Se on ajalta, jolloin kaikki näytti vielä lupaavalta. Hyvältä. Tulevaisuudelta. Katsoin sitä tänään. Näytti upealta. Katson sitä taas joku päivä, kun ei koske enää.
Mullapa on sinusta kuva.
25
1468
Vastaukset
- Kuvannainen
Itehän sen sulle annoin silloin. Mulla on siinä lyhyempi tukka kuin nykyisin :)
- sun kuvasi
No niin on minullakin. En pysty sitä katsomaan, liikaa muistoja.
- s....
mikä kuva? Vai kuvia?
- teeeeeeeeeeeeeeeee
No minä nyt oon syöpyny kaikkien mieleen ja otettuihin kuviin et turha kehuskella et sulla on musta kuva..... Pistä tyynyn alle muuta et saa.
- ö mappiin
kaikki vanhat kuvat, etkös tiedä?
- Z
minulla oli kuva, laitoin liian varmaan talteen ja hukkasin?
- N--->M
Mullakin on kuva, tai monta kuvaa. Mitään niistä en ole heittänyt pois. Rakastan sinua aina.
- m>n
samoin, aina
- dreams come
Mulla ei taidakaan olla kun yks kuva, meistä...
- palo-mies
Muistan vielä hyvin sen päivän joilloin kuvan minusta otit. Tuon päivän iltana taisin koskettaa sinua ensimmäisen kerran.
- mulla on vaan
salaa Facebookista tallennettuja kuvia, joita joskus selailen.
- Vastineeksi
On mullakin kuvia sinusta mahdollisuus katsella, ja olenpa noita joskus katsellutkin, mut voisit hieman uudempia versioita laitella sivuillesi eli päivitettyjä fotoja, please!
( täs ei oo muuta ongelmaa kuin että et vaan satu olemaan ehkä just HÄN;)), joka ajatuksissani viivähtää joskus)- ap.
No joo. Kyllä mä olen nähnyt niitä kuvia, joita katselit. Pidä ne. Mitä ikinä minulta saitkaan, ota se hyväntekeväisyytenä. Niin mä sen itse haluan ymmärtää. Näin jälkikäteen ;).
- 2
ap. kirjoitti:
No joo. Kyllä mä olen nähnyt niitä kuvia, joita katselit. Pidä ne. Mitä ikinä minulta saitkaan, ota se hyväntekeväisyytenä. Niin mä sen itse haluan ymmärtää. Näin jälkikäteen ;).
Mitä kuvassa oli?
- 3
2 kirjoitti:
Mitä kuvassa oli?
koira ja minä
- ;;;;;;;;;;;;
Yhden kuvan minusta otit. Voisit hävittää sen kun itse toimit kuten toimit.
- ehkäpä, ehkä ei
Ootko sä ap mies vai nainen? Ja jos jotain vinkkiä laittaisit että minkänimiselle naiselle/miehelle menee..
- terveiset
Koiralle menee.
- paperilintu
Sillon kun se kuva otettiin mäkin vielä luulin ettei tää näin lyhyeen lopu. Oot yhä tärkee, mutta eri tavalla kuin ennen.
- ap.
Sama sähköpostilla kiitos. Se ei satu. Lupaan. Tee se kuitenkin.
- .pa
ap. kirjoitti:
Sama sähköpostilla kiitos. Se ei satu. Lupaan. Tee se kuitenkin.
minä vuonna ja kuukautena kuva on otettu?
- naturisti
Olikos mulla vaatteita siinä kuvassa?????
- Mullakin on
mutta en uskalla katsoa.
- elämä vaikeeta
Mulla on myös kaikki 5 kuvaa vielä sekä kännykässä että läppärillä....
En vaan pysty poistamaan... - ei helev...
etti.. ei voi kyl pal muut sanoo ku et mitä vittua. :D haluuks joku valaista vähäsen ?
kiitos jo nyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182197Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051428Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073