Kertokaahan viisaat, että paljon on v40 tdi -99 mallin jakohihnan vaihtoväli ja paljon maksaa kaikki osat sen vaihtoon. Kiitos.
v40 jakohihna
volvomarkkanen
2
496
Vastaukset
- puhelin käteen
Merkkiliike kertoo rekisterinumeron perusteella juuri sinun autosi hihnan vaihtovälin ja hinnan.
- jakopiä
Tällä viikolla kävin Sinisillä tiskillä kysymässä omaani v40 hihnanvaihtovälin. Oli 75tkm. Mulla myös -99 tdi, mutta ruottista uitettu. Osat 190e, työtä kaksi ja puoli tuntia. Suosittelen ostamaan koko sarjan, eli älä mene motonettiin, keräsivät motonetissä mulle muka kaikki osat, kyllä vitutti kun osia puuttui ja oli vääriäkin mukana. Vaihadata myös kampiakselin stefat jos vuotaa. Osaset myy ainakin koko sarjan missä kaikki osat mukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956