Tapasin autokoulussa erään opettajan jonka valitsin myös ajo-opettajakseni. Aluksi hän käyttäytyi minua kohtaan aivan normaalisti mutta vähän ajan päästä hän tuntui ikään kuin käyttäytyvän melko kylmästi minua kohtaan. Hän vältteli koskemasta minuun, antoi avaimet roikottamalla(kuin olisin joku koira), hänellä tuntui aina olevan kiire ulos autosta ajotunnin päätyttyä, eikä moikannut pahemmin tai hymyillyt lähtiessämme eri teille tunnin jälkeen. Mielestäni asiakaspalveluammatissa aika tylyä käytöstä. Myönnän että olin itse vähän etäinen koska minua oli peloteltu ahdistelevista opettajista, mutta silti. Kerran autossa meidän katseemme kohtasivat hyvin pitkäksikin aikaa ja minä olin se joka käänsi ensimmäisenä katseen pois, ja kun yleensä ovat keskustelun aiheet olleet melko niukkoja niin sillä kerralla hän heitti vitsinä eräästä kyytiin ottavasta autosta vitsin kuinka kuljettaja oli iskenyt silmänsä siihen naiseen ja kuinka hienoa olisi jos kiinnostus säilyisi toiseen noinkin pitkään(kyse oli siis vanhemmasta pariskunnasta). Se tapa millä hän sen jutun heitti oli jotenkin flirttaileva...Sen ajotunnin jälkeen sattui pari kertaa tilanne jolloin pidimme jostain yhtäaikaa kiinni ja kun olin ottamassa tavaraa takaisin itselleni hän ei laskenut irti. En uskaltanut vilkaista häneen päin koska pelkäsin omaa reaktiotani. Tunteeni häntä kohtaan olivat hämmästyksekseni syventyneet ja koska koin sen jotenkin vääräksi hänen ollessa kuitenkin opettajani ja olin varma ettei hän voinut millään tuntea samoin minua kohtaan, yritin pysyä vieläkin etäisenä. Minua askarrutti myös se onko hän varattu vai ei. Hänellä ei ollut sormusta eikä hän koko autokoulun aikana kertaakaan maininnut sanallakaan perhesuhteistaan saati edes vahingossa puhunut me-muodossa mistään. Silti kerran kun ajoimme hänen talolle hakemaan hänen eväitään hän soitti matkalla jollekulle kotiin. Puhelu oli kyllä niin tunteeton eikä edes moi:ta sanonut alkuun saati loppuun, että aloin epäilemään oliko luurin päässä yhtään ketään. Takaisin tullessaankin hän puhui vain koirasta.
Oliko hän kiinnostunut vai kuvittelinko vain?
7
623
Vastaukset
- Epätoivoinen
jatkuu:Autokoulun loppupuolella hän alkoi jopa hymyilemään ja muisti mitä olin kertonut, ja kerran eräällä huoltis-kurssilla hän antoi minun ajaa huoltikselle vaikkei se kuulunut kurssiin ja minun lisäkseni siellä oli toinenkin tyttö. Liukkaanradalla oli aluksi ryhmätehtävä ja huomasin kentän reunalla seistessäni että hän tuijottaa minua aina välillä. Välillä tuli aiheita puheeksi joiden kohdalla hän vähän "rehvastellen" kertoi mitä hänellä oli tai mitä aikoi tehdä(kuten lähteä 8km lenkille..kuka oikeesti noin tarkkaan kertoo oman lenkkinsä pituuden?). Viimein kun inssipäivä koitti ja pääsin inssistä hyvin arvosanoin läpi, hän avasi minun puoleisen oven ja seisoi siinä hymyillen kunnes nousin ylös ja hän onnitellen ojensi kätensä. Olin pettynyt ja koska hän seisoi niin lähellä minulle tuli vain tunne että hän halusi mahdollisimman nopeasti lähteä takaisin autokoululle, ja siksi vain tartuin hänen käteensä ja tuijotin hänen kättään siirtyessäni sivulle pois hänen tieltään. Hän laski irti kädestäni ja käännyin menemään pelkääjän puolelle kun tunsin hänen käden laskeutuvan oikean hartian päälle. En uskaltanut kääntyä vaan jatkoin matkaani eteenpäin. Jäi tunne että tein jotain pahasti väärin koska hän lähti vähän turhan hurjalla vauhdilla liikkeelle eikä sanonut mitään ensimmäiseen muutamaan minuuttiin. En kuitenkaan olisi uskaltanut riskeerata kaikkea ja näyttää tunteitani saati kertoa niistä, koska epäilin hänen olevan siltikin varattu ja pelkäsin vain kuvitelleeni kaiken.
- Epätoivoinen
Jatkuu vielä: Parin kuukauden päästä törmäsin häneen kaupassa, ja katseemme kohtasivat ja jäimme vain tuijottamaan toisiamme. Tuntui että välillämme oli jotain mutta saatoin vain kuvitella kaiken taas kerran. Käänsin ensimmäisenä katseeni pois ja käännyin kaivamaan hyllystä tavaraa. Sillä välin hän oli kääntänyt kärrynsä ja käveli minua kohti koko ajan tuijottaen. Houkutteli jäädä juttelemaan, mutta olin liikkeellä vanhempieni kanssa enkä halunnut heidän näkevän, joten kävelin ohi hymyillen ja moikaten. Hän ei hymyillyt ja ehkä vain niukin naukin muodosti huulillaan sanan moi, ja näytti vain jotenkin tyrmistyneeltä. Sen jälkeen yritin monta kertaa osua samaan aikaan hänen kanssaan kauppaan ja kerran onnistuinkin, mutta huomasin hänen olevan jonkun naisen kanssa. Seisoin kassajonossa ja vain tuijotin eteenpäin, ja jotenkin tuli tunne että joku tuijottaa niin käännyin katsomaan ja hän seisoo kärryn kanssa jonkin matkan päässä takanani ja taas vain tuijottaa. Ei hymyä ja taas vain vaivoin moi kun itse hymyillen moikkaan ja käännyn takaisin. Se nainen oli jo kaukana edessäpäin menossa, eikä miehellä ollut mitään kiirettä hänen peräänsä...heidän välinsäkin tuntuivat melko kylmiltä. Hyvän ystäväni kannustuksesta päätin käydä autokoululla kysymässä häneltä asiasta, ja hän kielsi kaiken melko tylysti. Lähetin hänelle viestin ja pyysin anteeksi tylyä kysymystäni ja hän vastasi kaiken olevan hyvin. Ja koska olen tyhmä ja pelkäsin jotenkin pilanneeni omat mahdollisuuteni lähetin jonkin ajan kuluttua viestin jossa kerroin käyttäytyneeni oudosti koska pidin hänestä enemmän kuin pitäisi tai olisi sopivaa ja että tiedän hänen olevan varattu joten asia jää minun osaltani tähän. Hän ei edes vaivautunut vastaamaan viestiin! Tästä on yli puoli vuotta ja asia kalvaa mieltäni vieläkin. Pelkään mokanneeni kaiken omalla käytökselläni tai vain kuvitelleeni kaiken. Olisin kiitollinen rehellisistä mielipiteistä ja neuvoista, koska haluaisin todella saada asian jo pois mielestäni.
- vaikea sanoa
Olen saanut samanlaista käytöstä osakseni atk.opettajalta aikuisopiskelussa. Hänen tuijottelunsa oli niin silmiinpistävää että jopa luokkakaverini kuittalivat siitä. Muuten hän oli äärettömän töykeä. Hän ei koskaan tehnyt aloitetta mihinkään suuntaan ja oli kyllä varattu. Olen jälkeenpäin miettinyt että jos se oli hänen tapansa saada piristystä arkeen ja varmasti tällä hetkellä hän tuijottelee jotain toista opiskelijaa:) En siis ole pahoillani ettei asia johtanut mihinkään. Vaikea oikeastaan neuvoa mitenkään, mutta jos olet yrittänyt selvittää asian, olet mielestäni tehnyt jo kaiken mahdollisen. Älä nyt ainakaan mieti että olisitko voinut tehdä jotain toisin. Miksi hän sitten jäi noin voimakkaasti mieleesi?
- Fabian Nysjö
Herää jo , jatka elämääsi. Tarinasi on tyypillinen mies ja nais tarina. Olet selvästi epätoivoinen ja masentunut..ja syystä. Tarinasi ja Elämäntilanteesi on valitettavasti niin yleistä nykypäivän hektisessä elämänrytmissä ja systeemeissä. Ota itsellesi aikaa ja mieti mitä itse haluat tästä "suhteesta" ja kohtaa omat tunteesi. Se on aluksi ehkä vaikeaa, mutta kuitenkin lopulta palkitsevaa. Päästyäsi selville vesille, henkinen ja fyysinen eheytymisesi on mahdollista. Voimia ja Rakkautta sinulle..: )
- Epätoivoinen
Kiitos
- Höhlä nainen
No olen minäkin ihastunut/rakastunut ajo-opettajaani, meillä tosin oli niinpäin, että minä itse olin häntä vanhempi :D Arvaapa olenko vielä koko miestä unohtanut, no en...koville on ottanut, enkä vieläkään oikein ole toipunut siitä tunnemyrskystä, jonka hän sai minussa aikaan.
Tultiin juttuun hyvin silloin muutama vuosi sitten, mutta nykyisin korkeintaan hän enää moikkaa. Eipä sitten tykännyt minusta samalla lailla kuin minä hänestä. Miettinyt sittemmin mikä siinä on, että miksi ihastuin kys. mieheen ja arvelisin syyksi tilanteen intiimiyden, mikä autossa vallitsee kun ollaan kaksin ja se tunne, että joku pitää sinusta huolen ja pitää ikään kuin "turvassa". Siinä kiintyy toiseen väkisinkin, kun tavataan säännöllisesti ja vielä tullaan juttuun.- Epätoivoinen
Tuo on kyllä täysin totta...olen yrittänyt keksiä vastausta siihen miksi niin kävi, mutta tuo sinun selitys kyllä selventää hyvin. Jotenkin sitä vain syyttää itseään ja omaa heikkouttaan kun antoi periksi tilanteelle:/ Kieltämättä on hienoa tietää ettei ole ainut jolle on käynyt näin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736