Niin, kysynpähän vaan! Miten olenkin sattunut viime aikoina saamaan monessa paikassa huonoa palvelua... no, ehkä vikaa on sitten minussakin
Saako mistään enää kunnon palvelua
8
488
Vastaukset
- fefefee
Kerro missä työskentelet niin pääsemme nauttimaan palveluistasi tai perusta firma niin saamme tulevassa loistavaa palvelua.
Onhan tuossa pointti mutta kun nykyisin kaikilla tuntuu tuo naama olevan nurinpäin, siksi sinäkin kirjoitit. Liika kiire ja muiden asenne pyörittää oravanpyörää. Tätä tää nykyisin on. - Ana4321
Itse en ole varsinaisesti palvelualalla, joten ette pääse nauttimaan palveluistani. Varmaan ihan hyvä asia teidän kannalta.
- Hankala asiakas
Täällä toinen hankala asiakas. Luonteestani huolimatta Joensuussa olen useasti saanut erinomaista palvelua Kekäleen vaatekaupassa. Siellä myyjät osaavat hommansa ja osaavat hyvin. Ovat ystävällisiä vaikka tulen resupekkana valkkaamaan uusia kledjuja, yleensä jonkinlaista tilaisuutta varten.
- lonely rider
Joensuun vaatekaupoissa yleensäkin saa ihan hyvää ja ystävällistä palvelua. Tai ainakin allekirjoittaneella on niistä suhteellisen hyviä kokemuksia.
- miestenmieees
Etenkin venäläisiltä naisilta, saa juuri sitä mistä on maksanut ja thai hieronta paikoista.
- Hohhoijaa
Sitä saa mitä tilaa! Useimmiten huonoa palvelua saava asiakas on itse niin hemmetin huonotuulinen, joka asiasta kitisevä apina, ettei tulisi mieleenkään alkaa mielistelemään ja matelemaan sellaisen edessä! Menkääpä ihmiset itseenne ja miettikää ihan oikeasti, miten käyttäydytte ihmisten ilmoilla ja tulkaa sen jälkeen vaatimaan palvelua.
- Kukkahattutäti
Itse sain viimeksi todella huonoa palvelua eräässä Joensuun keskustan puhelinkaupassa. Olin ostamassa lisävarustetta puhelimeeni ja olin vähällä jättää tuotteen kauppaan; myyjä oli niin törkeä.
Kyseinen henkilö yritti väkisin myydä minulle puhelinliittymää ja alkoi olla jo niin agressiivinen; että meinasin jättää tuotteen kassalle. Olisi pitänyt kysyä myyjältä tämän esimiehen nimeä ja tehdä valitus, niin törkeää käytös oli. Minua edeltäneelle asiakkaalle myyjä oli aivan yhtä töykeä.
Oletetaanko kyseisenkaltaisissa puhelinliikkeissä, että kauppa käy, vaikka palveluun ei panostettaisikaan? Tylylläkin palvelulla saadaan asiakkaita?
Itse en kyseiseen kauppaan kyllä toista kertaa eksy!- KohtaKukkahattutäti
Aika outoa käytöstä puhelinkaupassa ottaen huomioon, että hehän (tai näin olen ymmärtänyt, en ole siis aivan varma) työskentelevät ainakin osittain provisiopalkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891