Saako mistään enää kunnon palvelua

Ana4321

Niin, kysynpähän vaan! Miten olenkin sattunut viime aikoina saamaan monessa paikassa huonoa palvelua... no, ehkä vikaa on sitten minussakin

8

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fefefee

Kerro missä työskentelet niin pääsemme nauttimaan palveluistasi tai perusta firma niin saamme tulevassa loistavaa palvelua.

Onhan tuossa pointti mutta kun nykyisin kaikilla tuntuu tuo naama olevan nurinpäin, siksi sinäkin kirjoitit. Liika kiire ja muiden asenne pyörittää oravanpyörää. Tätä tää nykyisin on.

• Ana4321

Itse en ole varsinaisesti palvelualalla, joten ette pääse nauttimaan palveluistani. Varmaan ihan hyvä asia teidän kannalta.

• Hankala asiakas

Täällä toinen hankala asiakas. Luonteestani huolimatta Joensuussa olen useasti saanut erinomaista palvelua Kekäleen vaatekaupassa. Siellä myyjät osaavat hommansa ja osaavat hyvin. Ovat ystävällisiä vaikka tulen resupekkana valkkaamaan uusia kledjuja, yleensä jonkinlaista tilaisuutta varten.

• lonely rider

Joensuun vaatekaupoissa yleensäkin saa ihan hyvää ja ystävällistä palvelua. Tai ainakin allekirjoittaneella on niistä suhteellisen hyviä kokemuksia.

• miestenmieees

Etenkin venäläisiltä naisilta, saa juuri sitä mistä on maksanut ja thai hieronta paikoista.

• Hohhoijaa

Sitä saa mitä tilaa! Useimmiten huonoa palvelua saava asiakas on itse niin hemmetin huonotuulinen, joka asiasta kitisevä apina, ettei tulisi mieleenkään alkaa mielistelemään ja matelemaan sellaisen edessä! Menkääpä ihmiset itseenne ja miettikää ihan oikeasti, miten käyttäydytte ihmisten ilmoilla ja tulkaa sen jälkeen vaatimaan palvelua.

• Kukkahattutäti

Itse sain viimeksi todella huonoa palvelua eräässä Joensuun keskustan puhelinkaupassa. Olin ostamassa lisävarustetta puhelimeeni ja olin vähällä jättää tuotteen kauppaan; myyjä oli niin törkeä.
      Kyseinen henkilö yritti väkisin myydä minulle puhelinliittymää ja alkoi olla jo niin agressiivinen; että meinasin jättää tuotteen kassalle. Olisi pitänyt kysyä myyjältä tämän esimiehen nimeä ja tehdä valitus, niin törkeää käytös oli. Minua edeltäneelle asiakkaalle myyjä oli aivan yhtä töykeä.
      Oletetaanko kyseisenkaltaisissa puhelinliikkeissä, että kauppa käy, vaikka palveluun ei panostettaisikaan? Tylylläkin palvelulla saadaan asiakkaita?
      Itse en kyseiseen kauppaan kyllä toista kertaa eksy!

• KohtaKukkahattutäti

Aika outoa käytöstä puhelinkaupassa ottaen huomioon, että hehän (tai näin olen ymmärtänyt, en ole siis aivan varma) työskentelevät ainakin osittain provisiopalkalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      311
      3074
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      64
      2374
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      127
      2075
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      351
      2057
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1405
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      71
      1319
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1278
    Aihe