Mullapa on sinusta kuva.

Tiedoksi

Se on ajalta, jolloin kaikki näytti vielä lupaavalta. Hyvältä. Tulevaisuudelta. Katsoin sitä tänään. Näytti upealta. Katson sitä taas joku päivä, kun ei koske enää.

25

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvannainen

Itehän sen sulle annoin silloin. Mulla on siinä lyhyempi tukka kuin nykyisin :)

• sun kuvasi

No niin on minullakin. En pysty sitä katsomaan, liikaa muistoja.

• s....

mikä kuva? Vai kuvia?

• teeeeeeeeeeeeeeeee

No minä nyt oon syöpyny kaikkien mieleen ja otettuihin kuviin et turha kehuskella et sulla on musta kuva..... Pistä tyynyn alle muuta et saa.

• ö mappiin

kaikki vanhat kuvat, etkös tiedä?

• Z

minulla oli kuva, laitoin liian varmaan talteen ja hukkasin?

• N--->M

Mullakin on kuva, tai monta kuvaa. Mitään niistä en ole heittänyt pois. Rakastan sinua aina.

• m>n

samoin, aina

• dreams come

Mulla ei taidakaan olla kun yks kuva, meistä...

• palo-mies

Muistan vielä hyvin sen päivän joilloin kuvan minusta otit. Tuon päivän iltana taisin koskettaa sinua ensimmäisen kerran.

• mulla on vaan

salaa Facebookista tallennettuja kuvia, joita joskus selailen.

• Vastineeksi

On mullakin kuvia sinusta mahdollisuus katsella, ja olenpa noita joskus katsellutkin, mut voisit hieman uudempia versioita laitella sivuillesi eli päivitettyjä fotoja, please!

( täs ei oo muuta ongelmaa kuin että et vaan satu olemaan ehkä just HÄN;)), joka ajatuksissani viivähtää joskus)

• ap.

No joo. Kyllä mä olen nähnyt niitä kuvia, joita katselit. Pidä ne. Mitä ikinä minulta saitkaan, ota se hyväntekeväisyytenä. Niin mä sen itse haluan ymmärtää. Näin jälkikäteen ;).

• 2
        ap. kirjoitti:

No joo. Kyllä mä olen nähnyt niitä kuvia, joita katselit. Pidä ne. Mitä ikinä minulta saitkaan, ota se hyväntekeväisyytenä. Niin mä sen itse haluan ymmärtää. Näin jälkikäteen ;).

Mitä kuvassa oli?

• 3
        2 kirjoitti:

Mitä kuvassa oli?

koira ja minä

• ;;;;;;;;;;;;

Yhden kuvan minusta otit. Voisit hävittää sen kun itse toimit kuten toimit.

• ehkäpä, ehkä ei

Ootko sä ap mies vai nainen? Ja jos jotain vinkkiä laittaisit että minkänimiselle naiselle/miehelle menee..

• terveiset

Koiralle menee.

• paperilintu

Sillon kun se kuva otettiin mäkin vielä luulin ettei tää näin lyhyeen lopu. Oot yhä tärkee, mutta eri tavalla kuin ennen.

• ap.

Sama sähköpostilla kiitos. Se ei satu. Lupaan. Tee se kuitenkin.

• .pa
        ap. kirjoitti:

Sama sähköpostilla kiitos. Se ei satu. Lupaan. Tee se kuitenkin.

minä vuonna ja kuukautena kuva on otettu?

• naturisti

Olikos mulla vaatteita siinä kuvassa?????

• Mullakin on

mutta en uskalla katsoa.

• elämä vaikeeta

Mulla on myös kaikki 5 kuvaa vielä sekä kännykässä että läppärillä....
      En vaan pysty poistamaan...

• ei helev...

etti.. ei voi kyl pal muut sanoo ku et mitä vittua. :D haluuks joku valaista vähäsen ?
      kiitos jo nyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      51
      5575
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2601
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1940
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1732
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1693
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1438
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1135
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      925
    Aihe