Miksi ajan mersulla?

320CDI

Ensinnäkin, monia merkkejä ollut omistuksessa ja tullut monia lisäksi ajettua.
Ensimmäinen asia mihin kiinnitän huomiota on sisätilojen riittävyys.
Olen 191cm pitkä 120kg painava, eihän tämmönen karpaasi edes mahdu kaikkiin autoihin ja jos saisin hyvän ajoasennon niin takapenkille ei mahdu kuin jalaton. Yleensä monissa autoissa polvet ottaa rattiin tai on pää katossa.
Mersun E sarjan autot on riittävän tilavia ja lisäksi kokoonsa nähden taloudellisia ajaa. Toinen syy on ajettavuus, se äänettömyys ja jämäkkyys, ei kuulu muovin nitinöitä ja natinoita.
Aikaisemmin oli Volvon V70 ja on hyvä auto, mutta se takapenkin jalkatila loppuu vaan kesken, tavaratila on tehty turhan suureksi jalkatilan kustannuksella.
Jokainen tietysti valitsee omansa mistä tykkää mutta minä vaan tykkään ajaa mersulla ihan sen ajettavuuden takia, toinen on noi jenkit ne on kans mukavia ja tilavia.
Jokaisessa merkissä silti näyttää olevan vikoja kun näitä palstoja lueskelee ja parasta autoa ei koskaan saada selville. Jokainen valitsee mieltymystensä perusteella, makuasioita autotkin.

6

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =&¤"(!)

on se kiva,kun kerroit kaikille tämän vallan ihmeellisen asian!!! mersun huonot puolet jätit tietenkin mainitsematta.

• Puntti Valopää

Vain masokisti, joka haluaa päästä rahoistansa eroon ajelee mersulla.

• dsfggdfgsdf

Toivottavasti et ainakaan tuolla paskalla 320 CDI koneella. Ainoa E-sarjassa käytettävä paska kone.

• Itse vein tässä Mersun huoltoon ja otin siksi aikaa alle Audin A6 quattron. Ajaahan tällä ja tilaa on varmasti riittävästi herra Karpaasillekin, mutta mutta...

Jotenkin on onneton mersun jälkeen. Ei nitinöitä, ei natinoita, liikkuu oikein mukavasti (V6 diesel), ei vetele kiihdytyksissä sitten tippaakaan.

Mutta ei hyvä. Vaikea sanoa missä vika on. Se on vaan jotenkin eri maailmasta, vaikka on ns. laatuauto olevinaankin.

• uusi olla pitää

Hankitko autosi uutena, vai onko vähänajettu tuontiauto.
      Eikös tuo 320 ole jo vanha malli.

• ExVolvonisti

Hauska ilmiö tuo ihmisten kateus...ajelen -05:lla MB 280E:lla. Ja tuttava supisee kuinka pröystäilen. Jos minulla olis uusi Avensis alla niin kukaan ei supisis....kaikki olis onnellisia.....paitsi ehkä minä. Enpä ole Avensista kokeillut. Voi olla ihan asiallinenkin peli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      219
      1778
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      951
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      80
      922
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19