kertaa vuodessa ulkomaille käsimatkatavaroin ja aina vien hiuslakan ja muotovaahdon max 100 ml.

    • vai välttämättömyys

      Välttämätöntä siellä ei ole kuin happi, ja sitä onneksi yleensä on valmiina ja lisää tulee koko matkan ajan.

    • heliumkryptoni

      Pelkällä hapella kävisi kehnosti. Mukaan pitää pakata myös muita aineita. Typpeä etenkin ja taisi olla jotain jalokaasua ja muitakin kaasuja.

      • olisko ihan noin

        En nyt ihan muista, muista eikö pelkällä hapella pärjää, ja nuo typet sun muut lisäaineet nyt vaan ovat ilmassa.


    • samisamisami123

      lol "välttämättömyydet", ennemminkin turhamaisuudet.

    • mantamatkaaja

      Ostin vielä pienen pieniä minigrip-pusseja ja ajattelin, että ruuttaan niihin yhteen hammastahnaa muutamaksi päiväksi, toiseen shampoota, kolmanteen hoitoaineen, neljänteen aurikorasvaa, kosteusvoidetta....jne.
      Mitenkähänän käy tullissa kun eivät ole alkuperäispakkauksissa? No jos huumeita aattelisin viedä niin tuskin niitä ainakaan laittaisin läpinäkyvään minigrippussiin vaan paremminkin johonkin shammppoo pulloon jne...
      Onko kukaan kokeillut vastaavaa temppua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1404
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1109
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      77
      780
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      721
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe