Eli aloitus mittani ovat 38kg/149-150cm. En todellakaan haluaisi nyt kuulla tälläisiä vastauksia "Tyttö hyvä älä nyt ala laihduttaa" koska haluan laihtua vain! Eli olisin nälkäpaastossa 8-10 viikkoa. Saisin kuitenkin juoda ihan rauhassa. Kuinka paljon laihtuisin? Entä lähtisikö lihaksia? Kestäisikö sydämmeni nuoren ikäni (12.v) takia? Ja liikuntaa tulisi yleensä 3krt vk 14km pyörälenkki omat harjoitukset 1-2h joka päivä vähän liikuntaa :) paasto alkaisi siis kesällä ja vastauksia toivoisin nopeasti! :D entäs miltä sydänkohtaus tuntuu jos se tulee? Mitä muita oireita voi tulla?
Laihdutunko tällä paastolla/tavalla? HELPPII :)
41
903
Vastaukset
- apua ja äkkiä
Kyllä varmasti laihdut ja kuolet pois...onko tämä kirjoitus jokin brovo vaiko kysyjä täysin järjiltään? Toivon että et ikinä tuossa tilanteessa laihduta vaan hae apua psykiatrian osastolta jossa hoidetaan anorektukoita ja heidän pakko mielteitään!
- ......
Apua ja äkkiä
En todellakaan ole pro-ana...inhoan muutenkin ihmisiä jotka pitävät anoreksiaa ihana sairautena ja silleen! Mutta en halua hakeutua hoitoon....entäs jos haluankin vain kuolla pois? :(kyllä syön masennus lääkkeitä näin nuorena)
- anoreksia on sairaus
Painoindeksisi on alle 17 eli alipainoinen.
Täältä voisit löytää apua :
http://www.syomishairioliitto.fi/- .......
Mutta kun haluaisin vain laihtua....
- idjwfISF
....... kirjoitti:
Mutta kun haluaisin vain laihtua....
voi vittu sinä 12v kakara hiljaa siellä jossain päi suomea. ''haluun laihtuu'' jeesus vittu paastoamalla ei mitää laihduteta, heti ku et syö pariin päivään nii kehos rupee hyytyy, väsyttää, et pysty keskittymään, rupeet kiukkuseks, kokoajan huippaa, saatat pyörtyä pariin otteeseen, päänsärkyjä, mahaan sattuu ja ties muita oireita. Hanki apuu. mieti sitte vasta uudestaa ku murrosiän kaikki oireet ohi etkä enää kasva jos oot sillo lihava
- mer
Jos sä onnistuisit paastoomaan ees viikon, ni sanoisin, että sulla on ihan saatanan tyhmät ja välinpitämättömät vanhemmat!
- .......
Kyllä mä pystyn paastoamaan yli viikon kesälomalla sillä äitini on lähes koko kesäloman työmatkalla. Isälleni voin väittää että muka söin jo kaverilla tai sitten yksinkertaisesti piilotan ruuat hihaan ja vien ne kadulle sen jälkeen :)
- ........
....... kirjoitti:
Kyllä mä pystyn paastoamaan yli viikon kesälomalla sillä äitini on lähes koko kesäloman työmatkalla. Isälleni voin väittää että muka söin jo kaverilla tai sitten yksinkertaisesti piilotan ruuat hihaan ja vien ne kadulle sen jälkeen :)
Tai no kuolisinko jos paastoaisin aluks kaksi viikkoa sitten kolmen päivän tauko sen jälkeen kolme viikkoa ja viikon tauko ja sitten vielä neljä viikkoa lähes syömättä mutta esim. Joka viikon maanantai näkkäri tai jotain kevyttä? :)
- =o=
Luulen kyllä että kun olet jo viikonkin syömättä, niin olet jo ihan puolikuollut... Sydän hakkaa etkä jaksa tehdä yhtään mitään... Eli et varmasti jaksa ajaa noita pyöräilylenkkejäkään... Kroppasi huutaa ruokaa, ja sitten sorrutkin jo ahmimaan. Eikä sen estämiseen pelkkä tahdonvoima auta.
- ......
Oon ennenkin ollut nälkälakossa 3viikkoa putkeen ja kyllä jaksoin silloin liikkua VÄHÄN vaikka sydän hakkasen ittensä melkeen irti rintakehästä...
- =o=
...... kirjoitti:
Oon ennenkin ollut nälkälakossa 3viikkoa putkeen ja kyllä jaksoin silloin liikkua VÄHÄN vaikka sydän hakkasen ittensä melkeen irti rintakehästä...
No huh... Etkö edes pyörtyilly? Miten sulla jalat kanto? Ite kun oon vaan kaks vuorokautta syömättä niin tuntuu jo että silmissä sumenee ja jalat lähtee alta... Johtuu varmaan siitä etten myöskään juo paljoa mitään varsinkaan päivällä...
- .......
=o= kirjoitti:
No huh... Etkö edes pyörtyilly? Miten sulla jalat kanto? Ite kun oon vaan kaks vuorokautta syömättä niin tuntuu jo että silmissä sumenee ja jalat lähtee alta... Johtuu varmaan siitä etten myöskään juo paljoa mitään varsinkaan päivällä...
En pyörtynyt jostain syystä o.o vaikka olo oli aivan hirveä, sydän meinasi irtisanoa itsensä ja jalat lähtivät kerran alta viimeisenä dieetti päivänä o.o mutta joo...oletko itse anorektikko kun tälle palstalle kirjoittelet vai häh? Tuli vaan yhtäkkiä mieleen :) ja siis dieetin aikana join/juon vain vettä...
- just...
....... kirjoitti:
En pyörtynyt jostain syystä o.o vaikka olo oli aivan hirveä, sydän meinasi irtisanoa itsensä ja jalat lähtivät kerran alta viimeisenä dieetti päivänä o.o mutta joo...oletko itse anorektikko kun tälle palstalle kirjoittelet vai häh? Tuli vaan yhtäkkiä mieleen :) ja siis dieetin aikana join/juon vain vettä...
jos olet tota nälkäpaastoa jo kokeillu viikon ja laihtunu sen avulla, ni saannen kysyä et mitä hemmettiä sä sitä tääl sit vielä kyselet. Varmaan sen takia et saisit myötätuntoa ja kauhisteluita. Ei toi nyt oo niin kummallinen asia. Jos meinaat 8 viikkoa olla, niin sut on varmaan tehty kumista, joka selvii pelkäl kastelulla. Onnea! Onneks muilla on sentään järkevämmät konstit laihtumiseen!
- .........
just... kirjoitti:
jos olet tota nälkäpaastoa jo kokeillu viikon ja laihtunu sen avulla, ni saannen kysyä et mitä hemmettiä sä sitä tääl sit vielä kyselet. Varmaan sen takia et saisit myötätuntoa ja kauhisteluita. Ei toi nyt oo niin kummallinen asia. Jos meinaat 8 viikkoa olla, niin sut on varmaan tehty kumista, joka selvii pelkäl kastelulla. Onnea! Onneks muilla on sentään järkevämmät konstit laihtumiseen!
En haluu teiltä mitään myötätuntoo säälii! Haluun vaan tietää pärjäänkö hengissä? Koska onhan 1 viikon paasto aivan eri asia kuin 8-viikon! Niin ja mikäs riski mulla on saada sydänkohtaus? O.O Niin ja lihaksia enemmänkin haluaisin pienentää kuin läskiä koska lihakseni ovat vähän liian isot mielestäni >:( ja se ärsyttää
- .........
just... kirjoitti:
En haluu teiltä mitään myötätuntoo säälii! Haluun vaan tietää pärjäänkö hengissä? Koska onhan 1 viikon paasto aivan eri asia kuin 8-viikon! Niin ja mikäs riski mulla on saada sydänkohtaus? O.O Niin ja lihaksia enemmänkin haluaisin pienentää kuin läskiä koska lihakseni ovat vähän liian isot mielestäni >:( ja se ärsyttää
- =o=
....... kirjoitti:
Kyllä, minulla on anoreksia, tuskin muuten seurailisin tätä palstaa. Etkö sitten itse myönnä olevasi anorektikko?
- .....
=o= kirjoitti:
Kyllä, minulla on anoreksia, tuskin muuten seurailisin tätä palstaa. Etkö sitten itse myönnä olevasi anorektikko?
Ei musta sille ainakaan tunnu...täytyy vaan pudottaaa vielä vähän kiloja
- sairas maailma
......... kirjoitti:
100% riski että kuolet nälkään! Hyvänen aika eihän ihminen, varsinkaan 12v tyttö selviä melkeen 2kk:ta syömättä!
- ruipeloko?
......... kirjoitti:
ha ha ha. Sulta kuihtuu kaikki lihaksen ja näytät ruipelolta. Saat cooperissa alle 1000 koska et jaksa juosta. Hävettää varmaan kuntotestissä ku et vatsoja yli 50 musiikin tahdissa. Ja, voit suunnitella silikoneja, nimittöi rintoja sä et enään saa jos ton alotat!
- IndiraG
Voi jumalauta teitä pentuja. Ei, en usko, että pystyt olemaan syömättä 8-10 viikkoa, varsinkin, jos uhoat vielä urheilevasi. Mutta itse asiassa mä en edes yritä suostutella sua olemaan kokeilematta moista. Ai miksikö? No ensinnäkin, tiedän, että anorektikko ei usko järkipuhetta. Toisekseen, ehkä on mahdollisuus, että ne sun vastuuttomat ja välinpitämättömät vanhempasi havahtuvat todellisuuteen ja ohjaavat sut hoitoon, kun lopulta romahdat täysin. Ehkä sä sitten vihdoin saat apua. Että siitä vaan kokeilemaan. Tule ihmeessä sitten sairaalareissun jälkeen kertomaan, millaista oli.
- Pennut on syvältä
Ja jos tuut kysyy täältä et miltä sydänkohtaus tuntuu, niin oot kyl vajonnu aika alas... Yli puolet sen saaneista kolkuttelee hautausmaalla arkkujen kansia. Mee mukaan vaan!!:)
- .........
Ei jokainen paastoaja välttämättä joudu sairaalaan. Mut kyllä mä vähän tuota liikkummista eilen satuin ajattelemaan ja päädyinkin sitten tulokseen että paaston aikana en tule liikkumaan yhtään paitsi tietenkin kodin sisällä mutta en muuten :) koska en mä mitään esim. Sydänkohtausta halua! Tai siis jos nyt isäni sattuu sanomaan/pakottamaan mut ulos niin kyllä mä sillon saatan mennä mutta muuten en koska äitini ei siis ole kotona lähes koko kesälomana vaan työmatkalla. Ja ajattelin myös että entäs jos tekisinkin niin että olisin ensin kaksi viikkoa paastolla sitten kolme päivää pitäisin paastosta taukoa ja sillon saisin syödä aamulla kevytviilin ilman lisukkeita ja iltapalaksi banaanin kalanmaksa öljy 1rkl ja 1 rkl d-vitamiini. Sitten kolmen viikon paasto ja sen jälkeen yhden viikon tauko jolloin on mun isoveljen rippijuhla joten juhlissa syön yhden kakkupalanan, juon kahvia ja syön kaksi keksiä (riippuu vähän mitä siellä tarjoillaan :D) ja sitten syön muuten viikon ajan taas samaa kun söin kolmen päivän paasto tauolla. Sitten pidän vielä kerran 3-4-viikon paaston ennekuin koulu alkaa :)
- ..........
Pennut on syvältä kirjoitti:
Ja jos tuut kysyy täältä et miltä sydänkohtaus tuntuu, niin oot kyl vajonnu aika alas... Yli puolet sen saaneista kolkuttelee hautausmaalla arkkujen kansia. Mee mukaan vaan!!:)
Ööh....serkkuni oli erittäin pahasti sairastunut anoreksiaan ja kuoli siihen vuosi sitten. Hän kuoli lopulta siihen että keho alkoi käyttää sydämmen ja aivojen kudosta ravintona (sydänkohtaus) mutta kyllä hän oli ennenkin saanut sydänkohtauksen tai ainakin näin mulle kerrottiin...
- =o=
.......... kirjoitti:
Ööh....serkkuni oli erittäin pahasti sairastunut anoreksiaan ja kuoli siihen vuosi sitten. Hän kuoli lopulta siihen että keho alkoi käyttää sydämmen ja aivojen kudosta ravintona (sydänkohtaus) mutta kyllä hän oli ennenkin saanut sydänkohtauksen tai ainakin näin mulle kerrottiin...
Serkustasiko meinasit sitten mallia ottaa? Olla syömättä, saada sydänkohtaus ja päätyä sitä tietä suoraan hautaan? Jos sinulla on tarvetta laihtua, on järkevämpiäkin keinoja, mutta jos haluat tarkoituksella kuolla näännyttämällä itsesi hengiltä, niin siinä kyllä onnistut tuolla taktiikalla.
Tulehan elokuussa sitten tänne kertomaan (jos satut olemaan vielä hengissä), että miten selvisit kesästä, kuinka paljon laihduit ja ovatko vanhempasi jo tajunneet viedä sinut hoitoon. Hyvää kesälomaa vain sinulle! - .......
=o= kirjoitti:
Serkustasiko meinasit sitten mallia ottaa? Olla syömättä, saada sydänkohtaus ja päätyä sitä tietä suoraan hautaan? Jos sinulla on tarvetta laihtua, on järkevämpiäkin keinoja, mutta jos haluat tarkoituksella kuolla näännyttämällä itsesi hengiltä, niin siinä kyllä onnistut tuolla taktiikalla.
Tulehan elokuussa sitten tänne kertomaan (jos satut olemaan vielä hengissä), että miten selvisit kesästä, kuinka paljon laihduit ja ovatko vanhempasi jo tajunneet viedä sinut hoitoon. Hyvää kesälomaa vain sinulle!En todellakaan meinannut ottaa serkustani mallia...tuli nyt vain hänen tapaus mieleen yhden tähän kommentoineen ihmisen sydänkohtaus "faktoista". Sydänkohtaukseen ei siis aina kuole! Jos kerran serkkuni on selvinnyt kahdesta sydäkohtauksesta ja vasta kolmannella kuoli! Joten pidäppä sinä vain omanasi nuo "faktat"!!!!! Mutta siis palataan asiaan :) haluan vain vähän laihtua...kun katson peilistä näen pullukan pyöreän ison mahani ja läskit reiteni. Olen kyllästynyt niihin..todella kyllästynyt! Sitä paitsi tarkoitukseni ei todellakaan ole laihduttaa itseäni hengiltä...haluan vain vielä pari kiloa pois :)
- sairas maailma
......... kirjoitti:
Ei jokainen paastoaja välttämättä joudu sairaalaan. Mut kyllä mä vähän tuota liikkummista eilen satuin ajattelemaan ja päädyinkin sitten tulokseen että paaston aikana en tule liikkumaan yhtään paitsi tietenkin kodin sisällä mutta en muuten :) koska en mä mitään esim. Sydänkohtausta halua! Tai siis jos nyt isäni sattuu sanomaan/pakottamaan mut ulos niin kyllä mä sillon saatan mennä mutta muuten en koska äitini ei siis ole kotona lähes koko kesälomana vaan työmatkalla. Ja ajattelin myös että entäs jos tekisinkin niin että olisin ensin kaksi viikkoa paastolla sitten kolme päivää pitäisin paastosta taukoa ja sillon saisin syödä aamulla kevytviilin ilman lisukkeita ja iltapalaksi banaanin kalanmaksa öljy 1rkl ja 1 rkl d-vitamiini. Sitten kolmen viikon paasto ja sen jälkeen yhden viikon tauko jolloin on mun isoveljen rippijuhla joten juhlissa syön yhden kakkupalanan, juon kahvia ja syön kaksi keksiä (riippuu vähän mitä siellä tarjoillaan :D) ja sitten syön muuten viikon ajan taas samaa kun söin kolmen päivän paasto tauolla. Sitten pidän vielä kerran 3-4-viikon paaston ennekuin koulu alkaa :)
Sitten kun koulu alkaa sä makaat kuolleena ja kuopattuna hauta-arkussa.
- ...............
sairas maailma kirjoitti:
Sitten kun koulu alkaa sä makaat kuolleena ja kuopattuna hauta-arkussa.
Enpä usko....mut haloo tyypit! Lukisitteko mun edelliset viestit koska sielä on uudet paastoaikani. Lukekaa haloo mun kommentit ennenkuin kommentoitte jotta ymmärrätte jostain jotain :)
- Haloo?
............... kirjoitti:
Enpä usko....mut haloo tyypit! Lukisitteko mun edelliset viestit koska sielä on uudet paastoaikani. Lukekaa haloo mun kommentit ennenkuin kommentoitte jotta ymmärrätte jostain jotain :)
Laihdut todellakin sairaala kuntoon! Mieti vielä ennenkuin aloitat paaston. On paljon terveellisempiäkin tapoja laihtua ja sinuna en alkaisi edes laihduttaa. Mutta en mä sua voi täältä koneen välityksellä auttaa.
- ...
............... kirjoitti:
Mitä sitten halusit kuulla? Senkö, että ideasi on kerrassaan loistava, kokeile pois vain, syksyn tullen tulet näyttämään kerrassaan häikäisevältä?
Elämä kun nyt ei vain mene niin, että itse on aina oikeassa ajatustensa ja hyvältä tuntuvien ideoidensa kanssa. Totuus, karu fakta, jota nyt ei vain voi muuksi muuttaa, halusit sen hyväksyä tai et, on se että mikäli todella pystyt olemaan syömättä 8-10 viikkoa, sinua ei sen jälkeen ole. Tai vähintään löydät itsesi sairaalasta letkuista ja tiputuksesta ja saat kuulla mahdollisesti sieltä havahtuessasi pitkän listan asioista, joita olet itsellesi ja elimistöllesi aiheuttanut. Tätä tilannetta ei muuta miksikään pari banaania tai viiliä silloin tällöin. Todellako haluat itsesi ja elämäsi suunnan 12- vuotiaana valita näin?
Sinussa ei edes ole mitään, mistä laihduttaa. Ja jos jotain sellaista olet nyt näkevinäsikin, voin luvata että hetken päästä ei taatusti enää näy. Pituuskasvu ja murrosiän pääseminen kunnolla vauhtiin vievät sinusta sen lapsenpyöreyden, jota ehkä nyt läskiksi ajattelet. Mutta mietipä, jos alat nyt laihduttaa, tulet todennäköisesti näyttämään loppuikäsi lapselta. Et kasva pituutta, kuukautiset eivät ala tai loppuvat, rinnat eivät kasva, luut haurastuvat, et saa koskaan omia lapsia.. Hormonitoiminta ja kehitys vain kerta kaikkiaan tyssäävät siihen, kun elimistön vähät energiavarat pitää käyttää ihan vain hengissä pysymiseen. Voin taata, että muutaman vuoden päästä harmittaa ja rankasti! Nimimerkillä kokemusta on, kiva näyttää pikkutytöltä kun muut rinnalla ovat naisia.
Takaan että jokainen, joka on syömättä kymmenen viikkoa, jollei ole sairaalloisen ylipainoinen, kuolee. Ja jos ei kuole, niin toivoo myöhemmin että olisi kuollut, sen verran pahat vauriot sitä itselleen aiheuttaa. Äläkä kuvittele että ne vauriot korjaantuvat paaston lopetuksen myötä. Ne seuraavat sinua loppuikäsi.
Tiedän, kuinka ärsyttävää tällaista on kuunnella. Olin itse sinun ikäisesi sairastuessani. Siitä on nyt yli kymmenen vuotta aikaa.
Nämä ovat fiksujen ihmisten juttuja, syömisjutut. Olen varma, etttä sinullakin älliä riittää, joten älä tuhlaa sitä tähän, vaan nauti kesästä kavereiden kanssa, ja kaikesta muusta kivasta mitä se antaa :) - -.-.-.-
... kirjoitti:
Mitä sitten halusit kuulla? Senkö, että ideasi on kerrassaan loistava, kokeile pois vain, syksyn tullen tulet näyttämään kerrassaan häikäisevältä?
Elämä kun nyt ei vain mene niin, että itse on aina oikeassa ajatustensa ja hyvältä tuntuvien ideoidensa kanssa. Totuus, karu fakta, jota nyt ei vain voi muuksi muuttaa, halusit sen hyväksyä tai et, on se että mikäli todella pystyt olemaan syömättä 8-10 viikkoa, sinua ei sen jälkeen ole. Tai vähintään löydät itsesi sairaalasta letkuista ja tiputuksesta ja saat kuulla mahdollisesti sieltä havahtuessasi pitkän listan asioista, joita olet itsellesi ja elimistöllesi aiheuttanut. Tätä tilannetta ei muuta miksikään pari banaania tai viiliä silloin tällöin. Todellako haluat itsesi ja elämäsi suunnan 12- vuotiaana valita näin?
Sinussa ei edes ole mitään, mistä laihduttaa. Ja jos jotain sellaista olet nyt näkevinäsikin, voin luvata että hetken päästä ei taatusti enää näy. Pituuskasvu ja murrosiän pääseminen kunnolla vauhtiin vievät sinusta sen lapsenpyöreyden, jota ehkä nyt läskiksi ajattelet. Mutta mietipä, jos alat nyt laihduttaa, tulet todennäköisesti näyttämään loppuikäsi lapselta. Et kasva pituutta, kuukautiset eivät ala tai loppuvat, rinnat eivät kasva, luut haurastuvat, et saa koskaan omia lapsia.. Hormonitoiminta ja kehitys vain kerta kaikkiaan tyssäävät siihen, kun elimistön vähät energiavarat pitää käyttää ihan vain hengissä pysymiseen. Voin taata, että muutaman vuoden päästä harmittaa ja rankasti! Nimimerkillä kokemusta on, kiva näyttää pikkutytöltä kun muut rinnalla ovat naisia.
Takaan että jokainen, joka on syömättä kymmenen viikkoa, jollei ole sairaalloisen ylipainoinen, kuolee. Ja jos ei kuole, niin toivoo myöhemmin että olisi kuollut, sen verran pahat vauriot sitä itselleen aiheuttaa. Äläkä kuvittele että ne vauriot korjaantuvat paaston lopetuksen myötä. Ne seuraavat sinua loppuikäsi.
Tiedän, kuinka ärsyttävää tällaista on kuunnella. Olin itse sinun ikäisesi sairastuessani. Siitä on nyt yli kymmenen vuotta aikaa.
Nämä ovat fiksujen ihmisten juttuja, syömisjutut. Olen varma, etttä sinullakin älliä riittää, joten älä tuhlaa sitä tähän, vaan nauti kesästä kavereiden kanssa, ja kaikesta muusta kivasta mitä se antaa :)todella hyvin sanottu. Kuuntele tyttö järkeä, älä tee sitä vanhemmillesi, että tapat itsesi rääkkäämällä itsesti kuoliaaksi.
- .......... Aloittaja
-.-.-.- kirjoitti:
todella hyvin sanottu. Kuuntele tyttö järkeä, älä tee sitä vanhemmillesi, että tapat itsesi rääkkäämällä itsesti kuoliaaksi.
Ei noi sanat paljon auta kun ystävätki tuntuvat kaikkonevan kokoajan kauemmas ja kauemmas kunnes lopulta jään yksin :( vaikka olen keskustellut ystäväni kanssa tästä ns. Yksinäisyydestä hän on vain sanonut näin " Ei me sua yksin jätetä, voit olla varma siitä. Jokaisella meistä on joskus ongelmia. Ne on vaan pakko selättää ja kattoo eteenpäin" musta tuntuu silti niin...yksinäiselle ja hylätylle. Sen takia olenkin aloittanut ajattelemaan laihdutusta. Olen ajatellut että hei jos kukaan ei halua kuunnella mua täällä niin voin ihan yhtä hyvin lähteäkkin IKUISESTI ( kuolemaan, anoreksiaan) ja siitä kaikki on alkanutkin. Yritin aloittaa ensimmäisen kerran nälkäpaaston syksyllä mutta opettajani huomasi sen heti ruokatunnilla ja soitti vanhemmilleni. Siitä lähtien (tai no oikeastaan Joulusta lähtien jolloin päätin aloittaa nälkäkurin kesälomalla) olen vain odottanut ja odottanut päivää jolloin kesäloma alkaa ja voin lopultakin aloittaa nälkäkuurin. Oikeastaan jokainen päivä ennen sitä lisää tuskaa! Mun on niin vaikea olla laihduttamatta:( ja joka ikinen tunti, minuutti ja kuukausi mun tunteet vain heikentyy ja muuttuu ikäviksi. Uskon että silloin kun aloitan nälkäkuurin voin olla ylpeä itsestäni. Pystyn kontrolloimaan (niin ainakin uskon) silloin kaikkea. Tiedän että tämä kuulostaa synkältä mutta se on totta, en voi/halua kertoa tästä läheisilleni muuten he vievät minut suoraan jonnekkin mielisairaalaan ja en saa laihduttaa :(
- fgfggr
Siis voi hyvä jumala sentään miks joku 12 vuotias aikoo alkaa paastoamaan noin kauaks aikaa?? Mitään järkeä pilata omaa terveyttään varsinkin noin nuorena. Sitten kolmikymppisenä mietitään, että oho kun on hauraat luut, no ei mikään vitun ihme jos alkaa laihduttaa jo ton ikäsenä. Sanon vaa et jos oot noin 2 kuukautta syömässä mihin et todellakaan pysty anteeks vaan, koska sun kroppa tulee lopuks vastaa ja tarvii ruokaa, tai sit jos pystyt ni sulla on vastassa kuolema. Ja täs päästäänki siihe kysymykseen et miks noin nuori haluu kuolla vaa sen takii et halus kokeilla "paastoa".
- Aloittaja 3
En mä vain sen takia hlua kuolla! Lue edellinen viestini HALOO ja tule sitten kommentoimaan :) eiköhän siinä kerrottu jo riittävän hyvin...
- fgfggr
Voi voi jos sä teinilissu uskoisit vaa järkee! Olisit ees ilonen et jotkut ihmiset jotka ei ees tunne sua ni yrittää auttaa sua ja kuule voin iha sanoo et luin ton sun edellisen viestin kyllä 2 kertaa ja joo ymmärän kyllä sua oon itekki ollu joskus koulukiusattu ja ainoo keino siihe ahistuksee oli laihduttaa ja paskat se auttanu mitään muutaku hetkellisesti. Siks yritän sulleki takoo järkee päähä ettet joudu kokee samaa kun minä koin joskus! Mutta omapahan on elämäs tee mitä lystäät mut sen voin sanoo vaa et jotkut taistelee tuol jossain elämästään ja näkee iha oikeesti nälkää ja ei haluis kuolla ja sit sä haluut iha oikeesti aiheuttaa itteles sen saman mitä jotkut ei ees haluis kokea.
- ziisus sentää.
Tää on kyl kaiken naurettavuuden huippu! Tuut kysyy muilt anorektikoilta et miltä sydänkohtaus tuntuu. Ja jos oot jo semmosen viikon nälkälakon pitäny, ja oot silti viel suht normaali painoinen, niin mimmonen tankki olit ennen sitä?
- Hey c'moon vastaajat
Vitsi, vitsi...tää on yks vitsi koko ketju ja sen ns. "ongelma". Aloittaja kusettaa, jos olisi tod halukas paastoamaan ilmoittamassaan painossa ja pituudessa, ei oli huolissaan mahdollisesta sydänkohtauksesta. Tuossa vaiheessa anorektikolle on yks hailee kuoleeko hän, vai ei. Vain painonpudotus merkitsee. Tää aloittaja vedättää teitä, älkää ruokkiko sen mielikuvitusta enää. Ettekö tajuu?!
- Ihmiskunta Sinde
Joo, laihtuu niillä. Olen nyt itse 55 kg ja 160 cm pitkä.
- misui
mä haluun vaan kuolla
- 1000xHUOH!
Voi lol, tämmöset vastuuntunnottomat lissut! Kuuntele, olet yksinkertaisesti V-Ä-Ä-R-Ä-S-S-Ä! Olen itsekin 12.v, ja musta on typerää, että et kuuntele noita kommentteja... Ne on sun parhaakseks.
- tieltä eksynyt
kysy höyhenestä, siel on tosi asiantuntijoita :DD:DD
http://hoyhen.annylene.ne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910