Pitäisi olla sellainen ihminen joka tietää asioista ja jaksaa kuunnella eikä kiirehdi ja hosu ja on ymmärtäväinen. Kumpi muuten on yleensä parempi gastroenterologi vai gastrokirurgi ?
Kuka paras gastroenterologi/tai gastrokirurgi Tampereella ?
9
7465
Vastaukset
- kslkdlfkslf
Ei ole monista kokemusta, mutta J. Ahvenainen Mehiläisessä on ainakin tosi mukava ja vaikuttaisi myös tietävän paljon asioista. Varmaan niitä hyviä ja mukavia on muitakin, mutta mulla kokemus tästä lääkäristä.
- ....
No mulla ei niin hyviä kokemuksia tuosta jolla kävin. Pitääpä harkita. Aikoi ultrata mahan pahan nälän tunteeni takia mutta ei sitä tehnytkään vaan laittoi urologille yhden toisen vaivan takia. SAnoi vaan että sielläpähän sitten joka tapauksessa otetaan vatsakerroskuvaukset!! No siihenhän menee pari kuukautta ennen kuin sinne edes pääsee! Vähintään. ja sitten tietysti katsotaan virtsarakko. taas kuukauden väli vähintään ja sitten vatsakerroskuvaukset. ainakin peräpukamien poistot hatanpäällä tapahtui 3 kuukauden välein ja vasta 2 kuukauden päästä lähetteestä sinne pääsi. Tuo vaan sanoi että koeta kestää siihen saakka. v i t t u että v i tu t t a a. No pitää harkita, tietäisköhän tuo lääkäri peräsuolen ja mahan esim haiman vaivoista miten hyvin jos menis tuolle. Se vaan et rupeaakohan ne hoitamaan jos tietää että on jo yhdellä gastroenterologilla käynyt ? En tiedä. Samaan paikkaan en kehtaa kuitenkaan mennä missä kävin. Jos eivät rupea hoitamaan joten ehkä sitten tuolla Ahvenaisella mehiläisessä kokeilen käydä. Mitäköhän tuo sanoisi. Osaisikohan mitenkään auttaa/ottaa edes ne ultrakuvaukset?
- ...
Ei saa nukuttua nälän takia. Ja ensin muka ollaan katsomassa ultralla kun se on niin paha juttu ja sitten seuraavalla viikolla ei olekaan ja sanotaan että koeta kestää. ei edes 20 minuuttia ole vastaanottoaika niin kuin pitäisi. tulee myöhässä. ja hirveä kiire ottamaan seuraava vastaan. kaikenlaisia erikoislääkäreitä. ja paljon muutakin tuossa mätti
- ...
... kirjoitti:
Ei saa nukuttua nälän takia. Ja ensin muka ollaan katsomassa ultralla kun se on niin paha juttu ja sitten seuraavalla viikolla ei olekaan ja sanotaan että koeta kestää. ei edes 20 minuuttia ole vastaanottoaika niin kuin pitäisi. tulee myöhässä. ja hirveä kiire ottamaan seuraava vastaan. kaikenlaisia erikoislääkäreitä. ja paljon muutakin tuossa mätti
Joo. pitäis olla sellainen lääkäri joka osaa itsekin miettiä, kun tulee vastaan vähän oudompi tapaus että mistäköhän vaivat voisi johtua
- ...
Pääseekö tuolla mehiläisessä ultaäänikuvauksiin ? Tai jopa vatsakerroskuvauksiin ? Ja jos pääsee niin tiiätkö miten äkkiä suurinpiirtein siitä kun lääkäri määrää ? Tämäkö siis tietää peräsuolen ja vatsanelinten sairauksista ? Kun luki tiedoissa vaan että sisätautilääkäri. Paljonko maksaa käynti ? Eikö oo hosuja ? Et kuuntelee loppuun asti ?
- kslkdlfkslf
En ole asiantuntija kun en ole Mehiläisen työntekijä. En siis osaa vastata noihin yksityiskohtaisiin kysymyksiin, kun on vain yksi kokemus Mehiläisestä ja tuosta lääkäristä, tuo yksi käynti. Varmaan ihan siellä mehiläisessä osaavat vastata noihin. Hosujalta ei vaikuta, käynti oli muistaakseni jotain 60 € luokkaa kelakorvausten jälkeen. En muista tarkalleen.
- Mirkku777
Millanen on hosuva gastrologi?Miten ihmeessä siinä voi hosua?Lääkärin on oltava aina ymmärtäväinen ja rauhallinen muuten ei homma suju.Minä olin gastroskopiassa eka kerran eläissäni jännitin paljon ensin sitten en ollenkaan,
kun päästiin vauhtiin .Ja sen jälkeen on naurua piisannut.Siis se oli hauskin ja humoristisin koe mitä ikinä on ollut.Ja viikon verran olen suurin piirtein nauranut
nettijutuilla ja sillä kun röyhtäisin ilmaa niin että tutkimushuone raikui.Ohoo sanoin vielä päälle.Onneksi eivät kuulleet.Nauratti kun sain kutsun ja kaverit luki lääkäri laittaa notkean letkun ruokatorveen Gastroskooppi,on se letku.Rupesi naurattaan olen näes huumorintajuinen tyyppi.Siitä on apu moneen tutkimukseen.En todellakaan pelännyt yhtään ja yökkimään totuin lapsena kun teininä laihduttelin ja tuli se että sormet kurkkuun ja yök yök ettei liho. kun söi liikaa.Lääkäri siitäkin paransi.Hyppelin mm.vaakaan kymmeniä kertoja ja katsoin paljonko paino laski.Että pelätä ei tarvitse ja hengitin mm.pitkään ja syvään sillon kun yökitytti se auttoi. - döddöröö
Gasrtorenterologi.
Kerro kun löydät sellaisen.
Tähystyneestä lääkäristä tein asiattoman kielenkäytön/ käyttäytymisen vuoksi virallisen valituksen. - Anonyymi
Toisaalta hyvä, ettei kenenkään ole tarvinnut ko. palveluita käyttää, vai??
Mielelläni kuulisin vinkejä hyvästä ja osaavasta lääkäristä Pirkanmaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389