Hakusessa laadukkaat, istuvat ja vedenpitävät vaelluskengät lyhyehköille vaelluksille kevyehkön rinkan kanssa naiselle. Iskunvaimennos ainakin kantapäissä erittäin suositeltava (löytyykö iskunvaimennoksellisia vaelluskenkiä?). Tarkoitus olisi käyttää niitä etupäässä kesällä, joten löytyykö kevyttä ja hengittävää mallia, että helteilläkin pärjää? Vai olisiko markkinoilla mallia, joka sopisi sekä kesähelteille että syksykäyttöön? Syksyllä pitäisi mahtua jalkaan hieman paksumpi sukka, joten toimisiko tässä joku pohjallisratkaisu, että kesäksi laittaisi tähän astetta isompaan kenkään ohuen pohjallisen, että pärjäisi ohuella urheilusukalla? Vai mitä suosittelette niin pohjallisten kuin sukkienkin suhteen? Vai suosiolla paksumman sukan kenkä, mikä ei hiosta kesälläkään, onko sellaista keksitty?
Haluaisin myös paitsi vinkkejä kengän valintaan, myös ihan konkreettisia esimerkkejä hyvistä merkeistä ja malleista, samaten ostopaikoista. Laadusta maksan, mutta kenkien ei sentään tarvitse olla markkinoiden kalleimmat.
Hyviä ulkoilujalkineita omistan useita, niillä kävelen pitkiä lenkkejä niin maanteillä kuin poluillakin, mutta vaelluskenkien valintaan tarvitsen apua! Kohta pitäisi jo kengät hankkia, että ehtii ne sisäänajaa ennen reissua.
Kiitos etukäteen!
Apua vaelluskenkien hankintaan
klopklop
1
137
Vastaukset
Hei Klop! Vaellatko Lapissa vai muualla. Minä olen kulkenut Lapissa v:sta -86 alkaen; yhtä reissua lukuunottamatta kumisaappaissa. Kerran läksin reissuun Erälehden testissä 4tähteä saaneissa vaelluskengissä.Nilkkani kipeytyivät niin,
että keskeytin vaellukseni. Kumisaappaat jalassa ei tarvitse varoa joka lätäkköä ja pysyy jalat kuivana. Minulla on kengissä ohut sukka ja villasukka. Vihjeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833