sinulle, ja varsinkin itselleni, ettei meillä ole mitään, ettei meistä voi tulla koskaan mitään.
Taistelin itseni kanssa, kieltäydyin tunnustamasta, että sinä olisit minulle jotenkin erityinen.
Sitä sinä nyt kuitenkin olet, minulle tärkein, rakkain.
Vakuuttelin, uskottelin
29
1159
Vastaukset
- mies
sama
- .........
kannattaisko tuo kertoa livenä...älä hukkaa aika turhuuteen..
- mies
......... kirjoitti:
kannattaisko tuo kertoa livenä...älä hukkaa aika turhuuteen..
sama
- :((
rakastin, rakastuin...
- ulla-utelias
saako kysyä miksi toimit niin? tai siis mikä saa ihmisen kieltämään itsensä ja tunteensa viimeiseen asti....? voiko ne tunteet olla joskus niin pelottavia?
- Rypijä
Avioliitto. Perheen hajottaminen, vaikka lapset jo aikuisia. Syyllisyys. Hyppy tuntemattomaan.
Näiden tunteiden kanssa ei ole helppo elää itsensä kanssa. Omassa miehessä ei ole varsinaisesti mitään vikaa. Tuskin kukaan muu mies tekee esimerkiksi niin paljon kotitöitä. Meidän välillä ei vain yksinkertaisesti ole tunnetta jäljellä. Toisaalta toivon, että hän hakkaisi tai olisi juoppo, jolloin olisi niin yksinkertaista lähteä. Mutta niin onnetonta elämää en kuitenkaan toivoisi hänellekään. Enkä missään tapauksessa haluaisi loukata. Mutta jos lähtisin, tiedän että se repisi kaikesta huolimatta hänen elämänsä pirstaleiksi. Vai repisikö, loppuviimein? Löytäisikö hän onnellisen elämän jonkun toisen luota? Onko minulla oikeutta onnellisuuteen toisen elämän kustannuksella?
Minulla ei ole toista suhdetta, mutta jos olisin vapaa, olisi. Toisen miehen läheisyys saa minut niin voimakkaasti tuntemaan että siihen kuuluisin. Viettämään arkea, tukemaan toisiamme, rakastamaan. - naikkonen
Rypijä kirjoitti:
Avioliitto. Perheen hajottaminen, vaikka lapset jo aikuisia. Syyllisyys. Hyppy tuntemattomaan.
Näiden tunteiden kanssa ei ole helppo elää itsensä kanssa. Omassa miehessä ei ole varsinaisesti mitään vikaa. Tuskin kukaan muu mies tekee esimerkiksi niin paljon kotitöitä. Meidän välillä ei vain yksinkertaisesti ole tunnetta jäljellä. Toisaalta toivon, että hän hakkaisi tai olisi juoppo, jolloin olisi niin yksinkertaista lähteä. Mutta niin onnetonta elämää en kuitenkaan toivoisi hänellekään. Enkä missään tapauksessa haluaisi loukata. Mutta jos lähtisin, tiedän että se repisi kaikesta huolimatta hänen elämänsä pirstaleiksi. Vai repisikö, loppuviimein? Löytäisikö hän onnellisen elämän jonkun toisen luota? Onko minulla oikeutta onnellisuuteen toisen elämän kustannuksella?
Minulla ei ole toista suhdetta, mutta jos olisin vapaa, olisi. Toisen miehen läheisyys saa minut niin voimakkaasti tuntemaan että siihen kuuluisin. Viettämään arkea, tukemaan toisiamme, rakastamaan.Juuri tätä minäkin mietin päivittäin. Tunteita ja välittämistä ja yhteenkuuluvuutta on kyllä elämässämme. ( Sekin vielä). Toisaalta riidat ovat sitten repivämpiä kuin toivoisi, ja elämä onkin paljolti sopeutumista. Ja näiden hyvien puolien muistamista.
Enemmän pelkään hänen selviytymistään ja pettymystä ja sitä kuinka lapsemme surisivat hänenkin puolestaan mahdollisen eron tullessa.Omaa yksinjäämistä en niinkään pelkää. Toivoisinkin että hän löytäisi elämänsä rakkauden ( minä olen hänelle se tällä hetkellä).
- turhuutta
Turhaan valehtelit, koska tuolla ulosannilla on aivan sama valehteletko vai puhutko totta. Tärkein tieto puuttuu: oletko mies vai onko viestisi miehelle?
- RAKASTAN! : )
Ei! Rakas! Viestini on vain sinulle ja vain sinulle..Haluuksä olla mun kaa? TÄ? : )
- >Vanha ihminen<
Joskus tarvitaan aikaa selvittää mikä on itselle tärkeätä elämässä.
- Tosimies71
Muuten hyvä, mutta kukaan ei tiedä kenen kanssa puhumme? En toki usko, että olisit HÄN.
- Ap
Viestini menee naiselle, jonka merkitys elämässäni kasvaa päivä päivältä suuremmaksi. Se on jo nyt jotain käsittämätöntä, mihin tämä vielä johtaakaan?
- Kaunis loppuelämä?
Voitko kerran vielä ottaa yhteyttä, sillä tiedät että ymmärsin sinua, ja tunnet sisimmässäsi että ajatukseni olivat samat. Laita kerran vielä viesti sinne minne viimeksi laitoit.
- eikö niin
Kerro nyt vielä näille reppanoille että naiselta naiselle.
- stextataan
Uuuh, sille naiselle kannattaa sanoa tuo ihan suoraan, jos ei tuosta mene jalat veteläksi ja kostu, niin ei mistään.
- soutaa&huopaa...
Herranen aika MIES, kerro hänelle!! Voi olla että naisesi kärsii kovasti ja menetätte jotain suurta elämässänne.
Itselläni näin....odotan jospa hän tulisikin ja ottaisi minut oikeasti elämäänsä.- mies
sama
- Ota nyt jo
ihmeessä yhteyttä häneen ja kerro tuo hänelle.
- M@*/&@nainen
Et pysty valhettelemaan ihmiselle joka pääsee sun ytimeen...sun sisälle joka lukee sua kuin avointa kirjaa. Hänet ja sinut kai tarkoitettiin yhteen. Älä hyvä ihminen ole vaiti sillä hän tuntee ja tietää vaikka koitatkin esittää jotain ihan muuta. Minä näen sun sisimpään ja meillä on se yhteys olemassa vaikka muuta koitatkin uskotella...
- kkrrrhzzz....
Ei sellaista olekaan, joka lukee toista kuin avointa kirjaa, sellaista ilmoittavat kuvittelevat itsestään liikoja. Ja niitähän riittää, molemmissa sukupuolissa, ihmissuhdelahjakkuuksia, jotka saavat yllättyä ja pettyä sittemmin.
- taito ja käytäntö
kkrrrhzzz.... kirjoitti:
Ei sellaista olekaan, joka lukee toista kuin avointa kirjaa, sellaista ilmoittavat kuvittelevat itsestään liikoja. Ja niitähän riittää, molemmissa sukupuolissa, ihmissuhdelahjakkuuksia, jotka saavat yllättyä ja pettyä sittemmin.
..ei se että lukee toista kuin kirjaa tarkoita että on joku ihmissuhdelahjakkuus koska on ihan eri asia onnistua ihmissuhteissa kuin että ymmärtää ihmistä ja näkee sanojen tai käyttäytymisen takaa ja rinnalla myös piiloviestinnän sekä ymmärtää mahdolliset alitajuntaiset syyt ja seuraukset sun muut aikaisempaan kokemukseen ja elämään perustuvat tai pohjautuvat tulevaisuudentoiveet. Ja mikäli mututuntuma yhtään pitää paikkansa niin sellaiset ihmiset ei välttämätä ole niitä maailman aprhaimpia ihmissuhdeinsinöörejä ainakaan mómissa suhteissaan vaan enemminkin pystyvät ohjaamaan ja auttamaan toisia elämässä eteenpäin kohti parempaa mitä se sitten tarkoitaakaan omaa elämästä parisuhteisiin ja tai ihmissuhteisiin yleensäkin saakka. Ja taitona ehkä jopa herkistää psykopaattisuuteen alttiissa persooonassa hyvin epätoivottuun toimintaan saakka jos osaat vielä sopivasti sosiaalisilla peleillä ja leikeillä ohjailla oman tahtosi mukaisesti toista ihmistä käyttäytymään kuten itse tahdot.
Ja se on muuten varmaan ihan tosi juttu ainakin se, että nuunkuin vanha sanonta sanoo ettei suutarin lapsilla ole kenkiä niin ei ne ihmissuhdeammattilaiset ole sen paremmin onnellisessa avioliitossa tai parisuhteessa kuin muutkaan ihmiset vaan ihan tavallisia rakastavaisia ne on varmasti nekin omine ongelmineen ja monimutkaisine teorioineen tai ilman teorioita. - gospelkuoro
taito ja käytäntö kirjoitti:
..ei se että lukee toista kuin kirjaa tarkoita että on joku ihmissuhdelahjakkuus koska on ihan eri asia onnistua ihmissuhteissa kuin että ymmärtää ihmistä ja näkee sanojen tai käyttäytymisen takaa ja rinnalla myös piiloviestinnän sekä ymmärtää mahdolliset alitajuntaiset syyt ja seuraukset sun muut aikaisempaan kokemukseen ja elämään perustuvat tai pohjautuvat tulevaisuudentoiveet. Ja mikäli mututuntuma yhtään pitää paikkansa niin sellaiset ihmiset ei välttämätä ole niitä maailman aprhaimpia ihmissuhdeinsinöörejä ainakaan mómissa suhteissaan vaan enemminkin pystyvät ohjaamaan ja auttamaan toisia elämässä eteenpäin kohti parempaa mitä se sitten tarkoitaakaan omaa elämästä parisuhteisiin ja tai ihmissuhteisiin yleensäkin saakka. Ja taitona ehkä jopa herkistää psykopaattisuuteen alttiissa persooonassa hyvin epätoivottuun toimintaan saakka jos osaat vielä sopivasti sosiaalisilla peleillä ja leikeillä ohjailla oman tahtosi mukaisesti toista ihmistä käyttäytymään kuten itse tahdot.
Ja se on muuten varmaan ihan tosi juttu ainakin se, että nuunkuin vanha sanonta sanoo ettei suutarin lapsilla ole kenkiä niin ei ne ihmissuhdeammattilaiset ole sen paremmin onnellisessa avioliitossa tai parisuhteessa kuin muutkaan ihmiset vaan ihan tavallisia rakastavaisia ne on varmasti nekin omine ongelmineen ja monimutkaisine teorioineen tai ilman teorioita.No, itse tunnen parisuhteissaan hyvin onnistuneita ihmissuhdeammattilaisia... niin, oikeita koulutettuja ammattilaisia eikä sellaisia, jotka muuten vaan mieltävät itsensä ammattilaistasoisiksi itsetunnistettua "lahjakkuuttaan".
Tarkoitan vain, että ihmissuhdelahjakkuuttaan mainostavat eivät aina lue ympäristöään oikein. Jotkut heistä ovat, sanontaasi lainaten, sikäli "psykopaattiuteen alttiita persoonia", että eivät kuitenkaan kestä ajatusta siitä, että olisivat ikinä olleet väärässä, edes silloinkaan kuin tositapahtumat alkavat näyttää tähän suuntaan. Heille ollaankin uskottomia ja ihmisistä paljastuu asioita, joita heidän mielestään täydelliset vaistonsa eivät kertoneet ajoissa. Joka itsensä korottaa ja itseään katteettomasti ylistää... - gospelkuoro
taito ja käytäntö kirjoitti:
Ja se on muuten varmaan ihan tosi juttu ainakin se, että nuunkuin vanha sanonta sanoo ettei suutarin lapsilla ole kenkiä niin ei ne ihmissuhdeammattilaiset ole sen paremmin onnellisessa avioliitossa tai parisuhteessa kuin muutkaan ihmiset vaan ihan tavallisia rakastavaisia ne on varmasti nekin omine ongelmineen ja monimutkaisine teorioineen tai ilman teorioita.Oikeastaan ihmissuhdelahjakkuuskin on sellainen, että kun sitä oikeasti on, se huomataan eivätkä niiden ihmisten tarvitse mainostaa ja erikseen korostaa itseään. Ylipäänsä ne oikeasti taitavimmat harvemmin (lue ei koskaan) käyttävät korskeaa kieltä toisten aivoitusten lukemisesta ja pään sisälle menemisestä. Heh.
- ehkä otin, ehkä en
Voihan olla, että olet provo. Mutta jos olet vakuutellut toiselle, että ei ole eikä tule mitään, siinähän vakuuttelet seuraavaksi päinvastaista.
- nainen, joka menettä
Nyt otat yhteyden häneen välittömästi ja sanot nuo sanat hänelle suoraan. Jokainen nainen sulaa, kun sanoo tuommoiset sanat.
- nainen...
Voisitko sen hänelle kertoa.. Samanlaisia tuntemuskai eräästä.. Hän vakuutteli ettei meistä koskaan vosii tulla mitään, silti kemiat on, niin vaika pukea sanoiksi, jotain jota pääkään ei osaa käsitellä.. Huh, tuli ihan kuuma kun aloin häntä ajattelemaan
- toivon vain
Odotin vain, milloin sen huomaat itse, Joten sinun askeleesi kertoo, mihin päin kuljet..sydämesi sen jo tietää.
- Tärkeälle tärkeältä
Niin teit. Minä yritin elää ilman odotuksia. Minäkin vakuutin, uskottelin, valehtelin. Kielsin itseäni tuntemasta. Jatkoin aikani, voin jatkaa edelleen. Vaikka se käy kokoajan vaikeammaksi.
- ...___...___...
Silloin vakuutit myös minut siitä.. Sydälle päähän se iskostui. Tein saman mysö itselleni. Vakuuttelin, ei tämä tästä tule etenemään.. Siksi tein mitä tein. Voitko sinä, korjata asian? Minä olin niiin pitkään siinä uskossa, että olisit minulle se Oikea, siksi tuntui niin väärältä sanomasi.. Haluaisin sinut, mutta päätös on sinun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1367177Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254981L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa674346TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021779Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91599Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231575- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448