Siltä tuo näyttää kun on rehellinen.
Onneksi on kuollut ja kuopattu.
Kuusinen, rikollisin suomalainen kautta aikojen ?
11
56
Vastaukset
- Tällaista väitetään.
Toimittiko Kuusinen NL:ssa asuvia suomalaisia kuolemaan Stalinin kuolemanleireille ?
- Wikipedia.
"Suomalaisten kohtaloita Stalinin ajan Neuvostoliitossa laajasti arkistolähteistä tutkinut Eila Lahti-Argutina antaa matrikkelissaan (2001) tiedon, jonka mukaan 17. heinäkuuta 1937 vangittu Edvard Gylling olisi Neuvostoliiton Korkeimman oikeuden sotilaskollegion päätöksellä tuomittu 14. kesäkuuta 1938 rikoslain kohtien §58/1a, §58/2, §58/7, §58/8 ja §58/11 nojalla ammuttavaksi. Lahti-Argutinan mukaan Gylling teloitettiin tuomion lukupäivänä Kommunarka-teloituspaikalla Moskovassa.[1]"
".... Arvo Tuominen arvosteli jälkeenpäin Otto Wille Kuusista kaikkein ankarimmin siitä, ettei hän tuolloin edes yrittänyt pelastaa vanhaa ystäväänsä Gyllingiä puhumalla Stalinille[8]." - Normikomuja.
Wikipedia. kirjoitti:
"Suomalaisten kohtaloita Stalinin ajan Neuvostoliitossa laajasti arkistolähteistä tutkinut Eila Lahti-Argutina antaa matrikkelissaan (2001) tiedon, jonka mukaan 17. heinäkuuta 1937 vangittu Edvard Gylling olisi Neuvostoliiton Korkeimman oikeuden sotilaskollegion päätöksellä tuomittu 14. kesäkuuta 1938 rikoslain kohtien §58/1a, §58/2, §58/7, §58/8 ja §58/11 nojalla ammuttavaksi. Lahti-Argutinan mukaan Gylling teloitettiin tuomion lukupäivänä Kommunarka-teloituspaikalla Moskovassa.[1]"
".... Arvo Tuominen arvosteli jälkeenpäin Otto Wille Kuusista kaikkein ankarimmin siitä, ettei hän tuolloin edes yrittänyt pelastaa vanhaa ystäväänsä Gyllingiä puhumalla Stalinille[8]."Lenin kutsui tuo Gyllingin nl:oon ja Stalin sitten tappoi sen.
- Detaljeja pukkaa;
"Kuusisen klubin murhilla tarkoitetaan kahdeksan Suomen kommunistisen puolueen (SKP) jäsenen murhaa 31. elokuuta 1920 Pietarin Kamenno-ostrovski prospekt 26-28:ssa sijainneella Kuusisen Klubilla. Ammuttujen joukossa olivat mm. SKP:n keskuskomitean jäsenet Väinö E. Jokinen ja Jukka Rahja. "
Kylmäveristä puuhaa. - Suurimpia rikollisia
Ensi töikseenhän bolshevikit tappoivat hirveän määrän venäläisiä päästessään valtaan. Se on komutaktiikkaa, pitää saada kamala pelkokulttuuri voimaan jonka avulla hallitaan ihmisiä.
- + + + + + + + + + +
Tuotahan se Kuusinenkin oli menossa tekemään, lahtaamaan ihmisiä. Ei Stalinkaan tappanut itse, vissiin yhtään. Kuusisesta en tiedä. Mutta molemmat tapattivat ihmisiä tavalla ja toisella.
- Läimä
Mitäpä me poijaat kuopatuista, elävät ne enempi korskuttaa.
Kuolemantuomion olisin Stalinin tuomarina antanut Kuusiselle, Kanervan olisin Stalinina laittanut Jakutian kuvernööriksi.
Rehellisyydestä paskaa puhuville olisin määrännyt navetan alustan tyhjentämisen ja Kallelle esimiehen asemaan.
Olisin siis ollut ihan mielivaltainen, sellainen demokratian rajoittaja, ihan sellainen paskanpuhuja, jonka avuilla pääsee aamu-uutisiin ja ilta-uutisiin jos on jo entuudestaan sijoittajasika. Tahtonevatko Kalle ja Työlikäinen nyt keskustella siitä, millaisen kapitalismin kannattajia he ovat? Demokratia ja kapitalismi on kapitalismin kannattajien - siis uskovien - mielissä aina liitetty yhteen. Tapahtuvat tosiasiat osoittavat, ettei niin ole. Chicakon pojat, Milton Friedman, Thatcher, Chile ja Pinotchet
Italian Bertlusconi..... Kapitalismin parhaat pojat esittäytyvät luomallaan pankkipramilla. Onkin johdonmukaista, että peräpukaman lailla kapitalismi pulpahtaa esiin siellä, missä sitä vähiten odotetaan. Tässä tapauksessa Pohjoismaissa ja Suomessa. Siis kaikki kansankapitalismin kannattajat, nyt heti vaihtamaan asunto- ja puhelinosakkeita, autopaikkaosakkeita Nallen tarjoamaan rajoitettuun demokratiaan. Onhan näet niin, että pienosakkuus on enemmistöosakkuuden suurin uhka.Het perkele pittääkin tehä niin, että alkuperäisellä osakkeella pitää olla sata ääntä ja B-osakkeella yksi. Miten muulla vitulla ruotsalaispankki olisi pystynyt tekemään Rosenlewin sukuyhtiöstä siivousfirman, valuhiekantuottajan Harajavallassa - bisnes on kissanpissahiekkaa pienempi - ja parasta, >Revon Sähkö.
Olen Suomalainen, minulla on yksi ääni. Olen iällä ja ääneni on heikko, ei tässä ole tarkoitus niin karjahdellakaan. Ei tässä ole tarkoitus perustaa partisaaniryhmää Wahlroosin kartanon maille mutta kerronpa jutun.
Sienestimme polkupyörämatkan päässä Helsingin keskustasta. Näimme ajokyltit, varoituksen yksityisistä maista. Ajoimme edelleen, näet meillä Suomessahan on jokamiehenoikeus, näimme toiset poistumiskyltit, matkaa kartanoon oli 2,5 km.
Ja sitten tapahtuu paras. Uolevi Raaden jälkeinen valtion öljy-yhtiön pääjohtaja Ihamuotila pysäyttää 2,5 kilometrin suoralla, suoja-alueella - kuljettajansa, nousee veroina maksamastamme autosta ja on kohtelias. Hän ilmoittaa meilleolevansa
Olen ihan suomalainen mies. Minua vituttaa ihan yhtä paljon,komentaako minua siinä kartanossa valtionmulkku Ihamuotila vaiko sijoittajamulkku Wahlroos.
Oikeastaan on niin, että tämän palstan melko mulkkujen umpiporvaraiden pitäisi välita, keskustelevatko he Ihamuotilan vaiko Wahlhroosin kanssa.
Keskustelevatko he tulevaisuuden vaiko menneisyyden kanssa?Ei tarvitse kummankaan kanssa noista kahdesta keskustella, arvoisa Läimä. Pärjään hyvin ilman noita ja niin tekee maailmakin. Ei tämä yhdestä tai kahdesta ole kiinni oli nimi mikä oli. Jokainen meistä häipyy viimeistään 10 vuoden päästä tänne ilmestymisestään.
Kuka se on mulkku umpiporvari, minä en ole porvari lainkaan vaikka ajattelen ehkä porvarillisesti koska sosialistinen vaihtoehto on tuhon tie.
En pidä sosialistisesta vankilasta vaan olen vapaan yhteiskunnan kannattaja, vastoin kuin näköjään toveri Läimä. Tyylistä päätellen Läimä saattaa olla väärin kirjoitettu ja siinä pitäisikin olla Wäinä?
- Paskarikollisia.
Outo juttu että kommarit ovat noin verenhimoisia.
- Eivät menesty missää
Yleensä kommarit ovat alikehittyneitä luusereita.
- Outoa, tosi outoa.
Miksi Kuusinen toimitti suomalaisia Stalinin kuolemanleireille ? Ja vieläpä aatetovereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851469
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121365Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras301127- 241049
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114898Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46888- 18836
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65787- 40687
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..74686