Välillä on hauska käydä lukemassa tääl näit jonninjoutavia juorua millon kenestäkin. Olen myös hiukan seurannut Martinan elämää ja torveiluakin, enkä pidä ko ihmisestä millään muotoa. Välillä oikein naurattaa kun muut kirjoittavat ivallisesti ja usein ilkeästikin martinasta. On totta että hän varmasti herättää tunteita ja ajatuksia puolesta ja vastaan. Eräänä päivänä kuitenkin mietiskelin, mahtaako martinan elämä olla kuinka onnellista? kaikkinen roikkosilareineen kaikkinen kuoppineen, kaikkine huulitäytteineen, tekoripsineen ja tekokynsineen. tukkakin on teko. varallisuus on teko, pelkkää velkaa joka suuntaan.. tekositä ja tekotätä. parisuhde muka onnellinen, mut olikin teko-hyvin asiat, nyt uusi nuori isukki omilla teillä. tummat ihokarvatkin ylähuulen päällä riesana, ei oo varmaan kivaa kun porukka huutelee viiksi-maraksi. on varmaan loppujenlopuksi aika tyhjä olo kaiken teennäisen jälkeen... mutta elämä on. sitä niittää mitä kylvää. karman lakikin saattaisi sopia tähän, vai oliko se karman laki..no kuitenkin, vähän on tainnu persiilleen mennä tossa viimeset 15 vuotta. mutta siellä uuden firman sivuillahan tais olla jotenki niin, että 15vuoden työkokemuksella -vai miten se nyt meni...ö.
ja sitten mikä on kiinnittäny huomiota, niin haastatteluissa ei juurikaan katso haastattelijaa silmiin ja aina pälyilee kaikkialle muuanne. jos se juttelee jollekin,niin katsookohan sillon juttukaveria kohti vai väisteleekö samalla tavalla katsekontaktia..
mene ja tiedä. hänempä on elämänsä. mutta kovasti tuo sitä julki ja omaa superia osaamistaan. muut haukkuu ja lyttää mennen tullen, aivan kun ois varaa siihen...
no johan pomppas. loppukevennykseksi taidan ilmaista vajaata itseäni,
viiksi-mara-kakki-hyvin.
Onnellinen Martina?
3
318
Vastaukset
- kurjaa ku on näin
niin ja miltähän tuntuisi jos itsellä olisi liian suuret kuoret laitettu hampaisiin. ettei kehtaisi edes nauraa tai hyvmyillä..? saakohan niitä ollenkaan vaihdettua? Kun musta ainakaa martina ei juurikaan hymyile niin, että hampaat näkyisivät, joskus kyllä jotenkin ihmeellisesti, mutta silloin kääntelee ja kallistelee kummasti päätänsä...
ei menny hampaiden kuunnostuskaan niinku stömssöössä... - Hyvältä näyttää!
Tämä on hauska palsta.. itekkin olen täällä ensimmäistä kertaa.. hauskaa näyttää joillakin olevan?
- vajakki
Tervetuloa tänne kaikenmaaliman vajakkien ja näätien seuraan! Laitetaan kunnon kinkerit pystyyn! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664