Kerron aluksi taustaani. Olen 21 vuotias, entinen kannabiksen käyttäjä, bulimikko, masentunut ja 3 suisiidiyritystä takana. Tuollooin painoin 72kg.
Marraskuussa 2010 tein positiivisen raskaustestin, jolloin päätin muuttaa koko elämäni. Lopetin alkoholoin käytön, tupakan ja kannabiksen polton, aloin käymää psyk polilla, löysin työpaikan (silloin olin 19v).
Parannuin kokonaan masennuksesta, pääsin eroon kannabiksesta (nyt en ees pysty kuvitella, että polttaisin), sain maksettuu kaikki velkani ja 8kk sitten minusta tuli onnellinen äiti.
Mutta tämän jälkeen saiastuin anoreksiaan, ja laihduin 8 kuukaudessa yli 30kg, painan nyt 41kg/165cm pitkä. Mutta en ole masentunut, olen onnellinen. Voiko olla onnellinen anorektikko? Mut pointti ei ollut tämä.
Viime viikolla minä ja lapsemme saimme vihdoinkin oman asunnon, kaksio (ennen sitä asuin vanhempieni luona). Elämä tasaantumassa, kaikki paremmin kuin koskaan ennen ja vanhemmat ovat todella ylpeitä puolestani ja rakastavat lastani yli kaiken.
Viime yönä minä ja lapseni emme saatu nukuttua minuuttiakaan, kun lapsellani on korvatulehdus. Yöllä keitin ahkerasti teetä ittelleni, että jaksaisin valvoo. Minä en ole vielä ehtiny hankkia teekeitintä, nii keitän veden kattilassa. Noh, sain 7 aamulla lapseni vihdoinkin nukkumaan ja olin itse menossa sänkyyn, kun mulle iski ihan mieletön jäätelöhimo. Kaverini kävi eilen ja toi paketin jätskiä. ajattelin, etten kestä, pakko mennä ahmimaan koko paketti ja oksentaa. Idea ei tuntunut aluksi hyvältä, koska en ollu oksentanu sen jälkeen, ku sain tietää raskaudesta. Mutta himo otti vallan ja menin keittiöön, ja mitä näin!!!
Kissa rakastaa leikkiä vessa- ja keittiöpapereiden kanssa ja oli sitten saanu pöydältä keittiöpaperirullan lieden päälle joka jäi multa pääle!!! Siinä paniikissa yritin pistää lieden pois päältä ja saada palavia papereita sammumaan, olisi varmaan siitä sitten tuli leviny muuallekkin ja verhoihin ja ei vitsi mikä lehtiuutinen olisi maanantaina:
Masentunut, syömishäiriöinen, entinen käyttäjä ja suesiidiäiti tappoi itsensä, lapsena ja kissan.
Silloin vanhempieni elämä olisi tuhansina sirpleina,
Onneksi, onneksi minulle iski jäätelöhimo! Näin pelastu minä, lapseni ja kissa. Menen heti tänään hankkimaan palohälyttimen! Ja alan todellaki tuommoisen jälkeen kunnioittamaan enemmän elämää ja yritän tehä kaikkeni, että paranen kokonaan, ettei aivoit olisi niin nälkiintyneet koko ajan, että sattuu tälläisiä mokia, varsinkin, jos niistä lapseni joutuu kärsimään!
Jäätelöhimo pelasti 3henkeä.
4
377
Vastaukset
- miumau
Asunnoissa on valmiiksi palohälyttimet... ja kyllä tostakin olis tullut uutisjuttu. Ei kyllä oo uutisissa mitään näkynyt....
- fatstacy-
: ---)
- mies 45v.
"Tein positiivisen raskaustestin ...päläpäläpäläpälä... (olin silloin 19v). Kuinka helvetissä teit 19-vuotiaana raskaustestin, nyt olet 21, ja tulit äidiksi vasta 8 kuukautta sitten? Miten niin 3 hengen pelastamisesta jäätelöpaketilla ei sitten tulisi lehtijuttua? Ja kuinka kissa saa heitettyä kevyttä paperia liedelle polttamatta itseään? Aika ihmenainen kyllä oot!!
- -93
No tuota. Siihen mä en puutu, onko tuo juttu tosi vai ei, mutta.
Naisen odotusaika on noin 9 kk. Jos lapsen syntymästä on 8 kk, tekee se yhteensä 17 kk eli 1 v 5 kk. On hyvin mahdollista, että "onnellinen123" olisi tehnyt positiivisen testin 19 vuotiaana joitain kuukausia ennen täyttämistään 20. Esimerkiksi. Mutta mahdollista se kuitenkin on.
Miksi tuosta olisi tullut lehti/uutisjuttu, jossei siinä kuitenkaan edes KERINNYT tapahtua mitään kovin vakavaa.
Ps. Kaikissa asunnoissa ei oo valmiiks palohälyyttimiä. Sorge.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760