Kuulkaahan pojat. Minä olen keski-ikäinen mies ja vaimonikin on jo pian viisikymppinen ja mää ihmettelen että mikä ihmeen luomu-villitys on muijaan iskeny. Ruuan pitää olla luomua eikä se enää meikkaakaan. Eniten mua häiritsee sen karvaset jalat. Nyt on jo kesä tulossa eikä kyllä oo nättiä ei. Muute on kyllä niin kaunis rouva että. Onko tämä nyt jotain nuorison humpuukia vai?
karvaiset naiset
14
448
Vastaukset
- mjnbhbjnm
vaihda emakkoa.
- kokemus puhuu
Tommoseks se pahimmillaan menee,,kohta se luopuu hormonihoidosta(vihdevuodet) ja viikset kasvaa naamaan..Vaihda naista tai juokse karkuun..ja lujaa..
- öteiä
Hö. karvat on luonnollisia. Ei kai sitä karvojen perusteella kumppania valita?
- lookkia
Ai ei vai?
http://www.hs.fi/ulkomaat/Yksin asuvat apinat herättävät huomiota kasvoillaan/a1305554885885
Karvoihin on katsomista.
- hdioo4
Ajatko itse karvasi ja harveneeko päälaki?
- naistenlehdet...
se on vissiin lukenu cosmopolitania, siinä roskalehdessä neuvotaan välillä noudattamaan selibaattia ja atkinsin dieettiä, ja sitten taas nussimaan aivot pihalle ja syömään tasapainoisesti..
karvat on kyllä luonnollinen asia, mutta ennen sheivatut jalat näyttävätkin jo täysin erilaisilta kuin "koskemattomat" sääret.. ehdota laserhoitoa, se on ympäristöystävällisempää kuin sheivaus/vahaus, muttei se kyllä ihan luomuakaan ole.. :D - gkhgkgjö
Mitäköhän biologiaa ap on lukenu jos luulee että naiset on luonnostaan karvattomia. Jos on tietoinen että naisella karvan kasvua miksi se pitää poistaa?? Ajeletko sinä mies itstesi paljaaksi ku pieni poika? Miksi naisten pitää olla karvattomia kuin alaikäiset tytöt...aika sairasta touhua!!!!
- Kukin tavallaan ;)
Itse olen 5-kymppinen nainen ja "kaunistautumisrutiineihini" kuuluu kyllä vähintään viikottainen sheivaus, vaikka muuten en olekaan kova esim. meikkaamaan. Olo on vain puhtaampi, kun sääri- ja kainalokarvat on poistettu, ryijy ajeltu ja "viikset ja parta" nypitty. :D
- Kuraattori23
Omasta mielestä kaikella on rajansa. Kauhean karvainen nainen ei ole kyllä ole kaunis,mutta täysin sheivattukkaan tuskin on kaunista katseltavaa. Esimerkiksi kun näillä nuorilla on sellainen villitys, että vedetään kulmakarvatkin pois..
Kannattaa ottaa puheeksi jos häiritsee, en minä ole ainakaan gorillan kanssa mennyt naimisiin.
- Samuel - SalaEsko
Taitaa naisesi kaivata karvaisia 60 lukuja ja ryhtynyt hipiksi, varoitan. Seuraava vaihe on kun huomaat naisesi kasvattavan kaapissanne kannabista..
- tämmönen tapaus
:=) No joo.... Työkaveri oli ollut rippijuhlissa viikonloppuna ja rippilapset olivat esittäneet näytelmän. Oli hämmästynyt aika tavalla kun Josefilla oli aidot viikset ja leukaparta , tytöllä kuitenkin rinnat. Tyttö oli vain tokaissut että tällaiseksi luoja hänet loi eikä hänessä ole mitään luojan silmien alla hävettävää.
- Meni vähän
tämmönen tapaus kirjoitti:
:=) No joo.... Työkaveri oli ollut rippijuhlissa viikonloppuna ja rippilapset olivat esittäneet näytelmän. Oli hämmästynyt aika tavalla kun Josefilla oli aidot viikset ja leukaparta , tytöllä kuitenkin rinnat. Tyttö oli vain tokaissut että tällaiseksi luoja hänet loi eikä hänessä ole mitään luojan silmien alla hävettävää.
yli...
Siis alkoiko työkaverisi kyselemään, että miksi rippikouluikäisellä on JO tissit..?
- En itse..
ainakaan talven aikana juurikaan säärikarvoja poista. Eihän niitä silloin kukaan näe. Meillä ei ainakaan rakkaus ole mistään säärikarvoista kiinni. Kainalokarvat toki pysyy poissa ympäri vuoden.
- Villahousuissa
Mua ainakin itseänikin inhottaa, kun karvat alkaa olemaan sentin mittaisia... Minä siis ainakin ne itse näen ja joskus mies. Olen vielä tumma joten ne näkyy hyvin ja kasvaa tosiaan pitkäksi! Mutta välillä ne pääsee kasvamaan, kun en ehdi ajamaan niitä pois! Kiirettä pitää... Kun töiden lisäksi hoidan lapset, siivoon jne. niin kieltämättä tulee illalla pyykkien tms. ripustamisen jälkeen löhöttyä sohvalla.
Varaa naiselle kaunistautumispäivä kosmetologilta tai kylpylästä. Ja siihen sitten sisällytät karvojen poiston...!
Ootko kysynyt vaimolta itseltään miksi hän haluaa pitää pitkiä säärikarvoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565745Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752932Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222168No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401935Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191828
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah721006