Elikkä jos olet vailla kunnollista klaania lähetä playstation nimesi minulle ja invaan sut mun klaaniin. Homma menee näin: avaat mw3 sit painat sielt eliten auki ja heti siin career osiossa on invites. sit klikkaat siitä nii oot klaanis. Klaanin nimi on HNS1 ja sen k/d on tällä hetkellä 2.07
Vailla kunnollista MW3 klaania?
31
559
Vastaukset
- gtamanjuuso
gtamanjuuso on mun psn
- sasd
psn: vexxi-
- hilut
Psn: hilut0098 invaas
- hilut
Psn: hilut0098 invaas
- emppu23
Psn: emppu23 invaas
- joku
Kutsu sammyje96
- xLetMeSleep
Psn: xLetMeSleep invaa
- Yamaha!!!
hmm.. kertoisitko klaanin levun? ja jos vain näin kutsut sinne porukkaa klaanin K/D on kohta se 0,50... oma K/D on 1.72 ja oon 31 levases klaanis ja k/d raja on 1,50. kerroppa klaanin levu ja tämän hetkinen k/d. voin (EHKÄ) tulla jos klaani on hyvä. ja suosittelen laittamaan klaaniisi K/D rajan...
- jorma123958
Mulla ois k/d 2.39 ja oon 20th prestige. Score sijotus vähän päälle 4000. Oisin kiinnostunu riippuen mitä pelimuotoja pelaat? Ite tdm, ja sijoitus siinä on n.1080.
- omg?!
sama klaani mullaki, sil, kerros psn.
- ygkuhbnj
No jopas, -185
- codit syvältä
joo en ihmettele kun koko cod on pelkkää paskaa...
- ..
Fallen-b1rd invaa
- :D
psn: BattleBoyy2 addaaa!
- QS
psn: makkarankuori invaa
- xkartman
xkartman voi invata :)
- kiva määrä
-220 aloittajalla XD
- ruller
Kuka pelaa jotain mw3:sta?
Psn: Miksu_91 Olen keskiverta/hyvä pelaaja, invite jos kiinnostaa!
LoLAsDGF on mun ps3 nimi addaas niin mennään voittaa matseja ;)
- nortti666
nortti666
- Damppune
Jos vielä tilaa, ni invaa! Pelailen lähinnä snipuilla quickscopea.
PSN: Cookiezmonster__ (2 alaviivaa :p) - ClanMaz3
on jo oma claani nimeltä Maze kattokaa youtubesta: ClanMaz3 siel on jotain clippejä
- moi12345678
Psn Minor360
mulla ei oo sitä maksullista eliteä ni onnistuuko liittyminen ilman sitä?
ja loppuun viellä pari kysymystä:
onko trick shot klaani
millaisina aikoina pelaatte
tarviinko mikin? - MoAb_HuNtEr
käytttäjä:feccort invatkaa!! oon vailla hyvää claania moabejaki on jo 25! :D
- XoreX75
psn: Awikka-Kissa33 en meinaa löytää hyviä klaaneja joten invitee!!!!
- mw33
mikä sun nimi on haluun sun klaaniis
- vitun kova kd
kaasuhella_69 toivottavasti claani vielä pystyssä :D
- Tämmönenihminen
Psn on dzarwits123
- mw3pleija
muillakin servut mw3 servut kaatunu vai vika jossain muualla?
- werkku1
MW3, BO1-3 servut alhaalla olleet muutaman päivän ainoastaan ps3lla. Ei tietoa korjauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389