Kevät tuli ja Mopoliikenne on hillitöntä Martissakin. Sietää Poliisin enemmän valvoa kun ovat häiriöiksi asti. Melu haittaa on ja vaara tilanteita kovasti. Siispä valvontaa lisää .
Mopot haittana Martissa
10
273
Vastaukset
- paappa tun turi
Osta itekin ettei tarvii kajehtia
- keskusta rules
joo martissa on tilaa ajella kun ei siellä ole ku hörhöjä
jotka päivät nukkuu kerrostalossa - mopokiintiö
keskusta rules kirjoitti:
joo martissa on tilaa ajella kun ei siellä ole ku hörhöjä
jotka päivät nukkuu kerrostalossaOikeassa olet..Kyllä täällä tuntee olevansa kummajainen kun käy töissä..
- työmiesonerimies
mopokiintiö kirjoitti:
Oikeassa olet..Kyllä täällä tuntee olevansa kummajainen kun käy töissä..
Et ole ilmeisesti ollut koskaan hereillä klo 7:00 -8:00 aikaan aamusta. Nimittäin aika paljonhan tuota työmatkaliikennettä näyttää olevan tuohon aikaan.
- Hyppää ojaan
Mopo on laillinen kulkuneuvo. Turha aukoa päätä.
- Joojoo
Ehkäpä toi konduktööri kirjoittaa osittain asiaakin. Mopot ovat kiva ja oiva kulkuväline nuorille. Kunhan ajaminen niillä on liikennesääntöjen mukaista jne. Meluhaittaa niistä saatta tulla, joo. Mutta aika hiljaisiahan noi nykyajan mopot ovat, mikäli niitä ei viritellä ja ovat kunnossa. Vain idiooti leikkivät ja hurjastelevat mopoilla.
Toi kyllä oudoksuttaa, että Martinniemi olis täynnä hörhöjä, täh?! Hörhöt lienevät huumeiden käyttäjiä? Näin mä ainakin olen ko sanaa kuullut käytettävän. Onks kerrostaloista tehty joku asuntola syrjääntyneille, vai? Surkeeta, jos näin on.
Kauheeta myös on lukea, että töissä käyvä marttilainen on kummajainen! Toisinpäinhän sen tulis olla.
Ja lopuksi on mukava todeta, että ennen ainakin kaikki oli hyvin! Me, jotka 1960-1980 -luvuilla saimme viettää lapsuutemme ja nuoruutemme Martinniemessä, olemme siitä hyvin onnellisia ja ylpeitä. Pyrkikääpäs samaan ja eläkää sovussa yhteen hiileen puhaltaen, prkl :) - repsikka baari takas
joo,oot vielä niin nuori,
mä elänyt martissa 50-60-70-80-90.2000
nyt on huumekylä,ja työttömien kerhoja
kerrostalossa melkein kaikki työttömiä tai eläkkeellä.
ennen oli kaikki kerrostalojen asukkaat töissä repolassa.
ei yhtään muualla. - tosi mukava kylä
Turha mollata ja haukkua omaakylää. Martinniemi on mukava paikka asua. On kivoja ihmisiä, kaunis luonto ja meri joista voi nauttia. Jos on yks tai kaks hörhöä tai muutama mopopoika kylällä niin se nyt on prosentuaalisestikin ihan keskiarvo nykysuomessa.On niitä mopoja ollut ennen paljon enemmän ja juoppoja oli repolan ja satamann tilipäivinä vaikka kuinka paljon.
- Joojoo
Mä olen elänyt Martinniemessä 1960-1980 :)
Hiillostakaa pihalle ne narkkarit koko kylästä, hyi olkoon. joutavanpäiväistä porukkaa sellaset itsensä tuhoojat.
Niinhän ne oli ennen vanhaan Repolan työsuhdeasuntoja, ne kerrostalot. Omistaaks kunta ne nyt? Eläkeläisiä varmasti riittää, olihan kylä kukoistava vuosikymmeniä sitten ja kukoistuksen aikaiset asukkaat varmasti ovat tai lähentelevät eläkeikää. Ne, jotka kylälle ovat jääneet.
Juoppoja on aina ollut ja juoppoja tulee aina olemaan, niin Martinniemessä kuin muuallakin.
Ihana paikka Martinniemi on, totta!- Avojalakanen
Asiaa haastat,täällä olen syntynyt ja jalat eellä täältä lähen.Hyvä täällä on asua meren lähellä,on luontoa mitä ihailla.Talvella meren jää jossa voi hiihdellä!Joka paikkaan noita "toisineläjiä" mahtuu,ei ainoastaan Martinniemeen ja minua eivät ainakaan ole häirinneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760