kokoajan ihan punaposkinen kun mä aattelen sua ;)
mä oon nykyään
43
281
Vastaukset
- kirj.
mee sen rakkaas luo eläkä täällä itke. Tai sitte on ikäväsuhde.
- Ei mitään pahaa
Haittaako se mitään? Ei punastelussa ole mitään pahaa.
- Mistähän tuo
johtuu? Aatteletko meitä 'silleen';)?
- ;)
sitäkin..
- Mistähän tuo
;) kirjoitti:
sitäkin..
Ai vain vähän sitä? Mitäs muuta, se suurin osa?
- aika paljonkin
Mistähän tuo kirjoitti:
Ai vain vähän sitä? Mitäs muuta, se suurin osa?
mutta sitä että mä olen löytänyt elämäni miehen ;)
- Mistähän tuo
aika paljonkin kirjoitti:
Toivottavasti saatte toisenne. JOS olisit mun ajattelema nainen, niin epäilemättä niin olisikin:)! Ja hän olis mun elämäni nainen:)!
- olisinkin :)
Mistähän tuo kirjoitti:
Toivottavasti saatte toisenne. JOS olisit mun ajattelema nainen, niin epäilemättä niin olisikin:)! Ja hän olis mun elämäni nainen:)!
:)
- Mistähän tuo
olisinkin :) kirjoitti:
:)
Voidaan siitä ainakin haaveilla ensi yönä. Menen muuten ihan kohta nukkumaan... ja tiedät kyllä, ketä/mitä ajatellen;)!
Hyvää yötä sulle:) - ketäköhän lienee????
Mistähän tuo kirjoitti:
Voidaan siitä ainakin haaveilla ensi yönä. Menen muuten ihan kohta nukkumaan... ja tiedät kyllä, ketä/mitä ajatellen;)!
Hyvää yötä sulle:)Hyvää yötä sulle :) Mä lähden baariin ihan just kohta ;)
- Punastelemaan
ketäköhän lienee???? kirjoitti:
Hyvää yötä sulle :) Mä lähden baariin ihan just kohta ;)
Näetkö hänet siellä
- himot se punottaa
ootteks te ees vielä yhessä? eihän sillon pitäs punastella... muutakun himojen peittelemiseksi... mutta yhessä ollessa hommat pitäs olla jo sovittu. ei tarvi punotella. ;)
- toivoisin ainakin
Punastelemaan kirjoitti:
Näetkö hänet siellä
mää vää veikkaisin että saatan vaikka nähä ;)
- Punastele
toivoisin ainakin kirjoitti:
mää vää veikkaisin että saatan vaikka nähä ;)
Ota joku toinen, tarjokkaita varmasti riittää ;)
- Edam
toisinsanoen, kumppanin jonka kanssa haluat viettää intohimoisia hetkiä. Kyllähän se tuo punan poskille.
- huono idea
Punastele kirjoitti:
Ota joku toinen, tarjokkaita varmasti riittää ;)
en ota...
- Punastele
huono idea kirjoitti:
en ota...
Mitä sieltä baarista sitten haet, jos et miestä ja huvia yöhösi.
- oot rasia
huono idea kirjoitti:
en ota...
juoppo huora
- ja nyt selvinpäin...
oot rasia kirjoitti:
juoppo huora
Kyllä mä kuule tulin ihan kottiin nukkumaan ja en ole kumpikaan noista. Voiko kerran seksiä harrastanut 25 vuotias nainen olla huora?????Tuskin...
- --------------
Punastele kirjoitti:
Mitä sieltä baarista sitten haet, jos et miestä ja huvia yöhösi.
Meeen tanssiin ja kuunteleen musaa sekä katteleen jos löytys se elämäni mies :)
- mies
sama
- poskien punoitus
siihen on olemassa lääke
- aijaa?
kerro heti
- poskien punoitus
aijaa? kirjoitti:
kerro heti
Arbutin
- meikkiä vaan
poskipunaa se vaan on
- ei ole
ei ku punottaa vaikka ei oo meikin meikkiä yhtään.
- verisuonet sökönä
couperosaa sullon naamassa
- 22222222
aika homoa
- vitsi vitsi
homot tuskin punastelee... ovat niin itseään täynnä ja sliipattu?
- niiraab
Viinasta se johtuu vain.
- ; )
tuskin ap jatkuvasti juo...
- ei johdu
en mä aina juo..
- nousuhumala
Vain silloin kun on nousuhumala;) Tai sitten kun on ulkona tarpeeksi kirpeä ilma, tai tai.. meikkiä poskilla tai tai.. on kuume tai tai..
Eiks se vähän sllai sanota, että naisilla punottaa kaula kun on orkut tulossa;) Mikse siis posketkin;) - Secret
nousuhumala kirjoitti:
Vain silloin kun on nousuhumala;) Tai sitten kun on ulkona tarpeeksi kirpeä ilma, tai tai.. meikkiä poskilla tai tai.. on kuume tai tai..
Eiks se vähän sllai sanota, että naisilla punottaa kaula kun on orkut tulossa;) Mikse siis posketkin;)Itse olen aika punainen rakastelun jälkeen ;)
Veeri kietää, varpaita nipistää ja hyvä olo :) - Secret
Secret kirjoitti:
Itse olen aika punainen rakastelun jälkeen ;)
Veeri kietää, varpaita nipistää ja hyvä olo :)Siis veri kiertää (sekoileepi jo ajatuksesta rakastelusta ;) )
- wautsih
nousuhumala kirjoitti:
Eiks se vähän sllai sanota, että naisilla punottaa kaula kun on orkut tulossa;) Mikse siis posketkin;)saaks ap orkkuja pelkästään miehen ajattelusta?
- shopping time
Ja vain viinakaupassa of course my horse.
- Secret
wautsih kirjoitti:
saaks ap orkkuja pelkästään miehen ajattelusta?
Tuskimpa nyt sentään ajattelusta saa . . . En ainakaan itse saa . ..
- Secret
Alastiko ajatelet ? ;)
- TSUPUKKA! : )
Siis TÄ? Ei voi olla..nyt sie narraat minnuu..hihhih!..senkin..sanonko? ; )
- Halu on punainen
Niin, hyvä pointti. Seksuaalisuusko se vain punottaa? Mikäkö muka muu? Pelko itsestä seksuaalisena olentona, vajaavaisena, epätäydellisenä, kuitenkin tarpeita täynnä. Sitähän varten ihmiset pariutuu; muuten ollaan vain kavereita, joku viisas sanoi täällä joku aika sitten.
- Seksi Terapeutti
Toi oli hyvä pointti. Sillä seksualisuus on ihmisessä vallitseva ominaisuus, siis lähinnä Pariutuminen, että näin, mutta seksuaalisuuden tai eroottisuuden kanavoiminen, siis oikeisiin uomiinsa vaatii ihmiseltä tietyn tyyppistä objektiivistä lähestymis tapaa itse ongelmaan ja "ongelmanratkaisu" kykyyn..tää on mun mielestä oleellista ja painotettavaa nykypäivän psykoterapiassa ja psykologisessa lähestymistavassa yleensä..
- Huijaustako?
eli puna pois terapialla, ts. "be cool", "do not attach", "stay out of the moment", "keep perspective".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756