Jutun laajuus selvisi vasta nyt. Enpä olisi uskonut, että kaikki on mukana tässä jutussa. Työkaverit, "kaverit" naapurit, ihan kaikki. Sinäkin joka luulet olevasi Jumalasta seuraava ja kaikkia muita parempi ihminen, puukotit minua selkään ja miten pitkän aikaa? Niin ja sinä kiharapää taidat olla sen kaikkivaltiaan jälkeläisen kaveri, eli olet myös mukana tässä, tietoinen asiasta ja valehdellut myös. Samoja hihhuleita on asemallakin...piiri pieni pyörii ja jokainen vuorollaan puukottaa selkään. Kiitos kaikille osallistujille, olette helvetin kivoja kavereita jokainen!
Nurkkaan ajettu
13
213
Vastaukset
- ÄKEILIJÄ!
Jumaliste! Joo! Oon itekkin tätä epäillyt jo pitemmän aikaa..syylliset esiin..on tää niin tätä..hyvä että edes joku huomasi, kiitos sinulle..no kiva kun asia tuli esille, voimme jatkaa niinkuin ennenkin, VAI?
- siitä vaan
Senkun jatkatte mutta minä en!
- satutettu jokainen
joskus, jotkut rankemmin jotkut kevyemmin, oma kokemus myös vaihtelee, mutta...
mieti nyt vielä, vaikka piiri pieni pyöriikin, niin jokainen todennäköisesti seisoo vain omalla tontillaan ja tuskin tietää kolmannesta... yritä levätä ja ajattele huomenna uudelleen.- Selvää tämä on
Ei tarvi miettiä enää! Juttu on nyt selvä. Työkavereitaan ei voi valita, mutta kaverit voi, en vaan tiedä enää ketä jää jäljelle.
- 20
Kukahan täällä nyt yrittää esiintyä ja kenenä?
- Suohon sotkettu
Ei kukaan yritä mitään tai esiinny minään. Toivottavasti nyt ei puhelimet taas ala soimaan. Ei tarvi yrittää enää mitään! Tiedän kyllä kuka ja mitä. Niin..pitihän ne tietyt jututkin poistaa näkyvistä, etten näe kuka viestittää kenenkin kanssa. Kerkesin kyllä jo näkemään ennen sitä, hah!
- ällös välitä
Täällä palstalla on ammattimaisia asioiden sotkijoita kuka mistäkin syystä. Huomaan että aloittajalla on huono olo. Ihmisten olisi syytä miettiä että toista voi satuttaa myös virtuaalisesti. Voimia rutkasti sinne, jos pystyt yritä ajatella jotain muuta jätät leikkijät ilkeyksineen omaan arvoonsa, heillä menee loppujenlopuksi paljon huonommin henkisesti kuin sinulla. Normaalit ihmiset eivät kiusaa toisia. Todennäköisesti kyllä nettikiusaukseen yleensä osallistuu vain yksi tai muutama ihminen. Ehkä joku on saanut tilanteen vaikuttamaan pahemmalta mitä se on. Kylmä totuus on se että nettikiusaaminen on arkipäiväistynyt.
- Ei täällä ..
tai onhan täälläkin, mutta tarkoitan nyt irl, oikeaa elämää.
- voi voi
No nyt mä tajuan missä sitä aikaasi kulutat. Ei ihme, että välillä ahdistaa.
- !!!!!!!
Mee sinäkin hevonvitunkuuseen siitä ihmettelemästä
- ○○○○○○○○○○○○○
!!!!!!! kirjoitti:
Mee sinäkin hevonvitunkuuseen siitä ihmettelemästä
Mä oon jo. Tosi ihmeellinen paikka tämä hevonvitunkuusi.
- itsesuojelu
Ei kannattaisi levitellä niitä asioita kaikille.
- Voivittu taas
Kaikki muut ovat levitelleet, en minä! Vasta nyt selvisi minulle miten asiat on! Kukaan ei ole kertonut mitään, juoninut vain selkäni takana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207051Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1174830L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634086TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6982154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2481546- 671395
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j541337Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä201037